Lue keskustelun säännöt.
Suomalaisten on aika aloittaa olympia mitaleiden saavuttaminen ja siihen pitää antaa kunnianosoitusta, jotka ovat kunnianhimoisia siihen
19.03.2026 |
Jos olet vähänkään eri mieltä niin haista vit-tu!
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ketä kiinnostaa jotkut olympialaiset?
Ei se siitä parane. Olympialaisista tulee kulta sitten kun löytyy sellainen urheilija joka oikeasti haluaa voittaa sitä kultaa.
Samanlainen tappiomieliala on yhteiskunnassa muutenkin. Tehdään vähän jotain ja katsotaan mihin se riittää.
Hyvää iltaa maikkarin uutislähetykselle ja hyvää yötä vauva foorumi ajatuksineen
Nyt Lotto!