Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Hammaslääkäri ei saanut viisaudenhammasta irti - Antoi potilaalle välineet hoitaa toimenpide itse kotona

Vierailija
20.03.2026 |

Kyllä on mennyt ala-arvoiseksi tämä hoito Suomessa

- Hän (hammaslääkäri) ei saa sitä hammasta pois ja hän antaa mulle hammaslääkärivälineet ja sanoo, että ota se itse kotona pois. Hän antaa minulle ne vi#un piikit ja saatanan takapeilin, mitkä hammaslääkäreillä on, hän naurahtaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/7 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kalajuttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä on mennyt ala-arvoiseksi tämä hoito Suomessa"

Toki jos kyseessä ei ollut hammaslääkäri, niin kertooko se hoidosta mitään? Kun kyseessä on julkisuudesta elävä ihminen, niin aina myös mahdollista että tarinassa ei ole mitään totuuttakaan.

Vierailija
4/7 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko sanaakaan tuosta tarinasta, taitaa Niko olla täynnä sitä itseään.

Vierailija
5/7 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle vanha vakinaislääkäri totesi et täällä on neljä viisaudenhammasta jotka hän taitaa napata pois. Jos ei lähde hän pyytää Antin tuosta käytävän toiselta puolen. Tiesin Antin olevan sellaanen 2 metrin mies ja varmaan aika rivakka. Ristin käteni ja sanoin et koita sinä vaan ei tässä kiirettä ole. Kaiiki lähti ja suu vinksollaan päivän kaks.

Vierailija
6/7 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans naislääkäri, muuten oikein tosi pätevä ja kiva, mutta hän ei saanut tarpeeksi voimaa vääntöön, joten haki viereisestä vastaanottohuoneesta Antin apuun ja kyllä lähti. 

Vierailija
7/7 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Uskokaa nyt kaikki Saarisen jutut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä