Yhtyeitä/artisteja, jotka muistetaan aina yhdestä ja tietystä kappaleesta? Esim. Europe ~ Final Contdown
Tai Lordi ~ Hard Rock Hallelujah
Tai Queen -Show must go on.
Monilla esiintyjillä on isompikin kavalkadi kappaleita, mutta heidät muistetaan aina vaan yhdestä ja tietystä kappaleesta.
Mitä muita tällaisia yhtyeitä/artisteja on kuin nuo edellä mainitsemani?
Kommentit (299)
Zedu De Luca - Minä muistan sinut aina
Vierailija kirjoitti:
Madonna - Hung up
Like a virgin.
Elvis Presley - Little less conversation ja siitäkin tuli hitti vain sen teknoversion kautta
Dire Straits - In The Gallery
ZZ/Top - Rough Guy
Gary Moore - Wild Frontier
Scorpions - Big City
Vierailija kirjoitti:
Sunrise Avenue - ? ? ?
Forever yours
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sunrise Avenue - ? ? ?
Forever yours
Hollywood Hills
Los Bravos/Black Is Black, Easybeats/Friday On My Mind, Scott McKenzie/San Francisco, Arthur Brown/Fire, Richard Harris/McArthur Park, Peter Sarstedt/Where Do You Go To My Lovely, Thunderclap Newman/Something In The Air, Norman Greenbaum/Spirit In The Sky, McGuinness Flint/When I'm Dead And Gone, Matthew Southern Comfort/Woodstock, Chicory Tip/Son Of My Father, Ace/How Long, John Miles/Music, Althia & Donna/Uptown Top Ranking, Clout/Substitute, Marshall Hain/Dancing In The City. Nuo muistan parhaiten 60 ja 70-luvulta.
Celine Dion ~ My Heart will go on
Whitney Houston ~ I will always love you
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sunrise Avenue - ? ? ?
Forever yours
Hollywood Hills
Fairytale Gone Bad!
En oo kuulukkaan tuota Queenin kappaletta. Eikö tunnetuin olekaan Bring back that Leroy Brown???
Itse luuntelen vain levyjä kokonaisuuksina, joten ei ole mitään hajua yksittäisen biisin bändeistä. Varmaan joku räppi??
Vierailija kirjoitti:
Aloitus ei pidä paikkaansa. On toki one hit wondereita, mutta esimerkiksi aloituksessa mainittu Europe ei ole tunnettu vain ja ainoastaan Final Countdownista. Omasta mielestäni Rock the night on paljon upeampi biisi! Jos ette tunne sitä vielä, kuunnelkaa ihmeessä.
En kuuntele. Final Countdown on yksi kaikkien aikojen hirveimmistä kappaleista. Se riittää minulle Europen tuotannosta.
Ai kamala, tämmönenkin sitten löytyy. 🤣