Asteikolla 0-10 kuinka onnellinen olet
Hauska nähdä ovatko vauvislaiset keskimääräistä onnellisempia :-)
Kommentit (55)
Suomalaisten keskiarvo oli päälle seiskan, mikä ehkä heijastelee tämänkin ketjun keskiarvoa. Jotkut, jotka eivät koe itseään onnelliseksi/tyytyväiseksi, ei vaan voi uskoa, että kaikki eivät tunne samallantavalla. Onnellisuusuutisten somekommentit on täynnä vihaisia onnettomia ihmisiä, jotka eivät voi uskoa tutkimuksen tuloksia juuri siksi, koska itse ovat onnettomia. Kuten yllä mainittiin, suuri osa suomalaisista elää yhä hyvin keskiluokkaista ja tyytyväistä elämää, vaikka työttömyys on kasvanut ja taloustilanne on vaikea. Ne eivät kuitenkaan koske suurinta osaa kansasta.
Päivästä riippuen 2, 3 tai 4. Puuttuu työ ja rakkaus. Fyysinen kunto ja vakavien sairauksien puute pitää toistaiseksi jonkinlaista elämäniloa yllä.
8. Jos sais joka aamu suikkarin niin nousis lähemmäs kymppiä.
Asiat mitkä on hyvin on se että olen kohta 40 vuotias joten uskon vielä että voin kouluttautua ja työllistyä ja perustaa perheen. Terveys on aika huono mutta ei ihan vielä sairaala kunnossa. Ei rahaa ei omaisuutta ei kavereita ei harrastuksia. Joten 3.
M37
-5, Koko maailma ja sen ihmiset pitäisi polttaa.
5
Suurin vika ettei rahat riitä nykyhinnoilla mihinkään, vaikka olen kokoaikaisessa työssä.
Toiseksi suurin vika on tämä sysipaska ilmasto. Hyviä ulkoilmoja on muutama 10 päivää vuodessa.
1- ja vielä persukin seinänaapurina :( No se on onni ettei talossa muita... sellaisa.
Jatkuvan stressin vuoksi 6. Normioloissa 9-10.