Lue keskustelun säännöt.
Haudanhiljaiset naapurit ovat pelottavia
19.03.2026 |
Ei minkäänlaista elonmerkkiä. Ei kuulu puhetta, ei kolinaa, ei yskimistä, ei pierua, ei vedenlaskuääntä... ? Mitä ne tekevät? Makaavat hiljaa peiton alla ja paskovat alleen?
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Samaistun. Sen lisäksi, että ajattelen naapureita, en itsekään pidä kovista epämukavista äänistä. Aamullakin mikroaaltouuni on itselle joskus ihan liikaa.
Vessassa käyn ihan normaalisti, tosin sairauteni takia vähän normaalia enemmän.