Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllättyikö ihmiset oikeasti tässä Epstein jutussa miten pimeä julkkis ja viihdemaailma on

Vierailija
19.03.2026 |

Ei minua yllättänyt.

Kommentit (235)

Vierailija
161/235 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on joutunut kyllä itsekin pohtimaan ehkä vähän liikaakin, että miksi valtaapitävillä ja ultrarikkailla on halu tehdä pahaa ja vieläpä yhteistuumin. Kun luulisi, että ihmisyyteen kuuluisi pohjimmiltaan halu ja tarve tehdä hyvää ja jos on etuoikeutettu niin nimenomaan olisi myös henkistä pääomaa siihen. Tulee juuri sellainen fiilis, että vain narsistit, psykopaatit ja sosiopaatit jylläävät noissa piireissä ja tietysti nostavat myös tukijoitaan eli hoviaan. 

Tämä pistää nimenomaan miettimään ihmisyyttä. Itsekin naiivisti uskonut siihen, että enemmistö ihmisistä on hyviksiä ja haluaa toisille ihmisille, eläimille ja ympäristölle hyvää. Vaikka mitä yleisiä mielipiteitä ja poliittisesti epäkorrekteja ilmaisuja ihmiset käyttävät, niin olen silti ajatellut, että pohjimmiltaan ihmisyys on inhimillistä ja kanssaelämistä. Järkyttää jollain tasolla se, miten laajassa eliittimassassa se ei olekaan niin. Ei ollenkaan. 

En tiedä toivunko oikein koskaan enää uskomaan hyvään. Ei pelkästään Epstein vaan kaikki muukin sonta, mitä muita tapauksia on ilmennyt ja miten naiivisti on itse voinutkaan suhtautua maailmaan ja elämään ns. kattotasolla.  

Vierailija
162/235 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ajatellut että pahoja ihmisiä toki on jonkun verran yksittäistapauksina kaikkialla, mutta että pahuudella ei pitkälle pötkitä ja oikeasti pärjäävät reilut ja sydämelliset tyypit, jotka tahtoo kaikille hyvää. Toki ajatellut myös että ihmisyyden luonne kollektiivisesti on auttaa toisia, tekemällä toiselle hyvää saat hyvän mielen itselle.

Tämä siis pistää miettimään että mitä ihmettä täällä maailmassa on meneillään ja eikö ihmisyydellä ole mitään väliä? Kun jokainen meistä on yhtä arvokas ihmisenä kuitenkin. Eikö se menekään niin? Onko joku kamala maailman laki että pahuus on se, mihin pitää pyrkiä tällä planeetalla? Pahat saa kirkkaimmat kruunun, hyvät tallataan jalkoihin?

En tiedä mitä pitäisi ajatella. Riittääkö se mihinkään, että me tässä ruohonjuuritasolla puuhastellaan hyvää omassa elämässämme, jos koko pallo onkin yksi pahuuden valtakunta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/235 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla oli kyllä naiivi käsitys siitä, että valtaapitävät ja paavi olisi niitä hyviä ihmisiä. Kun meidän kulttuurissa lapsena opetetaan saduissa että paha saa aina palkkansa ja hyvät ja vastuulliset kuninkaat hallitsee maailmaa. Ja koulussakin opetetaan arvoja, että me ollaan demokratia ja heikoimmasta pidetään huolta. Niin kyllä mulle tää tuli shokkina ja järkyttää. Oma käsitys on se, että valta tuo myös vastuuta pitää toisista huolta.

Missähän piireissä nämä hallitsijat oikein kasvaa, eikö niille ole opetettu samoja disney-satuja ja samaa mantraa pitää pienistä ja köyhistä huolta?

Esimerkkinä jos itse nyt, tai suurin osa palstalaisista, naisi jotenkin mystisesti jonkun prinssin ja saisi puoli valtakuntaa (tai arkisemmin, voittaisi jättipotin lotossa), niin eipä tulisi mieleenkään alkaa kiduttamaan saati listimään alamaisia, tai mitään muutakaan. Haluaisin vaan tehdä maailmasta paremman paikan, aidosti. Niin varmaan moni teistäkin? Miksei nämä oikeat valtaapitävät halua levittää hyvyyttä?

Siis nimenomaan vallan kahvassa oleva eliitti on aina näitä touhuja harrastellut. Toki syitä on haettu esimerkiksi sisäsiittoisuudesta, kun kuninkaalliset eivät halunneet lisääntyä tavisten kanssa vaan aina piti olla toinen siniverinen, vaikka oltaisiin sukuakin. 

Mutta kyllähän silloin satoja vuosia sitten ihmisiä ihan julkisesti kidutettiin milloin mistäkin tekosyystä, se on vaan nykyään siirtynyt maan alle se touhu. 

Tsekatkaas sellainen kuningatar kuin Erzsébet Báthory. Hän sai kaikessa rauhassa toteuttaa fantasioitaan piikatyttöihin, eikä kukaan voinut asialle mitään koska taviksilla ei ollut juurikaan juridisia ihmisoikeuksia. 

Vasta kun kuningatar ahneuksissaan alkoi käymään myös aatelisten kimppuun, hänet laitettiin oikeuteen teoistaan ja siitäkin hän sai pelkästään kotiarestia koska olihan sentään kuningatar.

Vierailija
164/235 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla oli kyllä naiivi käsitys siitä, että valtaapitävät ja paavi olisi niitä hyviä ihmisiä. Kun meidän kulttuurissa lapsena opetetaan saduissa että paha saa aina palkkansa ja hyvät ja vastuulliset kuninkaat hallitsee maailmaa. Ja koulussakin opetetaan arvoja, että me ollaan demokratia ja heikoimmasta pidetään huolta. Niin kyllä mulle tää tuli shokkina ja järkyttää. Oma käsitys on se, että valta tuo myös vastuuta pitää toisista huolta.

Missähän piireissä nämä hallitsijat oikein kasvaa, eikö niille ole opetettu samoja disney-satuja ja samaa mantraa pitää pienistä ja köyhistä huolta?

Esimerkkinä jos itse nyt, tai suurin osa palstalaisista, naisi jotenkin mystisesti jonkun prinssin ja saisi puoli valtakuntaa (tai arkisemmin, voittaisi jättipotin lotossa), niin eipä tulisi mieleenkään alkaa kiduttamaan saati listimään alamaisia, tai mitään muutakaan. Haluaisin vaan tehdä maailmasta paremman paikan, aidosti. Niin varmaan moni teistäkin? Miksei nämä oikeat valtaapitävät halua levittää hyvyyttä?

Siis nimenomaan vallan kahvassa oleva eliitti on aina näitä touhuja harrastellut. Toki syitä on haettu esimerkiksi sisäsiittoisuudesta, kun kuninkaalliset eivät halunneet lisääntyä tavisten kanssa vaan aina piti olla toinen siniverinen, vaikka oltaisiin sukuakin. 

Mutta kyllähän silloin satoja vuosia sitten ihmisiä ihan julkisesti kidutettiin milloin mistäkin tekosyystä, se on vaan nykyään siirtynyt maan alle se touhu. 

Tsekatkaas sellainen kuningatar kuin Erzsébet Báthory. Hän sai kaikessa rauhassa toteuttaa fantasioitaan piikatyttöihin, eikä kukaan voinut asialle mitään koska taviksilla ei ollut juurikaan juridisia ihmisoikeuksia. 

Vasta kun kuningatar ahneuksissaan alkoi käymään myös aatelisten kimppuun, hänet laitettiin oikeuteen teoistaan ja siitäkin hän sai pelkästään kotiarestia koska olihan sentään kuningatar.

Olisikohan tuo kuningatar koskaan edes jäänyt teoistaan kiinni, ellei verenhimoissaan olisi käynyt aatelistenkin kimppuun? Kyllähän tavallisia köyhiä palvelijoita saa vapaasti karsia.

Vierailija
165/235 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo haastatellut  tytöt miltään uhreilta vaikuta.  Hyvin tiesivät  mihin ryhtyivät  eikä käy ilmi,  ettei missään vaiheessa olisi voinut perääntyä.   Tai jääneet ilman  palkkiotaan.  Menivät uudestaankin   Yhtä hyvin voi sanoa että käyttivät miehiä hyväksi  kun saivat rahaa.   Tavallista pro stituutiota. 

Vierailija
166/235 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin usko naisen kykyihin  ja omaan tahtoon  kärsii tässä.  Tyyliin mut kutsuttiin ja mä menin.   Menin toistekin. 

Vierailija
167/235 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa nuorista naisista ja tytöistä oli vähemmän hyvistä olosuhteista lähtöisin. Osa myös alaikäisiä.

Vaikka olisi minkä ikäinen tahansa ja mennyt vapaaehtoisesti tapaamiseen, ei seksuaalinen häirintä tai raizcaus ole mitenkään hyväksyttävää.

Vierailija
168/235 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa nuorista naisista ja tytöistä oli vähemmän hyvistä olosuhteista lähtöisin. Osa myös alaikäisiä.

Vaikka olisi minkä ikäinen tahansa ja mennyt vapaaehtoisesti tapaamiseen, ei seksuaalinen häirintä tai raizcaus ole mitenkään hyväksyttävää.

Ei niin,  mutta jos on vapaa pääsy tilanteesta ulos,  niin onko täydellinen uhriutuminen oikein  fiksua?  Itse kysyisin että koska en ole ammattihieroja tms.,  niin mistä tarkalleen ottaen maksetaan?  Tai sanoo varmuudeksi että eihän ole  mitään seksijuttuja.  Niin  he tekisivät  muissakin sopimuksissa. 

Vierailija
169/235 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä yllättänyt, miten tämä rikollinen ja kuvottava toiminta voi olla lonkeroitunut ja levinnyt niin laajalle joka tasolle ja koko maailmassa. Mitään en tämän jälkeen enää ihmettele, kieroa, häikäilemätöntä vallankäyttöä ja pahimpia mahdollisia kuvottavia rikoksia. 

Vierailija
170/235 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan se ongelma onkin.  Mutta mistä on tavallaan alun alkaen käsitys tullut noille hallitsijoille, ettei kansalla ole mitään väliä. Mistä saaneet päähänsä ettei ihmisarvoa ole toisella ja heillä itsellään taas on sellainen. Ainakin Raamattu opettaa että kaikki ovat yhdenvertaisia ja kristittyjä nuo hallitsijat ovat (olleet).

Kun luulis että se olis semmonen luonnonlaki ilman uskontoakin tai erityistä kasvatusta että minä olen ihminen ja tuossa on toinen ihminen. Minua sattuisi kun kidutetaan niin samanlailla sattuu kidutus tuota toista. Tuo ihminen on kuolevainen ja niin itsekin olen, ollaan siis samalla viivalla.

Vierailija
171/235 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai tuo pitäisi tietää jokaisen. Hollywoodissakin jo vuosikaudet nuoret naisnäyttelijät joutuneet harrastamaan seksiä vanhojen miesten kanssa jotta näyttelijäura alkaa.

Vierailija
172/235 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin kyllä että se on pimeä, ja tiesin senkin että julkisuuteen hakeutuu keskivertoa enemmän narsisteja ja sosiopaatteja. Mutta en olisi uskonut heidän silti oikeasti toteuttavan niin pahoja asioita mitä ovat tehneet.

Vierailija
173/235 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan se ongelma onkin.  Mutta mistä on tavallaan alun alkaen käsitys tullut noille hallitsijoille, ettei kansalla ole mitään väliä. Mistä saaneet päähänsä ettei ihmisarvoa ole toisella ja heillä itsellään taas on sellainen. Ainakin Raamattu opettaa että kaikki ovat yhdenvertaisia ja kristittyjä nuo hallitsijat ovat (olleet).

Kun luulis että se olis semmonen luonnonlaki ilman uskontoakin tai erityistä kasvatusta että minä olen ihminen ja tuossa on toinen ihminen. Minua sattuisi kun kidutetaan niin samanlailla sattuu kidutus tuota toista. Tuo ihminen on kuolevainen ja niin itsekin olen, ollaan siis samalla viivalla.

Sitähän se psykopatia on. Kuvitellaan, että muut ovat olemassa vain psykoa varten, eikä heillä ole ihmisarvoa.

Se on ominaisuus, joka auttaa menestymään taloudellisesti ja politiikassakin.

Vierailija
174/235 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Areenassa on nyt Epsteinin ja uhrien haastatteludokkari. Erikoinen dokumentti jotenkin.

Siinä tuotiin esiin että Epsteinin kuolemanvammat eivät vastaa itsemurhaa vaan pikemminkin kuristamista. Eipä sitäkään ole kovin innokkaasti tutkittu. Mainittiin vain tuomareista jotka olivat jättäneet selvät rikokset pöydälle ja tehneet syyttämättäjåttämispäätöksiä. Eikä sitäkään ole tutkittu. Mätä ulottuu yhteiskunnan valtaapitävissä syvälle.

Vierailija
175/235 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Tuttua tietoa viimeistään pizzagatesta lähtien melkein 10 vuotta sitten.

Pizzagate oli sekopäiden salaliitto-fiktiota, Epstein tapaus on täyttä totta, siitä on todisteena miljoonat sähköpostiviestit, lukuisat valokuvat ja videot, joita USA:n nykyhallinto on hyvin kitsaasti jakanut asiasta kiinnostuneiden tutkittavaksi, huolimatta laillisesta määräyksestä julkaista kaikki tiedot. Sinne vaan tutkimaan, jos faktat kiinnostaa fiktioiden sijaan - joskus fakta voi olla fiktiotakin ihmeellisempää.

Vierailija
176/235 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmetyttänyt. Tämän tästä täälläkin miehet valittavat, ettei ole rikkauksia ja valtaa saada nainen kuin nainen. Kadehtivat Epsteeniä.

Vierailija
177/235 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa tulla järkytyksenä, mutta on vanhempia, joille lapsensa eivät merkitse mitään. Varmasti ovat valmiita myymään lapsensa tiettyä käyttöä vastaan. Ja mihin te luulette, että ne kaikki lapset katoavat pelkästään Jenkeissä. Lisäksi nämä tahot saavat "materiaalia" köyhistä maista. 

Niin, pelkästään Jenkeissä ilmoitetaan vuosittain kadonneeksi noin 300 000 lasta. Ei yllätä, jos yksittäisten sekopäiden lisäksi joku tämän kaltainen taho on kaappausten taustalla.

Vierailija
178/235 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellähän ei ole ainoastaan vähän hiplattu alaikäisiä, vaan ihan pikkuvauvoja otettu väkisin, ilmeisesti syötykin ihmisiä, kirjaimellisesti "metsästetty" lapsia jne. Westworld ja Nälkäpeli ovat dokumentteja. Paatuneimmankin kyynikon pitäisi olla shokissa näistä, vaikka ihmisen pohjaton pahuus ei sellaisenaan voi tulla yllätyksenä enää.

Suosittelen katsomaan elokuvan Blink twice, moni uskoo siinä vihjailtavan, mitä Epsteinin saarella tapahtui.

Vierailija
179/235 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump on ihan sekopää. 

Vierailija
180/235 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia teinipissis touhua, rahan edestä tehneet, mitä siihen on sanomista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi