Citymarketin Kahvihuijaus.
Mummot jäi ilman tarjouskahvia kun ei ollut Äppimikälietä.
Kassoilla laatikoittain Mummoilta takavarikoitua Kahvia.
Kommentit (53)
Joko sulla on Lidel Äppi!!
Saat tarjouksella Tomaateja 4,90e/kg. Mutta vain Äpillä.
Onko jo K-Äppi ?
Bensaäppi. Bussiäppi. Latausäppi. Perseenrasvausäppi. Idioottiäppi. Onko Kerro!!!
Voisiko sen kahvin saada tarjoushintaan jos tekee kuperkeikan kassalla?
Mulla on pöytätietokone. Kannoin sen kassalle ja pyysin virtaa. Mulla on Äppi siellä.
Kassa katseli kieroon ja kutsui vartijan.
Kyllä kyrsii tuo, että joka paikkaan tarvitaan äppi! En lataa, antaa äppitarjouksien olla. Pian varmaan pitää olla äppi päästäkseen kaupan ovesta sisään!
Paskaa juhla mokkaa en kyllä ostaisi.
Niin, seuraavaksi pyritään eroon ns. lisäkorteista. Äppiä, äppiä....
Vierailija kirjoitti:
Prismassa oli J-mokka 4,95 vihreällä kortilla, ei tarvitse pelleilyä appien kanssa.
Ja sen saa vaikka ei olisi vihreää korttiakaan, siellä ei oo kaksihintajärjestelmä käytössä.
Minäkin latasin apin kaupassa, mutta en viitsinyt täyttää. Jäi kahvit ostamatta.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko sen kahvin saada tarjoushintaan jos tekee kuperkeikan kassalla?
Ei, kohta pitää juosta talon ympäri ja pieraista vastatuuleen🤣
Tämä on juuri sitä syrjintää ja rasismia aidoimmillaan.
Ei sen Mummon Dorossa ole edes Nettiä!
Nyt Kahvi tarjouksessa. Vain Valkoihoisille!!!
Kahvi tarjouksessa vain 4,90e/ paketti.
Vain Perussuomalaisten puoluekirjan ladanneille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mobiilietu. Äppi. Äppi. Äppi !!!
Vessankaan ei pääse jos ei ole Vessaäppiä.
Saaatana että vtuttaa latailla puhelin täyteen sataa erilaista paskaäppiä!
Totta,,miksi tasa-arvovaltuutettu ei puutu noihin äppeihin? Nimenomaan köyhä tarvitsisi etuja ja hänellä on usein vain näppäinpuhelin ilaman mitään äppejä.
Itse boikotoin kyllä kaikkia äppejä.😈 periaatteessa.
Tasa-arvovaltuutettu triggeröityy vain, jos jonkin koulun juhlassa lauletaan "Enkeli taivaan". Muuten on hiljaista siinä osoitteessa.
Tuollaiset äpit ovat yhtä aikaa naurettavia, ärsyttäviä ja syrjiviä. Kertovat siitä, että kaupat eivät halua kohdella ainakaan ikäihmisiä tasaveroisina asiakkaina.
No voi sentään, ja mitä sitten? Ihan piti tänne avaus tehdä moisesta. Kyllä täällä maailmassa vielä kahvia riittää, oli sitten äpit tai ei. Mutta sulla ap on aika pienet piirit. T. Mummo jolla on äppi.
Vierailija kirjoitti:
Joko sulla on Lidel Äppi!!
Saat tarjouksella Tomaateja 4,90e/kg. Mutta vain Äpillä.
Onko jo K-Äppi ?
Bensaäppi. Bussiäppi. Latausäppi. Perseenrasvausäppi. Idioottiäppi. Onko Kerro!!!
Mee ostamaan niitä tomaatteja Prismasta, ne maksoi tänään 2,95 jotain kilo. Ilman mitään muuta kuin valitsee ja maksaa kassalla.
Paikallisessa Citymarketissa on iso lappu siellä kahvihyllyllä missä kerrotaan, että VAIN äpillä saa sen tarjouksen ja samma på svenska. Jos jää alennukset saamatta niin se on melkein aina oma vika, ei ole äppiä, selvästi sanottiin montako saa alennuksella tai vain tämä maku, EI koske sitä ja tätä.
Vierailija kirjoitti:
Cittarissa äppi?
Mobiilitarjouksena oli kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvihuijaus kirjoitetaan pienellä k-kirjaimella.
Entäs jos se olikin Kahvihuijaus isolla Koolla?
Tai KAHVIHUIJAUS isoilla kirjoitettuna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvihuijaus kirjoitetaan pienellä k-kirjaimella.
Pilkunnussijat ammutaan aamunkoitteessa.
Ei, suomen kielen raiskaajat eliminoidaan.
Itse vaadin kahvilta enemmän kuin sen, että "se on ihan juomakelpoista". Pienituloinen olen, mutta lempikahveistani en luovu. Juon vaan aamuisin kyllä, mutta toisaalta yöunetkin on hyvät kun ei iltapäivällä enää juo.