Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäisitkö, jos miehesi olisi lihaksikas.

Vierailija
19.03.2026 |

Pitäisitkö siitä, jos miehesi, joka olisi myös perheenisä,  olisi oikein lihaksikas? Esim. vatsalihakset näkyvät selvästi. En tarkoita ainoastaan kehonrakentajaa, vaan vaikka hoikan timmiä ja jäntevää.

En kysy tätä nyt lapsettomilta, vaan juurikin lapsiperheiden vanhemmilta.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAI JOLLAIN MIEHILLÄ ON TESTOSTERONIN YMS ANSIOSTA IHAN LUONNOSTAAN LIHAKSIKAS VARTALO VAIKKA EI MIKÄÄN HIMOLIIKKUJA OLISIKAAN? NÄIN OLEN YMMÄRTÄNYT.

Vierailija
22/31 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sellaisella on? 

Minulle nuorena äitinä ainakin oli väliä, kun mieheni käytti min 3 t päivässä kuntoiluun. Käytännössä hänellä ei siis jäänyt lainkaan aikaa lasten tai kodin hoitoon. En olisi sietänyt tuota montaa vuotta.

Tais vaan hakata tattia, minä olen 100 kiloinen järkäle lihasta ja minä saan nippa nappa 30 minuuttia kulumaan salilla 3 kertaa viikossa ja pari samanlaista kardioo pitää timminä. Minä en ymmärrä yhtään mitä sielä edes tekis 3 tuntia kun sen tekee oikeasti oman kestävyytensä rajoilla siinä ei kauaa mene, eihän siitä tule edes tuloksia jos sielä läpsyttelee iän kaiken.

Just.. minä olen pari vuotta katsellut ulkokuntosalilla kun sielä käy semmoinen helvetin leveä ja iso äijä, vaikuttaa siltä että se käy sielä vaan kääntymässä ja se on isompi kun kun kukaan muu joka sielä käy. Tuoko se salaisuus on? Ei tarvi tehdä kauaa kun se on kestävyyden yläpäässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan yksi lihas on iso, riittää.

Jos puhut peniksestä, niin se ei ole lihas.

Mut iso se voi olla. Onhan se aika 🔥

Minua kiinnostaa enemmän lihaksisto.

Vierailija
24/31 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mulle kelpaa lihaksikas mies, olenhan hetero. Aivan kuin mies tahtoo että naisella on rinnat ja peppu mihin tarttua.

Vierailija
25/31 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho. Totuuden torvi!

Sinähän se torvi olet, jos luulit penistä lihakseksi.

Hmmm. Niinkö tuossa sinusta sanottiin? Taidat tulkita omiasi.

Puolisoni  treenaa kyllä kovasti. Meillä on ihan kivaa. Ei se peeenis kyllä ole harjoittelun vaikutuksesta kasvanut. Se on kyllä ketterä.

Olemmekin yhdessä empiirisen kokeemme perusteella  päätelleet, ettei se ole lihas. 

Vierailija
26/31 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rasisti saatana.

Vierailija
27/31 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle nuorena äitinä ainakin oli väliä, kun mieheni käytti min 3 t päivässä kuntoiluun. Käytännössä hänellä ei siis jäänyt lainkaan aikaa lasten tai kodin hoitoon. En olisi sietänyt tuota montaa vuotta.

Tais vaan hakata tattia, minä olen 100 kiloinen järkäle lihasta ja minä saan nippa nappa 30 minuuttia kulumaan salilla 3 kertaa viikossa ja pari samanlaista kardioo pitää timminä. Minä en ymmärrä yhtään mitä sielä edes tekis 3 tuntia kun sen tekee oikeasti oman kestävyytensä rajoilla siinä ei kauaa mene, eihän siitä tule edes tuloksia jos sielä läpsyttelee iän kaiken.

Talvella hiihti, kesällä rullaluisteli ja syksyllä ja keväällä juoksi. Noiden lisäksi sitten päivittäiset lihaskuntoharkat. Painoa tuolloin ehkä 60-70 kiloa. Oli tosi lihaksikas.

Vierailija
28/31 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt, että miehellä voi olla NIIN vähän lihaksia....

Vierailija
29/31 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just.. minä olen pari vuotta katsellut ulkokuntosalilla kun sielä käy semmoinen helvetin leveä ja iso äijä, vaikuttaa siltä että se käy sielä vaan kääntymässä ja se on isompi kun kun kukaan muu joka sielä käy. Tuoko se salaisuus on? Ei tarvi tehdä kauaa kun se on kestävyyden yläpäässä?

No ei se salaisuus ole, jos lihakseen ei tule mikrorepeämiä se ei kehity ja se sopeutuu aika nopeasti painoon niin että vanhat määrät ei tee enää mitään, sitä voi kompensoida volyymillä vähän mutta sitten sielä ollaan 3 tuntia ja tulokset jää heikoiks.

Vierailija
30/31 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki 11-vuotiaasta lähtien metsätöitä talvisin ja halonhakkuuta kaikki sulat ajat. Koulun lääkärintarkastuksessa muutamaa vuotta myöhemmin oli lääkäri kysynyt, että mitä sinä harrastat tai teet kun keho poikkeaa niin paljon ikäryhmästä. Vuosikymmeniä myöhemminkin ruumiillinen työ olisi terapiaa mutta kaupungissa sitä ei ole tarjolla, niin kuntosaleilla sitten. Ei valittamista :).

Vierailija
31/31 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se et on kunnossa ni sil on väliä kaikkein eniten maailmassa, koska se osottaa sen että ihminen välittää itsestään ja sitä kautta se myös heijastuu muihin. Se osottaa että kaikki ei ole se ja sama, että on joku merkitys asioilla. Se on viehättävin piirre mitä ihmisessä voi olla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi