Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa nainen on "liian vanha"?

Vierailija
19.03.2026 |

Omasta mielestäni 25-30 v naiset ovat jo vähän sellaisella "vaaravyöhykkeellä", mutta kyllä jotkut näistäkin vielä menevät. Ihan kiva köyriä ainakin, jos ei muuta. Mutta parisuhteisiin 18-20 v paras ikä. 30 v jälkeen ei, ei, ei. Mitä mieltä muuta miehet? M35

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 52 ja alan olla kyllä vanha. Menettelen omalle kumppanilleni koska olemme tottuneet toisiimme mutta tiukkaa tekisi saada enää uutta kumppania tai sitten miehen pitäisi olla vanhempi eli 60-70 välillä. On vaan myönnettävä että sitä on rupsahtanut ja luonnekin on muuttunut jotenkin karuksi sitten menneiden vuosien. En tarkoita luovuttamista mutta kyllä vaan on tunnustettava realiteetit ettei ole mikään kedon kukka jos koskaan olikaan.

Olen 55 v, enkä koe olevani erityisen vanha. Sama ihminen olen kuin nuorempanakin. Vauhti on hidastunut fyysisten kremppojen takia eikä iho ole enää nuoren iho. Ulkonäkööni olen kuitenkin tyytyväisempi kuin nuorena, epävarmana ja elämää vasta vähän nähneenä.

Olen onnellisesti naimisissa ikäiseni miehen kanssa, enkä usko että koskaan haluaisin uutta miestä jos jostain syystä jäisin yksin. Ajatuskin uudesta miehestä, minkään ikäisestä, tuntuu ahdistavalta.

Vierailija
62/92 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri luultavasti juuri päässyt eskarista niin kai nyt 25-30 liian vanha onkin sille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällainen sontaketju saa olla olemassa, mutta aidosti asialliset poistetaan?

Vierailija
64/92 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä sitten kun on petipotiilaana hoivakodissa. Sitä ennen kyllä parisuhteitakin muodostuu ja ne voivat parhaimmillaan olla hyvinkin palkitsevia. Myös vanhuusiässä, ja kaikissa ikäluokissa sitä ennen. Itse löysin aviopuolisoni kun olin 44 ja hän 52. Ei oltu liian vanhoja, eikä olla vieläkään, 10 vuotta myöhemmin.

Vierailija
65/92 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun lukki kutoo reiän eteen verkon.

Vierailija
66/92 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun on kuollut - mutta onhan jollain fetissejä semmoisistakin :)

Vierailija
67/92 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 v on jo liian vanha. Terv N 55

Vierailija
68/92 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä parikymppinen nainen olis kolmevitosen miehen kanssa, eikä parikymppisen?

Jotain vikaa täytyy olla. Ei kelpaa ikäisilleen.

Vierailija
69/92 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 52 ja alan olla kyllä vanha. Menettelen omalle kumppanilleni koska olemme tottuneet toisiimme mutta tiukkaa tekisi saada enää uutta kumppania tai sitten miehen pitäisi olla vanhempi eli 60-70 välillä. On vaan myönnettävä että sitä on rupsahtanut ja luonnekin on muuttunut jotenkin karuksi sitten menneiden vuosien. En tarkoita luovuttamista mutta kyllä vaan on tunnustettava realiteetit ettei ole mikään kedon kukka jos koskaan olikaan.

Kaikille ei onneksi noin käy. Olen 52 ja sinkku, ja etsin seuraa. Ikäistäni seuraa ensisijaisesti, tosin jos on vanhempi tai nuorempi, niin ei se este ole jos muuten synkkaa hyvin. 

Itse en puhu tuollaisesta "rupsahtamisesta" ollenkaan. Siinä kun on niin negatiivinen kaiku. Totta kai ulkonäkö muuttuu, mutta miksi yleensäkään se ulkonäkö olisi enää tärkeää? Ei se mulle ainakaan ole, ei itsessäni, eikä miehessä. Muut asiat on tärkeitä tässä elämänvaiheessa. Enkä kyllä toisaalta pidä iän merkkejä myöskään esteettisesti epämiellyttävinä, minusta harmaat hiukset ja rypyt antaa luonnetta ulkonäölle. Sellaista karaistunutta ja kokenutta ilmettä.

Vierailija
70/92 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidakon vanha sanonta,  'Nainen on vanha maattuaan kaksi viikkoa haudassa'.

Vierailija
71/92 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitku on lihava

Vierailija
72/92 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 26 ikävuoden jälkeen nainen on aivan liian vanha! T: M65+

Vierailija
73/92 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kitinän määrästä.....

Vierailija
74/92 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kitinän määrästä.....

Siksi pitää rasvata eukon röörit useasti ettei kitise! T: M65+

Vierailija
75/92 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v alkaa olla vanha lapsentekoon, muuten ei mitään rajoituksia.

Vierailija
76/92 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks ihmeessä parikymppinen nainen olis kolmevitosen miehen kanssa, eikä parikymppisen?

Jotain vikaa täytyy olla. Ei kelpaa ikäisilleen.

Villi veikkaus: koska suosii vanhempia miehiä? Wau. 

Vierailija
77/92 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin.

Vierailija
78/92 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tämä ketju on trollin tekosia, niin kannattaa silti vähän miettiä millaista mielikuvaa luo. Itselläni on nykyisin mukana aina suolestuspuukko, joten jos yksikään äijänäpärä edes harkitsee "köyrimistä", niin valitettavasti suolet tulee ulos todella äkkiä.

Ap täällä. Tämä ei ole trolliketju, vaan olen täysin tosissani. Mutta sinä varmaan olet viimeinen ihminen puhumaan trollailusta tai muusta sopimattomasta, kun suollat täällä väkivaltafantasioita ja muutenkin vaikutat suurelta uhalta ympärilläsi oleville ihmisille. Onko lääkitys missä kunnossa? -ap

Vierailija
79/92 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyshän ei ollut minulle, mutta omasta mielestäni olen just sopivan ikäinen tekemään mielenkiintoisia töitä, harrastamaan liikuntaa, tapaamaan ystäviä, käymään leffassa ja ravintolassa, lomailemaan, laiskottelemaan, laittamaan lapsilleni ruokaa omassa kivassa kodissani, viettämään heidän kanssa leffailtaa, opiskelemaan uutta, innostumaan, vihastumaan ja rakastumaan näin 48-vuotiaana. 

Vierailija
80/92 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastuin hullun lailla 47-vuotiaana (naisena) 40-vuotiaaseen mieheen. Siis molemminpuoleisesti. Kumpikaan ei ollu liian vanha siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän