Yllättyikö ihmiset oikeasti tässä Epstein jutussa miten pimeä julkkis ja viihdemaailma on
Kommentit (235)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vähän kyllä yllätti.
Mutta eniten yllättää se, että nyt kun todisteet ovat esillä, niin kenellekään ei näytä tulevan mitään seurauksia.
Seurauksia on tullut niille, jotka ovat puhuneet. Itsenurhia.
Vaiko "itsemurhia" ja heidät on evakuoitu jonnekin kansalta turvaan....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai vauraiden vallanpitäjämiesten?
Ei.
Miehet on paskaa ja jos niillä on rahaa, jättiläispaskaa.
Onko ap huomannut, että ne on VALKOISIA MIEHIÄ?
Ihan kuule P. Diddy ja kaverinsa (myös Jay-Z) bileissä oli mus-tia miehiä, ja Oprahia ja Beyoncea on epäilty ties ja mistä.
Useat esim laulajaksi pyrkineet ja vasta yhden biisin tehneet Diddyn juhliin kutsutut ovat kertoneet, miten siellä aikuisten seassa oli 6-8-vuotiaita lapsia, joita sai valita seuralaisekseen. Kaikki ovat ihmetelleet, miten tätä puolta ei ole tutkittu lainkaan eikä käsitelty oikeudenkäynnissä, koska se on ollut satojen ihmisten tiedossa niissä bileissä. Ehkä ei ole ollut tarpeeksi todisteita, mutta on erikoista että niin monet näistä aspiring artisteista niistä on maininnut. Hirveä, sairas maailma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hei. Onhan siellä luksussaarella ollut ihan valtavasti henkilökuntaa. On ollut palvelusväkeä, siivoojia, kokkeja ja ties mitä juomankaatajaa. Nekö kaikki ovat pitäneet suunsa kiinni?? Ovat nähneet vaikka mitä.
Ketkä ei oo pitäneet ei oo enää hengissä.
Yllättäviä "itsemurhia".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vähän kyllä yllätti.
Mutta eniten yllättää se, että nyt kun todisteet ovat esillä, niin kenellekään ei näytä tulevan mitään seurauksia.
Seurauksia on tullut niille, jotka ovat puhuneet. Itsenurhia.
Vaiko "itsemurhia" ja heidät on evakuoitu jonnekin kansalta turvaan....
Virginia Giuffren on väitetty tehneen itsemurhan. Toisen lähteen mukaan hänet ammuttiin...
Epsteinin sähköpostiviestien "beef jerky" kuulostaa erityisen kylmäävältä.
Vierailija kirjoitti:
Ai vauraiden vallanpitäjämiesten?
Ei.
Miehet on paskaa ja jos niillä on rahaa, jättiläispaskaa.
Onko ap huomannut, että ne on VALKOISIA MIEHIÄ?
Eivät kaikki, esim. Morgan Freeman on mainittu.
Olen nielaissut jo vuosia aiemmin mustan pillerin, joten mikään pahuus ei enää minua hämmästytä.
Me kaikki normaalit ihmiset olemme mielipuolisten ja läpeensä turmeltuneiden psykopaattien pelinappuloita.
Todellisuus eliitin metkuista on niin järkyttävä, että sitä ei voida koskaan kaikkea paljastaa. Ihmiset eivät voi uskoa sitä todeksi tai sitten sekoavat.
Vierailija kirjoitti:
Epsteinin sähköpostiviestien "beef jerky" kuulostaa erityisen kylmäävältä.
Varsinkin, kun sitä ohjeistettiin säilyttämään jääkaapissa - harvinaista, jos tosiaan kuivaliha kyseessä.
Minä kyllä luulen että nuo pizzat ja lihat sun muut viittaa erilaisiin seksiorgioihin.
Tosin voi siellä olla joku aivan ydinpiiri joka on suorastaan harrastanut jotain saatanan tms palvontaa johon on kuulunut eläin tai ihmisuhreja
Vierailija kirjoitti:
Olen nielaissut jo vuosia aiemmin mustan pillerin, joten mikään pahuus ei enää minua hämmästytä.
Me kaikki normaalit ihmiset olemme mielipuolisten ja läpeensä turmeltuneiden psykopaattien pelinappuloita.
Todellisuus eliitin metkuista on niin järkyttävä, että sitä ei voida koskaan kaikkea paljastaa. Ihmiset eivät voi uskoa sitä todeksi tai sitten sekoavat.
Kuinka paljon niitä normaaleja ihmisiä on ja missä.
Samaa pahuutta löytyy aivan yllättävän läheltä. Mittasuhteet vain on pienemmät koska valtaa, rahaa ja menestystä on vähemmän
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä luulen että nuo pizzat ja lihat sun muut viittaa erilaisiin seksiorgioihin.
Tosin voi siellä olla joku aivan ydinpiiri joka on suorastaan harrastanut jotain saatanan tms palvontaa johon on kuulunut eläin tai ihmisuhreja
Kumminkin nämä on ihmisiä joiden ura ja asema tuhoutuisi heti jos oikeasti paljastuisi jotain saatanan palvontaa tai edes seksiorgioita. Seksiorgioita tietysti joillain onkin mutta pizzat ja hodarit ei liity niihin.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Kauheita siellä on tapahtunut mutta kyllä ihmiset mässäilee nyt näillä jossain somessa ja siellä kyllä menee takuulla myös pahasti yli laidan.
Osalle näiden kauhistelu ja vatvominen ja erilaisten kauhukuvien kuvittelu on nyt viihdettä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumminkin nämä on ihmisiä joiden ura ja asema tuhoutuisi heti jos oikeasti paljastuisi jotain saatanan palvontaa tai edes seksiorgioita. Seksiorgioita tietysti joillain onkin mutta pizzat ja hodarit ei liity niihin.
Koodikieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmilla näihin varmasti liittyy lähinnä irstaanpuoleisen juhlinnan lisäksi halu päästä piireihin ja esim edetä uralla. Näin ainakin moni varmaan on uskonut osallistuessaan. Luultavasti voi olla niitäkin jotka eivät oikeasti pahimpia kuvioita tiedä. Eivät nämä pedot niin tyhmiä ole että liian suuri joukko pääsi "kaikkein pyhimpiin."
Ennen puhuttiin vain reittiä pitkin etenemisestä kun nuoret naiset suostui viihdyttämään ohjaajia ja pomoja.
Näissä vain kuviot on suuremmat ja pahemmat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Suomen Epstein?
Lasketaanko Peter Nygård?
Minun ehdotukseni on Veijo Baltzar. -ohis
Moni viihdemaailman julkimo on noussut huippuvauhtia huipulle. Sitähän voi miettiä millä ne suhteet, rahat ja mahdollisuudet on ansaittu.
Vierailija kirjoitti:
Moni viihdemaailman julkimo on noussut huippuvauhtia huipulle. Sitähän voi miettiä millä ne suhteet, rahat ja mahdollisuudet on ansaittu.
Siis noussut esim varsin köyhistä oloista
Vierailija kirjoitti:
Vanhempi Katy Perryn Bon appetit video on kyllä häiritsevä nykytiedon valossa kun siinähän valmistetaan laulajasta ateria eliitille. Jotain muitakin vanhempia musiikkivideoita on, joissa viitteitä vastaavaan. Justin Bieberin Yummy on yksi tunnetuimmista. Lisäksi on Lady Gagasta ilmeisesti hänen omassa instassaan ollut kuva, jossa on juhlissa tällaisen naisvartalokakun äärellä muiden julkkisten kanssa. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeastaan. Enemmän yllätti se, miten laajasti kuninkaalliset ja poliitikot ovat linkittyneet viihdealan ihmisiin. Tai ei edes se laajuus, vaan se syvyys. Yllättyin ehkä vähän miten moni julkkis on kuollut "luonnollisesti" ja yllättäen, kun on yrittänyt vihjata toiminnasta. Dirty secrets.
Aviciin viimeinen video kertoi muuten tästä ja who knows, ehkäpä siksi hän kuoli:
Oliko Aviciillakin yhteys Epsteiniin?
Jennifer Fairgate kuoli hotellissa, jossa yöpyi myös YK-vieraita tms.