Missä säilytätte polkupyörää kerrostalossa?
Onko se pyörävarastossa vai viettekö sen asuntoon?
Kommentit (56)
Pyörävarastossa. Meillä kahden lukon takana. Ensin taka ulko-ovi ja sitten pyörävaraston ovi.
Vierailija kirjoitti:
Pyörävarastossa. Jos hissi olisi niin iso että pyörä mahtuisi sinne niin sitten säilyttäisin kotona eteisessä, mutta en jaksa kantaa portaita pitkin 7. kerrokseen.
Mulla on tarkoituksella vaihteeton mummopyörä jonka oon ostanut käytettynä 35 eurolla, niin ei oo hirvee menetys jos joku sen pyörävarastosta pöllii. Tosin se on lukittu kahdella tukevalla lukolla, lukot molemmista renkaista rungon ympärille.
Multa pöllittiin tuollainen. Ihan hieman vtutti kun oli yön aikana viety ja töihin oli kiirus. Ostin sitten kirppikseltä parilla kympillä vaihdepyörän ja sitä säilytän nyt sitten eteisessä ja työpaikallakin sisätiloissa.
Mun kerrostalon fillarivarastossa ollut pyörä on nyt jossain tuntemattomassa paikassa säilytyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Pyörävarastossa. Meillä kahden lukon takana. Ensin taka ulko-ovi ja sitten pyörävaraston ovi.
Multa ilmeisesti naapuri vei pyörän tuollaisesta varastosta. Ovia ei oltu murrettu eli avaimella oli menty. Epäilen vahvasti että erääseen viisisataa vuotta kotoutusta yrittäneeseen heimoon kuuluvaa porukkaa oli asialla.
Autotallissa. Asun pienkerrostalossa.
Pyörävarastossa.
Meidän talossa on tallentava kamera valvonta.
Pyörävarastossa on hyvin säilynyt.
Pyörävarastossa täällä turussa. Pieni taloyhtiö, e ivuokralaisia. Hyvin on säilyneet fillarit jo vuodesta 2006
Talvisin pyörävarastossa, kesäisin etupihan telineessä. Asun hyvällä alueella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Multa ilmeisesti naapuri vei pyörän tuollaisesta varastosta. Ovia ei oltu murrettu eli avaimella oli menty. Epäilen vahvasti että erääseen viisisataa vuotta kotoutusta yrittäneeseen heimoon kuuluvaa porukkaa oli asialla.
Voit lohduttautua sillä, että toi jengi vie sun pyöräsi vaikka himastasi, jos niin päättää.
Pyörävarastossahan pyörää säilytetään. Ei tuo 20 vuotta vanha sykkeli varmaan ole kovin arvokas pimeilläkään markkinoilla.
pyörävarastoon en ainakaan enää yhtään pyörää vie. talossamme asuu myös vuokralaisia ja ne vihervassarit varastavat kaikki polkupyörät
Vierailija kirjoitti:
Pyörävarastossahan pyörää säilytetään. Ei tuo 20 vuotta vanha sykkeli varmaan ole kovin arvokas pimeilläkään markkinoilla.
On se edelleen toimiva, joten kyllä se harmittaa, jos sen vie pyörävarastoon ja vihervassarinaapurit pöllivät sen.
Vierailija kirjoitti:
pyörävarastoon en ainakaan enää yhtään pyörää vie. talossamme asuu myös vuokralaisia ja ne vihervassarit varastavat kaikki polkupyörät
Ei se ole varastamista, jo se ei ole lukittu. Vihervasemmistolaisen aatteen mukaan kaiken saa ottaa, jos se ei ole lukossa.
Lasitetulla parvekkeella. Ei tulisi mieleenkään jättää kallista pyörää pyörävarastoon pöllittäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uli uli. Vuh vuh. Et persuna muutakaan keksinyt? Menisit ulisija töihin.
en pääse töihin, kun vihervassarit pöllivät pyöräni.
Vierailija kirjoitti:
Pyörävarastossa täällä turussa. Pieni taloyhtiö, e ivuokralaisia. Hyvin on säilyneet fillarit jo vuodesta 2006
Miten vuokralaisuus tähän liittyy? Itse olen asunut vuodesta 1995 vuokratalossa eikä ikinä ole pyörää viety varastosta.
Poika säilyttänyt asunnossa koska pyörävaras asui samassa talossa.
Parvekkeella tai eteisessä. Parvekkeella jos en tarvitse sitä lähiaikoina, eteisessä jos tulen illalla ja olen taas aamulla sillä lähdössä. Eteisessä kurasiepparimatto niin pyörä ei hirveästi sotke vaikka siinä olisikin.