Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinted ei ole yhtään parempi kuin TEMU!

Vierailija
19.03.2026 |

Niitä mainoksia pakotetaan joka paikassa eikä se että ostaa käytettyjä ole oikeastaan erilaista. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vintedissä myydään varastettua tavaraa TODELLA paljon. 
PS

Myös kierrätyslaitoksista varastettua tavaraa. 

Vierailija
2/8 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kiertotalous on mielestäsi sama asia kun halvan krääsän tilaaminen Kiinasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinted ja Sellpy ovat hyviä. Olen säästänyt luonnonvaroja ja rahaa kun olen tilannut kaikki vaatteet ja kodin tuotteet ensisijaisesti näistä kaupoista. Luonnon kantokyvyn kannalta jokainen saisi ostaa uutena vain 7 vaatetta tai kenkäparia vuodessa, alusvaatteet ja sukat poislukien. Olen melkein onnistunut tässä nyt. Ja se on inhottavaa huomata kuinka loputtomasti vaatteita noilla nettikirppareilla on. Siis kymmeniä ja kymmeniä ihan uusiakin vaatteita myynnissä ihan samaa tuotetta samassa koossa. Ihmisten ostoskäyttäytyminen on lähtenyt totaalisesti käsistä.

Vierailija
4/8 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vintedissä myydään varastettua tavaraa TODELLA paljon. 
PS

Myös kierrätyslaitoksista varastettua tavaraa. 

Siis sähköemyyt vai mistä tiedät?

Vierailija
5/8 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kiertotalous on mielestäsi sama asia kun halvan krääsän tilaaminen Kiinasta?

Vinted ei ole yhtä kuin kiertotalous. Vinted on puolalainen varastetun, turhan tavaran myymisen välikäsi. Joka mainostaa miljoonilla ja levittää turhan kuluttamisen ilosanomaa. 

Vierailija
6/8 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinted ja Sellpy ovat hyviä. Olen säästänyt luonnonvaroja ja rahaa kun olen tilannut kaikki vaatteet ja kodin tuotteet ensisijaisesti näistä kaupoista. Luonnon kantokyvyn kannalta jokainen saisi ostaa uutena vain 7 vaatetta tai kenkäparia vuodessa, alusvaatteet ja sukat poislukien. Olen melkein onnistunut tässä nyt. Ja se on inhottavaa huomata kuinka loputtomasti vaatteita noilla nettikirppareilla on. Siis kymmeniä ja kymmeniä ihan uusiakin vaatteita myynnissä ihan samaa tuotetta samassa koossa. Ihmisten ostoskäyttäytyminen on lähtenyt totaalisesti käsistä.

Lopeta naurettava lässyttäminen viherpesijöiden ontolla liturgialla ja lue tämä:

Vinted hämärtää ymmärryksemme siitä, paljonko vaatteiden kuuluisi maksaa.
https://www.hs.fi/elama/art-2000011619645.html

Vierailija
7/8 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turpa kii huo-ra. 

Vierailija
8/8 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän