Mitä ihmettä miehille on tapahtunut? Ennen lähestyivät naisia, olivat itsevarmoja ja rohkeita
Nykyään tuntuu että monet miehet kävelevät kuin munankuorilla naisten seurassa. Ikään kuin pelkäisivät pientäkin virheliikettä.
Kommentit (546)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tartte ihmetellä miksei naisia kiinnosta enää miehiin meno kun lukee noita teidän miesten juttuja täällä. Tulispa sota totta tosiaan. 🙄
Ymmärrän viestisi alun, mutta miksi ihmeessä toivot sotaa?
Se toivoo pääsevänsä venäläisten kenttäpatjaksi
Aa, siksikö toivoit sotaa? Luulin että tarkoitit sikdi että naiset kuolisi ysinsodassa ja saisit sen haluamasi ihmiskunnan tuhon, mutta halusitkin eturintamaan putinistien kairattavaksi. No, fetissinsä kullakin.. 😬
Vain sinä olet toivonut sotaa.
Näköjään terrieri on ärhäkkäällä tuulella. Taitaa tyttöystävällä olla menkat.
Ja sinä haluat kokea menkkaihmeen siellä rintamalla kun miesperseesi vuotaa putinistien jäljiltä. Siinä vasta ehta spermaviemäri. Huh huh. Oot kyllä aika perverssi, kannattas säästää noi fetissit sinne Ylilaudalle missä aateveljet ymmärtää.
tui tui terrieri
Itse ajattelen olevani niin ruma ja lyhyt mies etten kelpaa kuin sairaalloisen lihavalle naiselle tai kehitysvammaiselle joten olen mieluummin yksin elämäni.
M40 175/87
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt pilatko naisten voimaantumista totuuksilla!
Vielä jäi ne totuudet uupumaan. Pelkkää paskaperse poikien öyhötystä.
Nainen joka ei edes yhdyssanoja osaa. Ja teidänhän piti olla niin paljon parempia kaikessa...
paskapersekin poikien
paskapersepoikienkin
ihan naaraille vinkiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kissa tai karhu ollut aina potentiaalisempi vaihtoehto.
Kissat ja karhut ei huoli enää suominaisia, eikä sudetkaan.
Suomalainen mies tappo ne kaikki.
Ai saamari! 🤣 No, rehellisesti sanottuna tuo edellinen kommentoija antoi tyhmyyttään noin helpon syötön omaan maaliinsa.
Lisäksi sen voi ymmärtää kahdella korrektilla tavalla: suomalaisnaisella ei ole seuraa kun suomalaismies murhanhimoisesti listi eläinystävät. Tai sitten suomalaismies tappoi naisen ja nämä eläimet. Accurate.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi pientä naarasta
Sattuko pikkupiliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tartte ihmetellä miksei naisia kiinnosta enää miehiin meno kun lukee noita teidän miesten juttuja täällä. Tulispa sota totta tosiaan. 🙄
Aa, siksikö toivoit sotaa? Luulin että tarkoitit sikdi että naiset kuolisi ysinsodassa ja saisit sen haluamasi ihmiskunnan tuhon, mutta halusitkin eturintamaan putinistien kairattavaksi. No, fetissinsä kullakin.. 😬
Ja sinä haluat kokea menkkaihmeen siellä rintamalla kun miesperseesi vuotaa putinistien jäljiltä. Siinä vasta ehta spermaviemäri. Huh huh. Oot kyllä aika perverssi, kannattas säästää noi fetissit sinne Ylilaudalle missä aateveljet ymmärtää.
tui tui terrieri
Vammanen
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelen olevani niin ruma ja lyhyt mies etten kelpaa kuin sairaalloisen lihavalle naiselle tai kehitysvammaiselle joten olen mieluummin yksin elämäni.
M40 175/87
Säästät naiset kärsimykseltä joten kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka ei edes yhdyssanoja osaa. Ja teidänhän piti olla niin paljon parempia kaikessa...
Trollaamassahan täällä ollaan, urpo. Kato miten valkoisen ylivallan ja miesten ylivallan kannattaja itse kirjoittaa suomea päin v ttua.
Itsehän sinä puhuit ihmiskunnan tuhoamisesta. Se koskee myös sinua, joten on vain kohtuullista että aloitat itsestäsi. Vai oletko sellainen tekopyhä misantropisti kuten Linkola joka yrittää kiertää tämän loogisen loppupäätelmän sillä että juuri sinä kaikessa paskuudessasi olet erityistapaus joka ansaitsee elää, eikä ainoastaan sitä vaan hallita koko maailmaa? Mee ny jo roskiin siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollaamassahan täällä ollaan, urpo. Kato miten valkoisen ylivallan ja miesten ylivallan kannattaja itse kirjoittaa suomea päin v ttua.
Tiedämme sinun olevan 100% vakavissasi miesvihassasi.
Ei siinä, onneksi sille on varmasti syynsä. Voin vain kuvitella miten olet kärsinyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tui tui terrieri
Vammanen
Huomatkaa suomalaisen naaraan taso. Siinä se on.
Sittenhän suomalainen mies ei olisi mitään. Mutta kun se ihmis s aa s ta oletkin vain sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedämme sinun olevan 100% vakavissasi miesvihassasi.
Ei siinä, onneksi sille on varmasti syynsä. Voin vain kuvitella miten olet kärsinyt.
Voiko olla miesvihaaja mies? Miksi vihaat itseäsi?
Ok eli tämä ihmiskunnan tuholle runkkaava nazzzi kasvoi siis kylmän äidin kanssa - mutta isästään ei maininnut mitään kysyttäessä, eli ilmeisesti lähtenyt lätkimään sen elämästä. Aika rankkaa. Ja sen takia nyt sitten vihaa itseään, mutta yhtä paljon naisia - vaikka pitäisi vihata vähintään yhtäpaljon miessukupuolta jos loogisia ollaan. Surullinen olemassa olo. Valmiiksi noin rikki ja sitten kun muut karttaa niin vihan kierre vaan vahvistuu.
Vierailija kirjoitti:
Täällä oulussa usein afrikkalaiset ja arabimiehet moikkaavat, hymyilevät ja tulevat juttemaan.
Kantisukkojen ei tartte lähestyäkkään, parempi niin.
Hyi hwlvetti. Yks afrikkalainen tuli ihan kiinni kyselemään, onko mulla poikaystävää ja kehui että hänellä on työpaikkakin. Vau mikä saalis! 🙄
Ei meinannut päästä millään eroon siitä tyypistä, hyvä ettei lähtenyt seuraamaan. Puistattaa viekäkin.
Ketjun naaraat vaikuttavat turhautuneilta. Olisiko kannattanut kehittää itseään jotta elämässä olisi muuta sisältöä kuin miesten haukkuminen.
Siis suomalaiset naisethan on aivan ihania! <3
Onnekkaat naiset syntyy lesbona tai vähintään bi että voi valita naiset. Based tarjonta on. Älykkäitä ja kouluttautuneita, vastuullisia ja uutteria, empaattisia ja maanläheisiä, ja kauniitakin vielä. 👍
Saisitte te miehetkin kai jotain jos osaisitte puhua kauniisti naisille ja naisista.
Vierailija kirjoitti:
Siis suomalaiset naisethan on aivan ihania! <3
Onnekkaat naiset syntyy lesbona tai vähintään bi että voi valita naiset. Based tarjonta on. Älykkäitä ja kouluttautuneita, vastuullisia ja uutteria, empaattisia ja maanläheisiä, ja kauniitakin vielä. 👍
Saisitte te miehetkin kai jotain jos osaisitte puhua kauniisti naisille ja naisista.
Pakit ainakin.
Kiinnostunut mies lähestyy ja tekee aloitteen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hämmentynyt. Kumpaa nyt haluttiin: a) jätetään rauhaan
b) lähestytään
M
"Minä olen hämmentynyt. Kumpaa nyt haluttiin: a) jätetään rauhaan
b) lähestytään
M"
Lähestytään naisia asiallisesti ja mikäli tätä ei osata, jätetään naiset rauhaan, helppoa =)