Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastus piti minua 'varalla' 4 vuotta, antoi ymmärtää että minulla on mahdollisuus

Vierailija
18.03.2026 |

Eilen ilmoitti että on raskaana toiselle. Mitä ihmettä tein edelliset neljä vuotta?

Olkoon tämä varoitus kaikille miehille, että älkää antako naisille koskaan itsestänne mitään.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä olisi jokin sukupuolikysymys? Kyllä miehetkin roikottavat ihastunutta naista ja seksiä saadakseen antavat ymmärtää, että tästä tulee jotain, vaikka tietävät, etteivät ole tosissaan. Jotkut miehet jopa menevät naimisiin ja tekevät lapsia ja sitten ilmoittavat lähtevänsä sen oikean matkaan, kun eivät ole koskaan oikeasti rakastaneet.

Vierailija
42/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma moka.  Miksi roikut ihmisessä joka ei halua sinua?  Hän on vain yrittänyt kohteliaasti ja ystävällisesti selvitä ei-toivotusta ihailijasta ja sinä et suostu uskomaan.  

Mistäs sinä tiedät onko näin? Tätä tapahtuu sukupuolesta riippumatta ja usein vastaavista tilanteista valittavat naiset. 

On paljon ihmisiä, jotka keräävät ympärilleen tarkkaan harkiten ja ihmisiä manipuloiden haaremin, jota pompottelevat ja käyttävät hyväkseen. Älä sano, ettet ole koskaan kuullut sellaisesta. 

Noissa on se piirre että pompoteltavana haaremissa on epävarmoja, vahvistuksen tarpeessa olevia ihmisiä joilla ei ole omaa elämää. Jos ihmisellä itsellään on tasapainoinen mieli ja valmiutta terveisiin ihmissuhteisiin, hän ei tuollaiseen haaremiin osallistu, eikä häntä voi manipuloida tai pompotella. Narsistien uhrit ovat erikseen, haaremi on avoin ja jo kaukaa tunnistettava palvojien porukka. 

Myrkkykapseli muuta kivaa giljotiinia kivoja satunnaisia ohikulkijoita tms

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin...Chad only. Jos et olet yli 180 cm pitkä ja väh. 8/10 naamasta, niin olet AINA kakkossijalla!

Noniin, menepäs takaisin sinne inceleiden omalle sivulle. 

Vierailija
44/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus kovin vähäeleinen ja tilaa on runsaasti spekuloinnille. Pitääkö olettaa että suhde aloittajan ja naisen välillä ei koskaan ollut edes intiimi, koska nainen ilmoittaa olevansa toiselle raskaana. Jos nainen on puuhannut molempien kanssa, mistä nainen tietää, että  juuri se toinen on isä?

Jos tarina on  nyt edes tosi, mitä nyt en jaksa uskoa.

Vierailija
45/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma moka.  Miksi roikut ihmisessä joka ei halua sinua?  Hän on vain yrittänyt kohteliaasti ja ystävällisesti selvitä ei-toivotusta ihailijasta ja sinä et suostu uskomaan.  

Luulen että h*ora on pelleillyt apn kanssa ja luvannut naimisiinmenot ja kuut taivaalta ja sitten ei enää kelpaakaan kun löytynyt joku ns parempi

Jos mies ei neljässä vuodessa ole päässyt naimisiin naisen kanssa tai asu avoliitossa niin ei siinä huijaa muut kuin se mies itseään. Jos suhteessa pitää paljon hidastella suhteen kanssa niin ei siitä tule pitkäkestoista suhdetta. Oliko jopa niin, että mies ei halunnut naimisiin tai lapsia ja nainen kyllästyi ja teki lapsen toisen kanssa?

Vierailija
46/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tästä opimme, hanki mies nopeasti lapsia nasen kanssa, jonka haluat pitää. Älä odota neljää vuotta.

Vierailija
47/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuksella ei ole mitään velvollisuuksia sun suhteen. Sehän on ihastus.

Jos et ole suhdetta päässyt syventämään puolessa vuodessa on aika siirtyä eteenpäin.

Oletko siis joku friendzone tapaus, joka on kuvitellut tulevaisuuden ja että ihastus on ollut molemmin puoleista?

Vierailija
48/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nainen on ollut jonkinlaisessa kiikun-kaakun-suhteessa ja pitänyt ap:tä varalla. Ehkä siinä tähän asti olikin jonkinlainen mahdollisuus, mutta nyt nainen on tullut raskaaksi tälle toiselle. Todennäköisesti nainen nyt yrittää parisuhdetta lapsen isän kanssa. Mutta eihän sekään ole varmaa, onnistuuko, jos suhde on tähänkin asti ollut noin epävarmalla pohjalla, että on varamieskin ollut kuvioissa. Ap:lle voimia ja parempaa onnea seuraavaan suhteseen, ehkä tästä jotain opitkin. 

Vierailija
49/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole oma vika. Ex on syyllinen, hänen tulisi sanoa että ei ole kiinnostunut, eikä luoda toivoa tulevaisuudesta. 

On tasan tarkkaan oma vikasi. Mutta älä ole murheellinen. Ei mennyt neljä vuotta hukkaan. Hankit erinomaisen opetuksen, josta on sinulle iloa koko loppuelämän. Naiset ei koskaan sano mitään suoraan. Sehän olisi helppoa, kun sanoisivatkin, että ala ääliö kalppia. EVVK. Vaan se on miehen rooli tulla kohdelluksi kuin koiranpaskakasa, ja miehen tulee itse osata vetää tästä johtopäätökset. Mutta älä ole allapäin. Kaikki muutkin on tämän kuvion joskus harjoitelleet. Pääasia, ettei toista samaa virhettä uudelleen.

Vierailija
50/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tästä opimme, hanki mies nopeasti lapsia nasen kanssa, jonka haluat pitää. Älä odota neljää vuotta.

Ei se kiirehtiminen kyllä mitään pelasta. Monet eroaa, vaikka on ehtinyt tulla lapsia. Mieluummin kannattaa panostaa siihen, että löytää itselleen sopivan puolison. 

Vierailija
51/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisitoista vuotta mä salaa rakastin

tunteitani käsitteli hän kuin pakastin

mä kun melkein rakentamaan aloin lemmenpesää

Vierailija
52/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan ap edelleenkin kosia tätä naista. Tarjoudu pitämään huolta myös lapsesta. Lapsen isä on luultavasti kuitenkin joku lurjus, joka nopeasti häipyy kuvioista. 

Vierailija
53/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et saanut sitä 4 vuodessa paksuksi?

Ei ihme että porsii toisen kanssa.

Sivistymättömät sanavalinnat sinulla. 

Vierailija
54/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätkä on täys idiootti 

Prööt et vissiin tiedä mitään lojaalina olemisesta :D

Ihastus ei ollut lojaali kuitenkaan. Prööt itsellesi.

Vierailija
55/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varoitus miehille, että jos et sitouta naista suhteeseen niin hän lähtee. 

Itse tiedän tapauksen, jossa vanhempi mies oli ilmeisesti ihastunut minuun, mutta itse en. Ei koskaan käyty treffeillä, ei edes toisen koskettamista, oltiin vain naapureita. Kun tulin raskaaksi mies ei enää edes tervehtinyt minua ja mulkoilee lasta vihaisesti. Mitä hän oikein kuvitteli, että alkaisin seurustelemaan hänen kanssaan? Kovin tunteella moni mies elää.

Kun erosin, puolituttu tuli kukkakimpun ja viinipullon kanssa ovelle heti seuraavana päivänä. Oli minua sivusta seurannut ja vuosia rakastanut. Nyt kun olin taas vapaa, hän halusi miehekseni. Yhden käden sormiin mahtuvat ne lauseet, joita olimme keskenämme vaihtaneet. Uhkasin soittaa poliisit, jos vielä tulee ovelleni! Kyllä jotkut miehet ovat idiootteja. 

Vierailija
56/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa ihan mun entiseltä hoidolta. Tähän mennessä se on roikkunut helmassa kahdeksan vuotta. Kun ei mene jakeluun, että en ole kiinnostunut parisuhteesta hänen kanssaan. Parin vuoden välein voin käydä panemassa.

Vierailija
57/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuoruudessa fani. Mies joka oli ihastunut muhun. Käytiin treffeillä kahdesti ja sitten kerroin, ettei hän ole mua varten.

Hän oli välillä hurjan kova ääninen, esitti ja nolaskin.

Esim vesisateessa meikit levis pitkin poskia, niin tämä ravintolapöydässä ääneen nauraa rätkätti. Osoitteli ja nimitteli. Piti itseään hauskanakin jätkänä. 

Pahastuin siinä hetkessä, kävin siistiytymässä. V*ttuuntuneena tilasin kalleimman pihvin ja viiniä tarpeeksi.

Tämä ihastuneena vaan totes, että ihanaa, kun nainen syö. Ja kyllä maksatin kaiken hänellä ja hoipertelin vesisateessa kotiin, yksin!

Parin päivän päästä ilmoitin, että kiitti, mulle riitti.

Tuo tavallaan ymmärsi ja ei.

Ei soitellut, ei ängennyt kylään. Alkoi vaan ilmestymään joka puolella eteen "sattumalta". Tuli autokyyti tarjouksia, kun olin lenkillä jne.

Tuo kyyti tarjous pikkasen myöhässä...

Tota jatkui pari vuotta! Toisinaan ahdisti, välillä pelotti, hirvitti ja ennenkaikkea veetutti.

Sanoin hyvällä, pahalla, niin sinä se taas oli. Leveesti hymyillen "sattumalta".

Tokeni vasta kun menin nykyisen mieheni kanssa kihloihin. (muitakin oli ollut ja asuttiinkin yhdessä) Kihloista suuttu, tuli raivoamaan. Olisin vaan heti sanonut, että vain pitkät ja komeat kelpaa, niin hän ei olis edes yrittänyt.

Jaa, kun mulle asia ei ollut ulkonäkö juttu..

Sen jälkeen sitä ei ole näkynyt missään. Oli alkuun outoa, kun ainahan se jostain putkahti eteen.

Sittemmin vaihdettiin maatakin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä