Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Breeding News: Vaaleiden suomalaisten naisten tulisi hankkia paljon lapsia. Tulla tiineiksi keväisin

Vierailija
19.03.2026 |

Nyt on pakko

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse huippuälykäs nainen, kuten myös sisarukseni ovat huomattavan älykkäitä ja toinen vanhempani. Minulla on jo useampia kauniita ja älykkäitä lapsia.

Ap

Vierailija
2/7 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaliskuu on perinteisesti enemmänkin synnytyskuukausi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tule. Ensin katsotaan perinnölliset tekijät. Ja vihaisuus, iho-ongelmat. Sen jälkeen sitten.

Vierailija
4/7 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tule. Ensin katsotaan perinnölliset tekijät. Ja vihaisuus, iho-ongelmat. Sen jälkeen sitten.

Jo on vaikeeta

Vierailija
5/7 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/7 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on jo miljardi ihmistä liikaa sen kantokykyyn verrattuan. Jotenkin epäilen, että suinkaan ei  suomalaisten asia ole sitä ongelmaa pahentaa, koska meillä lasten aiheuttamat kulut ovat 10 kertaa kalliimpia kuin muualla maailmassa.

Ja nykyisin näyttää aika vähissä olevan ne terveet lapset, kun kaikenlaisia kirjainyhdestelmä- sairauksia on paljon, oltaisiinko jo degeneroituneita?

Eiköhän anneta niiden tehdä lapsia, jotka haluavat ja ovat valmiita myös lapsiaan rakastamaan ja hoitamaan. Iikkkroin maassa toki luvataan palkkioita niille jotka synnyttävät 10 plus lasta  tuleviksi sotilaiksi.

Vierailija
7/7 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on neljä.  Tehkää sama perässä.  Kyllä Suomeen suomalaisia mahtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi