Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asteikolla 0-10 kuinka onnellinen olet

Vierailija
19.03.2026 |

Hauska nähdä ovatko vauvislaiset keskimääräistä onnellisempia :-)

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, olen köyhä minieläkkeellä, odotin elämältä paljon enemmän, esim. olen tuplamaisteri. En nuorena voinut kuvitella, että elämäni olisi näin surkeaa. Terveyteni on hyvä ja siitä syystä niinkin hyvä lukema kuin 3. 

Vierailija
22/55 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttavaa kituuttamista ja ahdistusta. 
Raha ei riitä enää mihinkään, en tiedä miten tai miks enää jaksan. 
Maailman onnellisin maa joo,  mikä vitsi. Kolmannen maailman onnenonkijoille varmaan !

Mulla menee arvosana miinukselle kun se 595 euroa kuukaudessa ei vaan riitä juurikaan mihinkään. Varmaan rikkaille tehty kysely?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

viispuol

Vierailija
24/55 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-5

Vierailija
25/55 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailman onnellisin maa joo,  mikä vitsi. Kolmannen maailman onnenonkijoille varmaan !

Mulla menee arvosana miinukselle kun se 595 euroa kuukaudessa ei vaan riitä juurikaan mihinkään. Varmaan rikkaille tehty kysely?

Kysely on tehty satunnaisotannalla.  Vaikka teillä menee huonosti, suuri osa suomalaisista elää yhä keskiluokkaista elämään. Itse vastaisin 9, vaikka olen työtön.

Vierailija
26/55 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

7

Vierailija
27/55 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaa kaikki paska!

Vierailija
28/55 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se on?

Vierailija
29/55 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

9

Vierailija
30/55 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viistöistä.

Vierailija
31/55 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vahva kasi varmaan on. 

Vierailija
32/55 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut masentunut teinistä asti (lopulta sain kolmekymppisenä diagnoosin kaksisuuntaisen 2-tyypistä. 

Joten elämäni on ollut sen takia ajoittain suorastaan painajaismaista. Kuitenkin mulla on ollut tukeva perhe ja jo parikymppisestä asti työpaikka, sekä asuntolaina joka on jo maksettu. 

Eli vaikka tunnetasolla en koe olevani onnellinen, olen täynnä kiitollisuutta. Se nostaa pisteitä aika reilustikin. Mutta sosiaalista elämää ei ole, ei ole oikein koskaan ollutkaan kun ei vaan paukut kestä aivan kaikkeen ns "normaalina elämiseen".

Tavallaan koko elämäni on ollut pelkkää näytelmää. Mutta olen oppinut hyväksi näytteliäksi. Masennus on myös opettanut paljon kiitollisuutta ja empatiaa, kun sen kanssa on jaksanut elää vanhaksi asti ja käynyt läpi kaikki ne ihmisviha vaiheet, täydelliset romahtamiset sun muut. 

Olen nykyään kiitollinen ihan mitättömistäkin asioista, mitä muut tuntuu pitävän itsestään selvinä. 

En kehtaa yleensä edes kertoa ihmisille kaikista asioista, mistä minäkin päivinä olen kiitollinen, koska se kuulostaa ihan hullun puheelta. Esimerkiksi työpaikalla porukat vetää hirveitä kierroksia jostain pikkuasioista, niin samalla mä olen innoissani siitä, että tänäkin päivänä sain itseni sängystä ylös ja VIELÄKIN töissä täällä, missä olen saanut olla jo yli 20 vuotta. Mutta enhän mä voi sanoa sitä kenellekään. 

Annan siis arvosanaksi 7. Siitäkin huolimatta, että tänäänkin ajattelin, että koska sitä sais vain kuolla pois tästä hullusta maailmasta. Siinä on se, että moni muukin toivoo kuolevansa päivittäin, mutta heillä ei ole asiat lähimainkaan yhtä hyvin kuin minulla.

Vierailija
33/55 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

9. 

Vierailija
34/55 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä 6-7. 

10 en ole kuin rakastumisen huumassa, mutta on työ ja katto pään päällä, terveyttäkin käsittääkseni, eikä jokaista ropista tarvitse laskea. Yksinäisyys laskee hyvinvointia.

Vierailija
35/55 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en saa tuota vaan alle 500 mutta kelan mukaan menee ihan oikein. 

Vierailija
36/55 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen työtön, ja 9. Vaikka rahaa ei nyt tule samalla tavalla kuin töissä ollessa, niin on tässä hyvätkin puolensa, on aikaa ja vapaus. 

Vierailija
37/55 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

9.

Vierailija
38/55 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

7

Rahahuolia on paljon ja sen vuoksi muutana terveysjuttu jää hoitamatta ja ne vaivaa sitten myös.

Muutaman läheisen jutut huolettaa vähän myös. 

Muuten asiat suht ok.

Vierailija
39/55 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin vaihteluväli vastauksissa on aika suuri. Liityn myös tuohon yläpään joukkoon ja sanon 8. Minulla on riittävästi rahaa, rakkautta, terveyttä ja mielekästä tekemistä eikä tarvitse erityisesti pelätä huomista. Ainahan voisi olla enemmän ystäviä ja rahaa eikä se haittaisi jos ei polven nivelrikko vaivaisi mutta olisinko sittenkään sen onnellisempi? 

Vierailija
40/55 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5.Olen työssä terveyden menettänyt kipuileva ihminen jo 15v.pois työstä ,kaikkea tehty osaltani..Mitä luulette olenko onnellinen,juoksen siellä täällä,kela ei päästä tkeläkkeelle.Töihin ei ole menijää.Kipu vie elämästä pohjaa.Jaksaminen.On elämässä kaikkea väsyn ja ei jaksa välittää.Siksi 1,5.... Onnellisia asioita on elämässä ne on ilmaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi