8 astetta lämmintä ja joku eukko viuhtoo menemään makuupussitakissa
Kommentit (109)
Hoikkia ihmisiä palelee helpommin. Ap:llä lämmittää läskit
Niin? Eli melko kylmä edelleen. Nyt on voinut vaihteeksi jättää paksummat neuleet kaappiin, mutta talvitakista ei voi vielä luopua.
Vierailija kirjoitti:
Itse olin ulkona pitkässä toppatakissa. Aamulla on vielä lämpötila nollassa. En mä nyt palellakaan halua. Pidä huoli omista asioista.
Nollassa asteessa pärjää jo kevyellä takilla tai hupparilla ja ei tarvitse hanskoja tai pipoa.
Vierailija kirjoitti:
En ole vieläkään saanut vastausta siihen mikä on makuupussitakki. Joten minkälainen se on, takki joka on tehty makuupussista?
Kyselee tietämätön
Olin tulossa kysymään samaa. Tarkoitetaanko sillä sellaista tosi pitkän mallista toppatakkia? Liki nilkkoihin ulottuvaa?
Jos se onkin kevytuntuvatakki, voi käyttää kesälläkin
Vierailija kirjoitti:
Koomisen näköisiä nuo ylipainoiset suomimammat makuupussitakeissaan :D
Italiassa ei vastaaviin törmää koskaan, tai jos törmää niin suomimamma takuulla kyseessä :D :D
Italiassa ei ole tämmöstä ilmastoa kun täällä.
Vierailija kirjoitti:
Koomisen näköisiä nuo ylipainoiset suomimammat makuupussitakeissaan :D
Italiassa ei vastaaviin törmää koskaan, tai jos törmää niin suomimamma takuulla kyseessä :D :D
Höpö höpö. Käypä joskus Italiassa muulloin kuin turistien suosimaan aikaan. Esim. jos nyt menisit Milanoon (muodin mekka fyi) näkisit italialaisia muhkuissa toppatakeissa. Turistit tunnistaisit sortseista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoriso istuu bussissa hiki päässä canada goosessaan. Ku se on niin hieno.
So? Mitä se sulle kuuluu, bro?
So??? Bro??? Salli mun nauraa!!!
Ap on työtön trolli ja hänen "työtään" on tehdä tänne tyhmiä aloituksia, mutta hyvinhän ne porukkaa kerää. Tätäkin takkiasia vatkattu 5 sivua.