Työttömien kepillä hakkaaminen
Miksi tämän pahoinvointiyhteiskunnan päättäjät kuvittelevat, että kun leikataan muutoinkin riittämättömistä tukirahoista, työtön menisi töihin? Niitä työpaikkoja kun ei ole, eikä tule tuolla tyylillä. Niinkauan kun tukia leikataan rangaistuksena, en tule menemään töihin.
Kommentit (29)
Minusta työttömille pitäisi määrätä lisäksi vielä.ruumiillinen rangaistus. Se voisi olla tämmöinen. Kun seuraavan kerran taas menen tapaamaan työvoimavirkailiaa. Aluksi käytäisi asiat läpi. Lopuksi työkkärin täti määräisi sanktioita ja rangaistuksen koska en ole työllistynyt. Täti käskisi minun laskemaan housut ja pyllistämään. Sen jälkeen hän antaisi minulle remmiä. Työttömyyden pitkittyessä iskujen määrä aina lisääntyisi. Piiskatessaan hän haukkuisi minua kun en ole työllistynyt. Piiskauksen jälkeen minun pitäisi kiittää rangaistuksesta ja luvata että yritän jatkossa kovemmin työllistyä.
Vierailija kirjoitti:
orpo HAKKAA KEPILLÄ purraa ja SEN TAKIA KOSTAA SUOMEN KANSALLE SEN KAIKEN KUN ON MASOKISTI ITSE....
purra on saanut keppiä nuorena kun jakoi sitä hirveätä riemurasiaa josta äiti suuttui.
Riittävästi "parrua" ei ole selvästi saanut.
Vierailija kirjoitti:
Missä pääsen lyömään loisia kepillä?
Labrassa.
Paljonko tuosta pitää maksaa että pääsee hakkaamaan sossurottia kepillä?
Vierailija kirjoitti:
Se kepillä hakkaaminen on itseisarvo. Oikeisto ei edes halua kenenkään työllistyvän tai pärjäävän muutenkaan, vaan kiusaa massoja ihan vain omaksi huvikseen.
Jos pärjääminen kilpailussa on elämän tarkoitus, niin sama se, pärjääkö itse paremmin vai muut huonommin.
Kun eivät muuta osaa, elävät haavemaailmassa.
Ei se ole mikään rangaistus se tukien leikkaaminen.
Jostain piti leikata, eikä herra hienosto omilta kavereiltaan halua karsia. Se et leikkaukset menivät kaikki köyhimmille on osaamatonta ja typerää. Vasta nyt orpo myöntää, että köyhimmiltä leikkaaminen ei aiheuta talouskasvua ja se lukee talouskirjan perusoppikirjassakin.
Jos hallitus olisi säädellyt kavereilleen antamiaan juttuja pienemmiksi. Niin ei.
Meni keturalleen. Kelaa. Jos rikkaiden veroalet olisi säädetty pienemmiksi ja luvattu ne tulevan talouskasvun myötä parantaa. Niin ei.
Oman kaveri persus slurpsis. Lopulta rikkaatkin hävisivät talouskasvun kadottua. Ei tuota enempää rahaa verohelpotuskaan. Kun kaikki maksaa enemmän, eikä omaisuus tuota lisää.
Milloin kansa lähtee barrikadeille? Lammaskansa Suomessa,bää! Jos miljoona suomalaista ryntää eduskuntaan niin ei voi mitään tehdä!
Minä sain töitä. Olin 4v työtön. En uskonut saavani. En ihan aidosti uskonut ja asennoiduin siihen. Mieheni on töissä ja käytiin pyörähuollossa tekemässä vuosihuolto pyöriin. (mies siis on maksanut kaiken elämisen ja muut). Siihen tuli mies ja hän toi pyöränsä huoltoon. Hän sanoi sillle korjaajalle, että prkele, kun tarttis duunarin, mutta tuntuu ettei kukaan halua tehdä töitä. Minä olin vieressä ja sanoin. minä haluan töitä ja ihan mitä vain. Olen 4v ettinyt työtä. Hän etsi siivoojaa. Sanoi en ole tehnyt niitä töitä, mutta ei se ole vaikeaa. Hän sanoi. Ok, maanantaina klo 9. Menin ja nyt on työ. Siivooja on siivoja, mutta ainakin sain työpaikan ja saan oikeaa palkkaa. Kun meitä on kaksi perheessä tienaavaa, niin meillä on taas kaikki asiat paremmin.