Kun kirjaudutte hotelliin, mitä toivotte että teille kerrotaan sisäänkirjautumisen yhteydessä
ja millaisia kokemuksia teillä on ollut ne hetket, kun olette saaneet huippupalvelua - mikä tekee palvelusta huippua ja sellaista että jää muistijälki?
Kommentit (81)
Huoneen numeron sekä ohjeet miten sinne pääsee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko oikeasti avaatte jos joku koputtaa? Mitä ehmettiä nyt.
Kyllä. Aina on ollut työntekijä kysymässä, että onko kaikki hyvin, tarviiko vettä tai baarikaapin täydennystä. Viimeksi tuotiin suklaata iltaisin ja sänkyä vähän pöyhyttiin.
Turndown service saattaisi olla vähän pelottava kokemus jossain Scandicin tarjoushotellissa. Mutta olisi kyllä oikeasti hauskaa jos joskus Suomessa menisi randomhotelliin, ja sängyllä olisi pyyhkeistä askarreltu joutsenlampikuvaelma ja ruusun terälehtiä ympäriinsä, samppanja jäissä ja hedelmät viipaloituina sohvapöydällä. :)
Mutta se on eri asia, kuin tuossa aiemmin väitettiin. Haluaisin ihan konkreettisesti tietää sen hotellin nimen, jossa tullaan jatkuvasti koputtelemaan ja tuomaan milloin mitäkin ja nimenomaan niin, ettei mitään olla pyydetty. Tuskin sitä tietoa tulee.
Tuo koputteluhotelli löytyy Porvoosta. Siellä on moni muukin asia eri tavalla kuin normaalielämässä.
Rauhallinen ja ystävällinen asiakaspalvelu on aina hieno kokemus. Ymmärrän kyllä, ettei yksittäinen työntekijä tähän aina voi vaikuttaa jos on vaikka kova kiire.
Mutta vastaan ap:n kysymykseen. Erään kerran Suomessa olisin toivonut, että respa olisi maininnut kyseisessä kerroksessa olevan koiria. Olen koirille allerginen ja lisäksi nämä koirat aloittivat armottoman räkytyksen klo 6 alkaen. En tiedä missä omistajat olivat, mutta harmitti tosi paljon kun olin suht kalliisti maksanut yöstä.
Vierailija kirjoitti:
Rauhallinen ja ystävällinen asiakaspalvelu on aina hieno kokemus. Ymmärrän kyllä, ettei yksittäinen työntekijä tähän aina voi vaikuttaa jos on vaikka kova kiire.
Mutta vastaan ap:n kysymykseen. Erään kerran Suomessa olisin toivonut, että respa olisi maininnut kyseisessä kerroksessa olevan koiria. Olen koirille allerginen ja lisäksi nämä koirat aloittivat armottoman räkytyksen klo 6 alkaen. En tiedä missä omistajat olivat, mutta harmitti tosi paljon kun olin suht kalliisti maksanut yöstä.
Yksittäinen työntekijä nimenomaan VOI vaikuttaa siihen, millainen kokemus asiakkaalle jää. Vaikka olisi miten kiire, aina voi valita onko ystävällinen ja rauhallinen vai tartuttaako paniikintunteen asiakkaaseen ja tekee hänen kokemuksestaan epämiellyttävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Aina on ollut työntekijä kysymässä, että onko kaikki hyvin, tarviiko vettä tai baarikaapin täydennystä. Viimeksi tuotiin suklaata iltaisin ja sänkyä vähän pöyhyttiin.
Turndown service saattaisi olla vähän pelottava kokemus jossain Scandicin tarjoushotellissa. Mutta olisi kyllä oikeasti hauskaa jos joskus Suomessa menisi randomhotelliin, ja sängyllä olisi pyyhkeistä askarreltu joutsenlampikuvaelma ja ruusun terälehtiä ympäriinsä, samppanja jäissä ja hedelmät viipaloituina sohvapöydällä. :)
Mutta se on eri asia, kuin tuossa aiemmin väitettiin. Haluaisin ihan konkreettisesti tietää sen hotellin nimen, jossa tullaan jatkuvasti koputtelemaan ja tuomaan milloin mitäkin ja nimenomaan niin, ettei mitään olla pyydetty. Tuskin sitä tietoa tulee.
Minä olen ollut jossain Malediiveillä tai Mauritiuksella hotelleissa, joissa koputellaan. Se on eri ihminen, joka siivoaa huoneen ja täyttää baarikaapin. Ja illalla vielä kolmas laittamaan sängyn yökuntoon. Eikä nyt pitkin viikkoa kysytä, onko kaikki ok. tai, mistäs sen tietää, koska itse ei silloin huoneessa ole.
Missä on Executive Lounge ja milloin siellä alkaa tarjoilu.
Vierailija kirjoitti:
Respalla ei ole mitään oikeutta kertoa toisen asukkaan asioista. Sinä allergikkona olet ihan itse vastuussa siitä, että valitset hotellin, johon ei saa tuoda lemmikkejä. Jos valitset perushotellin, oma moka.
Huippupalvelua on kielarit komealta respamieheltä.
Parasta on jos ei tarvitse kertoa mitään, vaan tarvittava tieto löytynyt jo etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Yövyin pari vuotta säännöllisesti pitkiä jaksoja eräässä hotellissa Euroopan pääkaupungissa.
Hotellin johtajatar antoi minulle erään kerran numeroimattoman incognito VIP sviitin johon pääsevät vain Hollywood tähdet ja huippuartistit ja jalkapalloilijat.
Brysselissä?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pöljä pitää olla, ettei tarjua varata hotellia, johon ei saa tuoda lemmikkejä? Jos siis lemmikit häiritsevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Respalla ei ole mitään oikeutta kertoa toisen asukkaan asioista. Sinä allergikkona olet ihan itse vastuussa siitä, että valitset hotellin, johon ei saa tuoda lemmikkejä. Jos valitset perushotellin, oma moka.
Just näin. Hotellin sivuilta kyllä näkee onko lemmikit sallittu vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut jossain Malediiveillä tai Mauritiuksella hotelleissa, joissa koputellaan. Se on eri ihminen, joka siivoaa huoneen ja täyttää baarikaapin. Ja illalla vielä kolmas laittamaan sängyn yökuntoon. Eikä nyt pitkin viikkoa kysytä, onko kaikki ok. tai, mistäs sen tietää, koska itse ei silloin huoneessa ole.
Niin no Afrikassa voi ollakin. Siellä on paljon sellaista työtä, joka ei ole tarpeellista muille kuin tekijälleen.
Aika creepy ajatus, että joku tulisi illalla laittamaan sängyn yökuntoon. Kas kun ei vielä peittele ja anna hyvänyön suukkoa :D
Parasta palvelua on se kun saa olla rauhassa. En halua mitään vastaanottovirkailijan tekohymyä ja lässytystä. Kysyn sitten jos haluan jotain tietää. Hotellit ei niin ihmeellisiä ole etteikö niiden toimintoja pystyisi itse päättelemään. Ja huoneissakin on aina tiedot aamiaisista ym.
Suomessa on kyllä paskat hotellit.
Vierailija kirjoitti:
Aika creepy ajatus, että joku tulisi illalla laittamaan sängyn yökuntoon. Kas kun ei vielä peittele ja anna hyvänyön suukkoa :D
Ei ne tule, jos ovessa on ei-saa-häiritä-kyltti.
Vierailija kirjoitti:
Scandic on paras hotelliketju maailmassa
millä mittarilla?
Huoneen numero, sijainti, aamupalan aika ja paikka, mahdolliset muut palvelut. Parasta palvelua olisi sisäänkirjautuminen klo 12 tai viimeistään klo 1. Suomessa on usein ärsyttävästi klo 3, mikä on yölennon jälkeen aivan liian myöhään.
No kivat sulle! Yritä kuitenkin ymmärtää, että kaikki eivät ole, kuten sinä. Moni menee hotelliin saadakseen olla rauhassa. Jos on esimerkiksi koko päivän rampannut palaverista toiseen, ei todellakaan kaipaa mitään kyselijää hotellin ovelle enää siinä kohtaa kun vihdoin pääsee lepäämään.