Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako kaverille kertoa, ettei hän osaa laulaa?

Vierailija
19.03.2026 |

Kyse on sellaisesta ihmisestä, joka ei jostain syystä huomaa lainkaan että hän laulaa ihan nuotin vierestä, vaikka kaikki muut kuulee sen kyllä. 

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asia pitäisi kertoa?

Vierailija
2/42 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän suunnittelemassa ammattilaulajan uraa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän etten osaa, mutta parsin asenteella! Karaoke on mahtavaa, kun saa luvalla olla huonokin.

M52

Vierailija
4/42 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaivaa vain sua. Anna kaverisi nauttia laulamisesta rauhassa.

Vierailija
5/42 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saa.

Vierailija
6/42 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun pitäisi kertoa tämä kaverille? Eri asia on sitten, jos kaverisi kysyy sinulta suoraan, miltä hänen laulunsa kuulostaa, mutta muuten ei ole mitään syytä kertoa tätä. Tykkäisitkö sinä, jos kaverisi tulisi kertomaan, missä asiassa sinä olet hänen mielestään huono?

Kyllä minä kokisin itseni petetyksi, jos kaverini katsoisi vaan kerta toisensa jälkeen vierestä kun teen tietämättäni itsestäni pellen.

Vierailija
7/42 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en laula tässä juorukerhojen ja

paperiseinien talossa,

vaikka absoluuttinen sävelkorva

ja kympin musanumero plakkarissa

onkin.

Muutamat synttärivärssut (lyhyesti)

oon vetänyt päivänsankareille

videopuhelussa. 

x

Vierailija
8/42 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro pois.

Vierailija
9/42 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaverisi laulelee omaksi ilokseen, niin miksi pilata sitä. Ehkä hän on tietoinen ettei ole tangokuningas kuitenkaan. Minulle ystävä sanoi että toinen ystävä laulaa niin ihanasti (ammattimuusikko),  ettei välitä kuunnella minun laulamistani ollenkaan.  

Vierailija
10/42 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kertoa? Kai ihminen saa laulaa, vaikkei olisi siinä kovin hyväkään. Sama tanssimisen kanssa: jokainen vapaasti tyylillään, ei ole niin vakavaa. Eikä harjoittelematta ainakaan kehity. Toki jos kaverisi kysyy mielipidettä suoraan, niin varautukoon rehelliseen vastaukseen.

Vierailija
11/42 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hiton väliä jos toinen tykkää laulaa?

Vierailija
12/42 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Minäkin teen tavattoman paljon asioita joita en osaa täydellisesti. 

Vierailija
13/42 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla hyvä laulamaan voidakseen laulaa? Ja mitä ajattelit saavuttaa loukkaamalla kaveriasi? Mikä sinusta ylipäänsä tekee asiantuntijan ja tuomarin tässä asiassa? Miten ajattelit ihmisten oppivan laulamaan laulamatta?

Vierailija
14/42 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet virheetön, että voit vaatia muita täydellisyyttä? 

Vierailija
15/42 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun pitäisi kertoa tämä kaverille? Eri asia on sitten, jos kaverisi kysyy sinulta suoraan, miltä hänen laulunsa kuulostaa, mutta muuten ei ole mitään syytä kertoa tätä. Tykkäisitkö sinä, jos kaverisi tulisi kertomaan, missä asiassa sinä olet hänen mielestään huono?

Kyllä minä kokisin itseni petetyksi, jos kaverini katsoisi vaan kerta toisensa jälkeen vierestä kun teen tietämättäni itsestäni pellen.

Sinä olet jo pelle kun teet näitä saatan paskoja aloituksiasi ... 🐖🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Vierailija
16/42 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pilaisit hänen ilonsa laulaa?

Ei muitakaan asioita tarvitse osata hyvin, että niitä voi huvikseen harrastaa ja niistä nauttia. 
Ja jos hän aikoo ammattilaulajaksi, niin ehkä sitten voi lempeästi sanoa, että ehkä päivätöitä ei kannata vielä lopettaa.

Vierailija
17/42 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on ihan perustuslakiin perustuva itsemääräämisoikeus kertoa. 

Vierailija
18/42 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pellen missä ja kenen silmissä? Luopuisit itsellesi tärkeistä asioista kun joku karaokebaarin kusipää ei tykkää susta? 

Vierailija
19/42 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on liikaa ystäviä, niin aina kannattaa muistaa kertoa heille heidän virheistään.

Hyvällä onnella saa samalla tietää omansakin.

Vierailija
20/42 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voi laulaa kovemmalla äänellä, niin ei kaverin ääni haittaa ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän