Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa nainen on "liian vanha"?

Vierailija
19.03.2026 |

Omasta mielestäni 25-30 v naiset ovat jo vähän sellaisella "vaaravyöhykkeellä", mutta kyllä jotkut näistäkin vielä menevät. Ihan kiva köyriä ainakin, jos ei muuta. Mutta parisuhteisiin 18-20 v paras ikä. 30 v jälkeen ei, ei, ei. Mitä mieltä muuta miehet? M35

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tämä ketju on trollin tekosia, niin kannattaa silti vähän miettiä millaista mielikuvaa luo. Itselläni on nykyisin mukana aina suolestuspuukko, joten jos yksikään äijänäpärä edes harkitsee "köyrimistä", niin valitettavasti suolet tulee ulos todella äkkiä.

Ap täällä. Tämä ei ole trolliketju, vaan olen täysin tosissani. Mutta sinä varmaan olet viimeinen ihminen puhumaan trollailusta tai muusta sopimattomasta, kun suollat täällä väkivaltafantasioita ja muutenkin vaikutat suurelta uhalta ympärilläsi oleville ihmisille. Onko lääkitys missä kunnossa? -ap

Sen ei tarvitse olla yhtään mitään fantasiaa. Minun päälleni on käyty vanhemman miehen toimesta kun olin parikymppinen, nyrkki silmään ja leukaan, pysyvää arpikudosta alahuuleen jne. Nyt kymmenen vuotta myöhemmin tiedän miten puolustan itseäni, ja jos yksikään kaksilahkeinen tulee "köyrimään" niin häneltä menee henki. Mikä ongelma se sinulle on, ellet ole kyseinen köyrijä?

Vierailija
82/92 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, miten hyvin on säilynyt. Jotkut ovat pantavassa kuosissa kuuskymppisenäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tämä ketju on trollin tekosia, niin kannattaa silti vähän miettiä millaista mielikuvaa luo. Itselläni on nykyisin mukana aina suolestuspuukko, joten jos yksikään äijänäpärä edes harkitsee "köyrimistä", niin valitettavasti suolet tulee ulos todella äkkiä.

Ap täällä. Tämä ei ole trolliketju, vaan olen täysin tosissani. Mutta sinä varmaan olet viimeinen ihminen puhumaan trollailusta tai muusta sopimattomasta, kun suollat täällä väkivaltafantasioita ja muutenkin vaikutat suurelta uhalta ympärilläsi oleville ihmisille. Onko lääkitys missä kunnossa? -ap

Sen ei tarvitse olla yhtään mitään fantasiaa. Minun päälleni on käyty vanhemman miehen toimesta kun olin parikymppinen, nyrkki silmään ja leukaan, pysyvää arpikudosta alahuuleen jne. Nyt kymmenen vuotta myöhemmin tiedän miten puolustan itseäni, ja jos yksikään kaksilahkeinen tulee "köyrimään" niin häneltä menee henki. Mikä ongelma se sinulle on, ellet ole kyseinen köyrijä?

Lääkkeitä, lääkkeitä. Ja millä vuosikymmenellä elät, kun luulet, että naiset eivät ole yhtälailla "kaksilahkeisia"? Olitko parikymppinen joskus 1920-luvulla? -ap

Vierailija
84/92 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon kun arkun kansi suljetaan.

Vierailija
85/92 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa liian vanhaa, on vain olemassa ei kiinnostava tai kiihottava. Eri ihmiset saavuttavat tämän vaiheen eri ikäisinä. Olin hiljattain yliopiston 40v kurssitapaamisessa. Osa naisista oli yhä hyvännäköisiä ja hyvin hoidettuja, toiset täysiä levähtäneitä ja väsähtäneitä mummoja.  Harvassa oli ne, joilla vielä oli vyötärö. Mainittakoon, että minulla ei ole vatsaa ja olen hyvässä kunnossa ja nuorekas. 

Vierailija
86/92 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen myös 35v mies, ja haluaisin minimissään omanikäisen. Ehkä mieluummin jopa itseäni vanhemman. En voisi kuvitellakaan mitään parikymppistä.

Vierailija
87/92 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoin ketjuun vastauksia miehiltä. Mitä akat täällä oikein meuhkaavat? -ap

Missä on isot pojat kertomassa Veetille kukista ja mehiläisistä? (Tyhmä provo, tyhmä vastaus.)

Vierailija
88/92 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin töissä kerran sivusta neljän 55+ eronneen miehen keskustelua. Kaikki sanoivat haluavansa oman ikäisensä naisen, jotta ei tarvi yksin eläkkeellä olla.

Av elää jotain omaa elämäänsä, jolla ei ole mitään todellisuutta oikean elämän tai oikeiden miesten kanssa. 

N39

Vierailija
89/92 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 52 ja alan olla kyllä vanha. Menettelen omalle kumppanilleni koska olemme tottuneet toisiimme mutta tiukkaa tekisi saada enää uutta kumppania tai sitten miehen pitäisi olla vanhempi eli 60-70 välillä. On vaan myönnettävä että sitä on rupsahtanut ja luonnekin on muuttunut jotenkin karuksi sitten menneiden vuosien. En tarkoita luovuttamista mutta kyllä vaan on tunnustettava realiteetit ettei ole mikään kedon kukka jos koskaan olikaan.

On ne miehet vanhenneet ja rupsahtaneet ihan samalla tavalla. 

Vierailija
90/92 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 52 ja alan olla kyllä vanha. Menettelen omalle kumppanilleni koska olemme tottuneet toisiimme mutta tiukkaa tekisi saada enää uutta kumppania tai sitten miehen pitäisi olla vanhempi eli 60-70 välillä. On vaan myönnettävä että sitä on rupsahtanut ja luonnekin on muuttunut jotenkin karuksi sitten menneiden vuosien. En tarkoita luovuttamista mutta kyllä vaan on tunnustettava realiteetit ettei ole mikään kedon kukka jos koskaan olikaan.

Ei ne miehetkään ole kedon kukkasia ikääntyessään. Jostain syystä av:lla niin ajatellaan. Ja sinäkinnajattelet, kun vertaat viisikymppistä naista ja seiskakymppistä miestä keskenään.

en yhtään ymmärrä näitä ikään liittyviä aloituksia. Me kaikki olemme samassa veneessä. Jokainen meistä on joskus ollut kiinteä ja rypyton ja jokaisesta meistä tulee vanha ja ryppyinen. Itsepetosta luulla toisin.

Kyllä joillakin miehillä säilyy sellainen ryhdikkyys, joko ovat tehneet fyysisiä töitä tai liikkuneet paljon. Eli mies voi olla yllättävän hyvännäköinen vielä vaikkapa kuusikymppisenä johtuen lihaksista ja ryhdikkyydestä. Tottakai jokainen vanhenee. 

Sama koskee naisia.

Vierailija
91/92 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Parasta ennen" ei ole sama,kuin "viimeinen käyttöpäivä"!!!

Vierailija
92/92 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen myös 35v mies, ja haluaisin minimissään omanikäisen. Ehkä mieluummin jopa itseäni vanhemman. En voisi kuvitellakaan mitään parikymppistä.

Kiva! Makuja on moneen lähtöön. Minäkin olen 35-vuotias, mutta vahvasti suosin sellaisia noin 18-25 v naisia. Joskus vanhempikin toki kiinnostaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän