Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en pidä oikein minään miehiä (isiä), jotka ei kestä synnytystä tai kakkavaippoja

Vierailija
05.05.2007 |

Ymmärrän, että sinkkumiehelle voi olla karmeaa ajatella jotain istukoita, mutta minun mielestäni jos alkaa lapsia tekemään, pitäisi olla sen verran kypsä myös yläpäästä, että kestää synnytykseen ja lapsiin liittyvät eritteet ja muut " ällöttävyydet" .

Ajauduin vahingossa jonkun isän blogiin, jossa hän kertoi vaimonsa ilmoittaneen limatulpan menosta ja miehen omien sanojen mukaan häneltä meinasi lentää laatta. Ja yksi sukulaismies ei pysty vaihtamaan oman lapsensa kakkavaippaa, kun se on niin oksettavaa. Voi hellanduudelis mitä tosimiehiä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä en pidä oikein minään niitä NAISIA, jotka ei kestä synnytystä ilman miestä. Ei se nyt niin kauheeta ole.

Vierailija
2/5 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä nainen varmaan KESTÄÄ synnytyksen ilman miestäkin, mutta eikös se ole ihanaa kun molemmat vanhemmat saavat olla paikalla kun oma lapsi syntyy!? mä halusin miehen olevan paikalla tukena ja kokemassa sitä ihanaa asiaa ja näkemässä vauvan , pesemässä ekaa kertaa ja leikkaamassa napanuoran. nyt voidaan yhdessä muistella sitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on kuitenkin varsin laaja kokonaisuus. Jos mies ei kestä synnytystä, ei se tee hänestä huonoa isää tai epämiehekästä.

Vierailija
4/5 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eritoten halveksin miehiä jotka ei muka pysty kakkavaippoja vaihtamaan, ikävä kyllä nämä on niitä samoja mitkä vääntää kammottavia rapulapaskoja.

Kyllä ihmisen pitää pystyä nousemaan tilanteen tasalle.

Vierailija
5/5 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhde omaan vaimoon ja lapseen ei ole kovin läheinen. Voiko kukaan kuvitella, että äiti ei kestäisi lapsensa kakkavaippoja tai nenän pyyhkimistä?

Morre:

Kyseessä on kuitenkin varsin laaja kokonaisuus. Jos mies ei kestä synnytystä, ei se tee hänestä huonoa isää tai epämiehekästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän