Saako kaverille kertoa, ettei hän osaa laulaa?
Kyse on sellaisesta ihmisestä, joka ei jostain syystä huomaa lainkaan että hän laulaa ihan nuotin vierestä, vaikka kaikki muut kuulee sen kyllä.
Kommentit (42)
Onko hän suunnittelemassa ammattilaulajan uraa?
Tiedän etten osaa, mutta parsin asenteella! Karaoke on mahtavaa, kun saa luvalla olla huonokin.
M52
Se vaivaa vain sua. Anna kaverisi nauttia laulamisesta rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun pitäisi kertoa tämä kaverille? Eri asia on sitten, jos kaverisi kysyy sinulta suoraan, miltä hänen laulunsa kuulostaa, mutta muuten ei ole mitään syytä kertoa tätä. Tykkäisitkö sinä, jos kaverisi tulisi kertomaan, missä asiassa sinä olet hänen mielestään huono?
Kyllä minä kokisin itseni petetyksi, jos kaverini katsoisi vaan kerta toisensa jälkeen vierestä kun teen tietämättäni itsestäni pellen.
Mä en laula tässä juorukerhojen ja
paperiseinien talossa,
vaikka absoluuttinen sävelkorva
ja kympin musanumero plakkarissa
onkin.
Muutamat synttärivärssut (lyhyesti)
oon vetänyt päivänsankareille
videopuhelussa.
x
Jos kaverisi laulelee omaksi ilokseen, niin miksi pilata sitä. Ehkä hän on tietoinen ettei ole tangokuningas kuitenkaan. Minulle ystävä sanoi että toinen ystävä laulaa niin ihanasti (ammattimuusikko), ettei välitä kuunnella minun laulamistani ollenkaan.
Miksi pitäisi kertoa? Kai ihminen saa laulaa, vaikkei olisi siinä kovin hyväkään. Sama tanssimisen kanssa: jokainen vapaasti tyylillään, ei ole niin vakavaa. Eikä harjoittelematta ainakaan kehity. Toki jos kaverisi kysyy mielipidettä suoraan, niin varautukoon rehelliseen vastaukseen.
Mitä hiton väliä jos toinen tykkää laulaa?
Mitä väliä? Minäkin teen tavattoman paljon asioita joita en osaa täydellisesti.
Miksi pitäisi olla hyvä laulamaan voidakseen laulaa? Ja mitä ajattelit saavuttaa loukkaamalla kaveriasi? Mikä sinusta ylipäänsä tekee asiantuntijan ja tuomarin tässä asiassa? Miten ajattelit ihmisten oppivan laulamaan laulamatta?
Itse olet virheetön, että voit vaatia muita täydellisyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun pitäisi kertoa tämä kaverille? Eri asia on sitten, jos kaverisi kysyy sinulta suoraan, miltä hänen laulunsa kuulostaa, mutta muuten ei ole mitään syytä kertoa tätä. Tykkäisitkö sinä, jos kaverisi tulisi kertomaan, missä asiassa sinä olet hänen mielestään huono?
Kyllä minä kokisin itseni petetyksi, jos kaverini katsoisi vaan kerta toisensa jälkeen vierestä kun teen tietämättäni itsestäni pellen.
Sinä olet jo pelle kun teet näitä saatan paskoja aloituksiasi ... 🐖🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Miksi pilaisit hänen ilonsa laulaa?
Ei muitakaan asioita tarvitse osata hyvin, että niitä voi huvikseen harrastaa ja niistä nauttia.
Ja jos hän aikoo ammattilaulajaksi, niin ehkä sitten voi lempeästi sanoa, että ehkä päivätöitä ei kannata vielä lopettaa.
Sinulla on ihan perustuslakiin perustuva itsemääräämisoikeus kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pellen missä ja kenen silmissä? Luopuisit itsellesi tärkeistä asioista kun joku karaokebaarin kusipää ei tykkää susta?
Jos on liikaa ystäviä, niin aina kannattaa muistaa kertoa heille heidän virheistään.
Hyvällä onnella saa samalla tietää omansakin.
Ap voi laulaa kovemmalla äänellä, niin ei kaverin ääni haittaa ollenkaan.
Miksi asia pitäisi kertoa?