Breeding News: Vaaleiden suomalaisten naisten tulisi hankkia paljon lapsia. Tulla tiineiksi keväisin
Kommentit (7)
Maaliskuu on perinteisesti enemmänkin synnytyskuukausi.
No ei tule. Ensin katsotaan perinnölliset tekijät. Ja vihaisuus, iho-ongelmat. Sen jälkeen sitten.
Vierailija kirjoitti:
No ei tule. Ensin katsotaan perinnölliset tekijät. Ja vihaisuus, iho-ongelmat. Sen jälkeen sitten.
Jo on vaikeeta
Maailmassa on jo miljardi ihmistä liikaa sen kantokykyyn verrattuan. Jotenkin epäilen, että suinkaan ei suomalaisten asia ole sitä ongelmaa pahentaa, koska meillä lasten aiheuttamat kulut ovat 10 kertaa kalliimpia kuin muualla maailmassa.
Ja nykyisin näyttää aika vähissä olevan ne terveet lapset, kun kaikenlaisia kirjainyhdestelmä- sairauksia on paljon, oltaisiinko jo degeneroituneita?
Eiköhän anneta niiden tehdä lapsia, jotka haluavat ja ovat valmiita myös lapsiaan rakastamaan ja hoitamaan. Iikkkroin maassa toki luvataan palkkioita niille jotka synnyttävät 10 plus lasta tuleviksi sotilaiksi.
Minulla on neljä. Tehkää sama perässä. Kyllä Suomeen suomalaisia mahtuu.
Olen itse huippuälykäs nainen, kuten myös sisarukseni ovat huomattavan älykkäitä ja toinen vanhempani. Minulla on jo useampia kauniita ja älykkäitä lapsia.
Ap