Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä kesäkuntoon, ihan bikineihin? Olen 164cm ja 97kg nainen. 2kk päästä pitäisi olla fit

Vierailija
18.03.2026 |

Neuvoja, kokemuksia??

Ikä 31

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukalla ketodieetillä voi saada pois 12 kg. Toki yksilöllistä. Ketodieetissä tulokset näkyvät nopeasti, kun nestepöhö lähtee parissa päivässä pois. Toki mikään fitness ei tuolloin vielä ole, mutta huima muutos menossa. 

Vierailija
42/70 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 159cm. ja 56kg. Ja minäkään en pysty laihduttamaan kesään mennessä kuutta kiloa. Miten aloittaja meinas laihduttaa 30 kiloa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tippuu tällä hetkellä 200-300kcal vajeella 1-1,5kg. Lähtöpaino oli kolminumeroinen, tänään vihdoin kaksinumeroinen luku! Mutta tätä projektia on kestänyt jo 3kk, ei vielä bikikuntoon pääse tänä kesänä, mutta ei ole kiire. En halua kiloja takaisin, joten etenen maltilla ja yritän totutella kohtuullisempaan syömiseen. Liikkumattomuus ei ole ollut ikinä ongelma, olen laitoshuoltaja. Lisäksi ajan pyörällä 10km/pvä.

Vierailija
44/70 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vuonna 2028 voi olla valmista

Vierailija
45/70 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit aloittanut vuosi sitten. 2 kk ei riitä.

No jos ei syö mitään kuukauteen, ni kyllä paino tippuu!!!!

Vierailija
46/70 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä tippuu tällä hetkellä 200-300kcal vajeella 1-1,5kg. Lähtöpaino oli kolminumeroinen, tänään vihdoin kaksinumeroinen luku! Mutta tätä projektia on kestänyt jo 3kk, ei vielä bikikuntoon pääse tänä kesänä, mutta ei ole kiire. En halua kiloja takaisin, joten etenen maltilla ja yritän totutella kohtuullisempaan syömiseen. Liikkumattomuus ei ole ollut ikinä ongelma, olen laitoshuoltaja. Lisäksi ajan pyörällä 10km/pvä.

No mitäpä jos laittaisit -1000kcal/päivä etkä jotain -250???

Vierailija
47/70 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäpä jos laittaisit -1000kcal/päivä etkä jotain -250???

Noin saa kropan kyllä helpoiten jumiin, jos se on tavoitteena.

Vierailija
48/70 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ensi kesäksi ehtii

Jos biksukunto on tavoitteena, niin 2 -3 vuotta  

Vierailija
49/70 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aineenvaihdunta liikkeelle kun lähdet aamulla lenkille pian herättyäsi. Eikä mitään vatsaan ennen lenkkiä. Jopa piolen tunnin rivakka lenkki riittää. Sitten perusjutut ruokailussa. Hiilarit minimiin, sokeri stop tykkänään pois. Vettä, vettä välillä. Ruokaa puolet vähemmän kuin norrmaalisti. 

Vierailija
50/70 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tavoite ensi vuoteen. Minä olen normaalipainoinen mutta haluan vielä 3kg pois. Yhteensä pudotettavaa oli 5kg. Näiden kahden kilonkin pudotus on ollut työn takana. Ei sentään tuskan. Käyn kuntosalilla, jotta paino ei putoa lihaksista. En koe edes nyt olevani erityisen fit tai bikinikunnossa. Olen vaatteet päällä sopusuhtainen.

Vierailija
51/70 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile saada painosi alle 90 kg kahdessa kuukaudessa, siinäkin tekemistä. 

Siitä eteenpäin sitten seuraavaan kesään mennessä ehtii sen -25kg saamaan kovalla työllä. 

Mahdollista mutta vaatii sitoutumista ja pitkäjänteisyyttä. Ehkä syytä ottaa laihdutuslääke tueksi, varsinkin jos ruokamäärät ongelma. Ja rinnalle sitten lihaskuntotreenit ja vaikka kävely alkuun.

Tsemppiä!

Ps. Bikinit toki saa laittaa päälle minkä kokoisena tahansa, mutta terveyden takia on hyvä pudotella painoa.

Vierailija
52/70 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realistinen tavoite on max. kilo viikossa.  Toukokuun lopulla voisi olla 10 kiloa pois, heinäkuun lopulla parikymmentä kiloa.  Ruokavaliota pitää kevntää ja liikuntaa lisätä.   Älä osta liian pieniä bikineitä, äläkä lue tältä palstalta ilkeitä kommentteja, niin kyllä se siitä.

Vierailija
53/70 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aineenvaihdunta liikkeelle kun lähdet aamulla lenkille pian herättyäsi. Eikä mitään vatsaan ennen lenkkiä. Jopa piolen tunnin rivakka lenkki riittää. Sitten perusjutut ruokailussa. Hiilarit minimiin, sokeri stop tykkänään pois. Vettä, vettä välillä. Ruokaa puolet vähemmän kuin norrmaalisti. 

Lenkiltä palatessa on aina sudennälkä, verensokeri laskee, sekin on vaarallista.  Paras syödä kevyt aamupala ensin.

Vierailija
54/70 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 174/90 nainen siis paino on repsahtanut 20kg. Nyt on otettava niskasta kiinni. Varasin ajan työterveyteen ja alan hiljalleen parantamaaan tilannetta. En ole enää nuori, joten en pyri laihuuteen. Noin 68kg koin oloni sopivaksi. Nyt on tavoite 70kg. Ehkä jouluun mennessä olen jo paremmassa kunnossa ja voin taas paremmin! Lohdullista, etten ole ainoa joka on repsahtanut. 

Tsemppiä kaikille!

Vierailija
55/70 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyljekin on rantakunnossa, samoin (valitettavasti) kaskelotti jossain tilanteissa.

Eipä taida hylkeetkään olla 164 cm/ 97 kg mitoissa

Vierailija
56/70 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ensi kesäksi ehtii

Ei ehkä ensikesäksi, mutta kesäksi 2028 onnittunee. Vaatii kyllä itsekuria.

Vierailija
57/70 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile saada painosi alle 90 kg kahdessa kuukaudessa, siinäkin tekemistä. 

Siitä eteenpäin sitten seuraavaan kesään mennessä ehtii sen -25kg saamaan kovalla työllä. 

Mahdollista mutta vaatii sitoutumista ja pitkäjänteisyyttä. Ehkä syytä ottaa laihdutuslääke tueksi, varsinkin jos ruokamäärät ongelma. Ja rinnalle sitten lihaskuntotreenit ja vaikka kävely alkuun.

Tsemppiä!

Ps. Bikinit toki saa laittaa päälle minkä kokoisena tahansa, mutta terveyden takia on hyvä pudotella painoa.

Jep, ja kanssaihmisten mielenterveyden takia bikinit kannattaa laittaa vasta sitten kun bikini-kunto on saavutettu.

sivusta.

Vierailija
58/70 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähähiilarisella ruokavaliolla saat tuosta painosta 10-15 kg pois kahdessa kuukaudessa melko kivuttomasti.

Vierailija
59/70 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikineihin voi pukeutua painosta riippumatta.

Vierailija
60/70 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähähiilarisella ruokavaliolla saat tuosta painosta 10-15 kg pois kahdessa kuukaudessa melko kivuttomasti.

Ei saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä