Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haudanhiljaiset naapurit ovat pelottavia

Vierailija
19.03.2026 |

Ei minkäänlaista elonmerkkiä. Ei kuulu puhetta, ei kolinaa, ei yskimistä, ei pierua, ei vedenlaskuääntä... ? Mitä ne tekevät? Makaavat hiljaa peiton alla ja paskovat alleen?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä olen se hiljainen ja minulle on sanottu, että olenkohan edes elossa. 

niin ai mitäkö teen? Katson televisiota kuulokkeilla, jotta se ei häiritse naapureita ja koska suomi leffoissa ja sarjoissa on niin kökkö äänen laatu, että on vähän pakko, jos haluaa saada selvää mitä siinä sanotaan.

osaan käydä tarpeillani äänettömästi minun ei tarvitse tiedottaa koko talolle jos olen kakalla tai pissalla.

kävelen hiljaa ja varsinkin öisin saatan jopa hiipiä.

kaappien ja huoneiden ovet laitan varovasti ja hiljaa kiinni . myös asuntoni oven laitan hiljaa kiinni, koska agresiivinen paukuttaminen voi rikkoa oven lukon kielen ajan mittaan. olen kyllä huomannut, että seinä naapurini paiskaa kaikki mahdolliset ovet ja kävelee asunnossaan öisin tamppaamalla.

kokeilkaa edes joskus laittaa se ovi rauhallisesti kiinni.

kuuntelen musiikkia kuulokkeilla, kokkaamisesta ei lähde melua , minun ei tarvitse kolistella pannuja.

pesen pyykkiä ja minulla on tossut koneen alla ja kone on hiljainen.

pyrin siihen, ettei elämäni äänet kuulu naapuriin varsinkaan öisin en silloin vedä Vessaa tai käy suihkussa tai kokkaa.

kävisin suihkussa vain jos töiden jälkeen olisi pakko tai jos olisi vatsatauti.

nälän iskiessä yöllä syön leipää ja hiljaisia ruokia .

ottakaa mallia minusta jos kaikki eläisi kuon minä ja joo olen autistinen niin ei kukaan pysty samaan, mutta jos pystyisi valituksia ei tulisi koskaan  ja kaikki voisivat nukkua.

muuttakaa möly apinat omakotitaloon ! koirenne kanssa.

kerrostalo ei ole mikään meluapina kerho jos kaikki meluaa miten lystää niin kukaan ei saa rauhaa mutta jos kaikki eläisi vähän tavallista enemmän muita ajatellen niin kaikilla olisi hyvä olla.

lapset tietysti eri asia, koska ne on lapsia eikä vielä ymmärrä tai osaa, mutta aikuiset kerrostalossa.

ei yhteiskunta pyöri niin, että kaikki ajattelee vain itseään ja omia oikeuksiaan 

Samaistun. Sen lisäksi, että ajattelen naapureita, en itsekään pidä kovista epämukavista äänistä. Aamullakin mikroaaltouuni on itselle joskus ihan liikaa. 

Vessassa käyn ihan normaalisti, tosin sairauteni takia vähän normaalia enemmän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla