Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastus piti minua 'varalla' 4 vuotta, antoi ymmärtää että minulla on mahdollisuus

Vierailija
18.03.2026 |

Eilen ilmoitti että on raskaana toiselle. Mitä ihmettä tein edelliset neljä vuotta?

Olkoon tämä varoitus kaikille miehille, että älkää antako naisille koskaan itsestänne mitään.

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on heikko uhri tässä tilanteessa, ja yllättäen juuri miehen kimppuun hyökätään nyt.

Joskus miehet olettaa omiaan koska se on oma toive. Pelkkä hymyily on iskuyritys ja jos erehtyy juttelemaan ystävällisesti, niin luullaan että "hei nyt tästä tulee juttu". Sit samalla ei puhuta, oletetaan vaan että toinen on samalla linjalla ja onkin yllätys, kun sillä onkin kumppani tai alkaa seurustelemaan.

Kuinka nainen tässä tapauksessa on sen kiinnostuksen ja "varalla pitämisen" näyttänyt?

Joillekin ihmisille ei kannata olla edes perusystävällinen kun saa jonkun"ihailija" perään.

Ja sit kun sanoo suoraan, ettei kiinnosta niin ne luulee että se vaan esittää vaikeasti tavoiteltavaa ja iskee kiinni vieläkin hanakammin 👍

Vierailija
62/87 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kannattaa varmistaa testillä ettei ole tulevan lapsen isä. Sen saa ottamalla yhteyttä lastenvalvojaan lapsen synnyttyä ja ilmoittamalla itsensä mahdolliseksi isäksi. Tällöin koko porukka menee isyystesteihin, ainoa poikkeus tästä on jos nainen on ehtinyt naimisiin uuden miehensä kanssa. 

AP tuskin on päässyt sänkyyn sen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varoitus miehille, että jos et sitouta naista suhteeseen niin hän lähtee. 

Itse tiedän tapauksen, jossa vanhempi mies oli ilmeisesti ihastunut minuun, mutta itse en. Ei koskaan käyty treffeillä, ei edes toisen koskettamista, oltiin vain naapureita. Kun tulin raskaaksi mies ei enää edes tervehtinyt minua ja mulkoilee lasta vihaisesti. Mitä hän oikein kuvitteli, että alkaisin seurustelemaan hänen kanssaan? Kovin tunteella moni mies elää.

Kun erosin, puolituttu tuli kukkakimpun ja viinipullon kanssa ovelle heti seuraavana päivänä. Oli minua sivusta seurannut ja vuosia rakastanut. Nyt kun olin taas vapaa, hän halusi miehekseni. Yhden käden sormiin mahtuvat ne lauseet, joita olimme keskenämme vaihtaneet. Uhkasin soittaa poliisit, jos vielä tulee ovelleni! Kyllä jotkut miehet ovat idiootteja. 

Jos juttu pitää paikkansa, niin vaikuttaa aika erikoiselta tyypiltä. Ehkä silti hieman liioittelua uhata soittaa poliisit, jos kyse on vain yhdestä naapurin mielestä romanttisesta lähestymisestä ja tämä perääntyy kerralla saadessaan kohteliaan vastauksen tyyliin "Sori, en ole kiinnostunut" ja ehkä vielä tarpeen mukaan voi lisätä "enkä halua keskustella mistään henkilökohtaisista asioistani".

Vierailija
64/87 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varoitus miehille, että jos et sitouta naista suhteeseen niin hän lähtee. 

Itse tiedän tapauksen, jossa vanhempi mies oli ilmeisesti ihastunut minuun, mutta itse en. Ei koskaan käyty treffeillä, ei edes toisen koskettamista, oltiin vain naapureita. Kun tulin raskaaksi mies ei enää edes tervehtinyt minua ja mulkoilee lasta vihaisesti. Mitä hän oikein kuvitteli, että alkaisin seurustelemaan hänen kanssaan? Kovin tunteella moni mies elää.

Näitä kokemuksia minullakin on . Olin ihan perusystävällinen naimisissa olevalle työkaveri miehelle. Juteltii  niitä näitä. Sitten eräänä päivänä hän laittoi minulle hirvittävän raivoviestin, jossa syytti kuinka olin vain leikkinyt hänen kanssaan. 

Mitä ihmettä? 

Vierailija
65/87 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aloitus millainen tahansa 90% naisista syyttää tilanteen miestä sokeasti, eikä edes ymmärrä mikä on pielessä. Pidän sitä todella sairaana, mutta olenkin jo kypsemmässä iässä. 
Itselleni tuli aloituksesta mieleen tämä tuore tapaus TV:stä, jossa nainen menetti tasapainonsa täydellisesti parin kuukauden tuntemisen jälkeen:

Kolmiodraama-ohjelman viimeisessä jaksossa nähtiin, kuinka Sanni ja Erä-Teemu ottivat yhteen päättyneeseestä tapailusuhteestaan.

Kaksikko ihastui toisiinsa ohjelman kuvauksissa ja tapaili toisiaan viiden viikon ajan. Näistä kolme viikkoa Sanni oli Teemun luona Kuopiossa.

Viimeisessä jaksossa Sanni syytti Teemua kovasanaisesti ghostauksesta eli tyystin huomiotta jättämisestä eri viestintäkanavissa. Sannin itsensä mukaan

Olen ihan vi tun vihainen. Sinä olet toiminut niin väärin, Sanni muun muassa syytti jaksossa.

Oli jotenkin kauheata nähdä itsensä niin rikki. Onneksi katsoin parhaan ystäväni kanssa jakson yhtä aikaa ja se herätti kyllä jotain 

ahdistuksen tunteita, jännitystä ja helpotusta. Sai itkeä, Sanni kertoo

.

Sanni kuvailee, ettei hänellä ole ollut minkään tapailusuhteen jälkeen niin pieni olo kuin Erä-Teemun kanssa päättyneen suhteen jälkeen.

Itsetuntoni laski miinuksen puolelle ja minulla oli niin paska olla. Minulla meni monta kuukautta, että löysin itseni taas, Sanni sanoo.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/30be1e3e-08ca-452a-93ee-0e6dee…

Vierailija
66/87 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma moka.  Miksi roikut ihmisessä joka ei halua sinua?  Hän on vain yrittänyt kohteliaasti ja ystävällisesti selvitä ei-toivotusta ihailijasta ja sinä et suostu uskomaan.  

Ei ole oma vika. Ex on syyllinen, hänen tulisi sanoa että ei ole kiinnostunut, eikä luoda toivoa tulevaisuudesta. 

Aha.

Olet toivoton typerys. Ei ihme että sut on dumpattu.

Ohje: älä kiusaa enää muita naisia.

Vierailija
67/87 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli aloitus millainen tahansa 90% naisista syyttää tilanteen miestä sokeasti, eikä edes ymmärrä mikä on pielessä. Pidän sitä todella sairaana, mutta olenkin jo kypsemmässä iässä. 
Itselleni tuli aloituksesta mieleen tämä tuore tapaus TV:stä, jossa nainen menetti tasapainonsa täydellisesti parin kuukauden tuntemisen jälkeen:

Kolmiodraama-ohjelman viimeisessä jaksossa nähtiin, kuinka Sanni ja Erä-Teemu ottivat yhteen päättyneeseestä tapailusuhteestaan.

Kaksikko ihastui toisiinsa ohjelman kuvauksissa ja tapaili toisiaan viiden viikon ajan. Näistä kolme viikkoa Sanni oli Teemun luona Kuopiossa.

Viimeisessä jaksossa Sanni syytti Teemua kovasanaisesti ghostauksesta eli tyystin huomiotta jättämisestä eri viestintäkanavissa. Sannin itsensä mukaan

Olen ihan vi tun vihainen. Sinä olet toiminut niin väärin, Sanni muun muassa syytti jaksossa.

Oli jotenkin kauheata nähdä itsensä niin rikki. Onneksi katsoin parhaan ystäväni kanssa jakson yhtä aikaa ja se herätti kyllä jotain 

.

Sanni kuvailee, ettei hänellä ole ollut minkään tapailusuhteen jälkeen niin pieni olo kuin Erä-Teemun kanssa päättyneen suhteen jälkeen.

Itsetuntoni laski miinuksen puolelle ja minulla oli niin paska olla. Minulla meni monta kuukautta, että löysin itseni taas, Sanni sanoo.

En tunne ko. henkilöitä, mutta vaikeampi tuntea kauheasti myötätuntoa yhden lukuisista tapailusuhteista päätyttyä pettymykseen. Eri asia jos olisi tosiaan elämänsä rakkaus ja tyyliin vuosikausien odotuksen jälkeen toinen jättäisi alttarille juuri kun yhteisen elämän pitäisi alkaa.

Vierailija
68/87 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pidä sinua varalla, jos et itse siihen suostu. Olet hiukan tyhmä. Siitä kertoo sekin, että sitten kun tulee takkiin, yleistät sen vielä koskemaan kaikkia naisia.

Vierailija
69/87 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:ta, mutten ymmärrä uhriutumista. Muutamassakin ihastuksessa olen roikkunut kymmenisen vuotta, pahin oli nainen joka petti aviomiestään kahden eri miehen kanssa ja kertoi sen minulle, ystävälle, ja minä vielä kuvittelin yhteistä tulevaisuutta. Omaa tyhmyyttäni en voi antaa itselleni anteeksi. 

Vierailija
70/87 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

En tunne ko. henkilöitä, mutta vaikeampi tuntea kauheasti myötätuntoa yhden lukuisista tapailusuhteista päätyttyä pettymykseen. Eri asia jos olisi tosiaan elämänsä rakkaus ja tyyliin vuosikausien odotuksen jälkeen toinen jättäisi alttarille juuri kun yhteisen elämän pitäisi alkaa.

Kyllä ihminen voi ihastua kovastikin jo muutaman viikon aikana, varsinkin jos se toinen ihminen tuntuu osuvan omiin tarpeisiin ja toiveisiin. Pettymys on aina kova, kun ne toiveet ammutaan alas.

Toisilla se ihastuminen lähtee laukalle hyvinkin nopeasti ja se on mielestäni tässä se ongelma. Pitäisi keskittyä enemmän oman itsensä kehittämiseen, jotta sille toiselle ei tulisi näin isoa merkitystä liian aikaisin. Toiseen ihmiseen tutustuminen vie aikaa, eikä toista oikeasti tunne vielä edes vuodessa. Jos oma onni riippuu kovin paljon toisesta ihmisestä, rauhallisen tutustumisen tilalle tulee epätoivoinen tarve rakastua. Kuten Sanni tässä sanoo, häneltä meni monta kuukautta löytää itsensä taas. Itseään ei pitäisi kadottaa edes pidemmän ihmissuhteen aikana.

Vierailija
71/87 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut miehenä että kauhean moni nainen suostuu tällaiseen. Jos mies on tosi kiva ja fiksu, nainen haluaa hänet aina. Myönnän, olen menossa huomenna Tinder treffeille joissa mätsi tuli joskus vuosi sitten ja muutaman kerran tavattu. Nainen on ihan innoissaan ja näen että haluaisit kanssani paljon enemmän. On heti valmis kun ehdotan treffejä. Mutta onhan se surullista. Minulla on vaimo josta hän ei tiedä. Käyn vain juomassa kahvia hänen kanssaan ja puhumassa mukavia, näinhän voin pitää häntä varalla vuosikausia, vaikka hän kyllästyisi odottamaan, voin sanoa että sovussa on kiva erota, koska maailma ja mieli voivat muuttua ja on kiva törmäillä uudestaan, kahden vuoden päästä kun laitan viestiä niin on heti valmis. Minulla on useampi muukin tällainen nainen joka on tarvittaessa napsusta valmis. Muistakaa naiset, jos mies on liiankin hyvä ollakseen totta niin ei se ole totta, yleensä ne miehet jotka osaavat olla naisten mieleen, ovat sitä kaikkien naisten mieleen ja aivan varmasti varattuja.

Vierailija
72/87 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan varma, että AP oli nainen kun näin otsikon. 

Vierailija
73/87 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten tarjosit työpaikkaa valtiolta. 

Vierailija
74/87 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vuotta odotit??? 😄

Vierailija
75/87 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa vikaahan tuo on jos varalle suostuu.

Vierailija
76/87 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ihan varma, että AP oli nainen kun näin otsikon. 

Mies tää on. Suurin osa näistä on miehiä. Tarjoavat työpaikkaa valtiolta.

Vierailija
77/87 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tää on. Kiristää töihin valtiolle.

Vierailija
78/87 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ap:ta, mutten ymmärrä uhriutumista. Muutamassakin ihastuksessa olen roikkunut kymmenisen vuotta, pahin oli nainen joka petti aviomiestään kahden eri miehen kanssa ja kertoi sen minulle, ystävälle, ja minä vielä kuvittelin yhteistä tulevaisuutta. Omaa tyhmyyttäni en voi antaa itselleni anteeksi. 

Miksi ihmeessä oot niin pitkään roikkunut ihastuksessa jos se ei ole antanut mitään takaisin?

Mistä sä olet pettävän naisen kohdalla kuvitellut yhteistä tulevaisuutta?

Tuo ei ole tervettä ja se on todella ahdistavaa sille ihastuksen kohteelle.

Oletko kuullut sanasta pakkomielle?

Aikuisen pitää tajuta jo koska antaa periksi.

Vierailija
79/87 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aikanani "roikkunut" ihastuksissa / friend zonella, mutta se on ollut oma vikani. Friend zone on toki ollut myös hyväkin ja ystävyydet arvokkaita, ja siinä on myös oppinut paremmin toimimaan naisten kanssa ja ymmärtämään naisia, mutta tavallaan siinä huijaa itseään, jos samalla toivoo, että ystävyydestä kehittyy jotakin enemmän, vaikka vuosikausiin ei tapahtuisi mitään isoa liikkua eteenpäin. Kun tapasin tulevan vaimoni, oli aika pian selvä, että kyseessä on nainen, joka oikeasti haluaa minut. Friend zone-ihastukset taas saattavat pitää sinua huipputyyppinä, mutta "väistävät" silloin kun olisi tilaisuus tai tilanne tulla enemmän kuin ystäviksi, ja tämän pitäisi olla selvä viesti (vaikka ihastunut ei sitä välttämättä itse ymmärrä - tai ymmärtää, mutta jatkaa haaveilua. Haaveilu tuntuu paremmalta kuin haaveiden kuoppaaminen).

Vierailija
80/87 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut miehenä että kauhean moni nainen suostuu tällaiseen. Jos mies on tosi kiva ja fiksu, nainen haluaa hänet aina. Myönnän, olen menossa huomenna Tinder treffeille joissa mätsi tuli joskus vuosi sitten ja muutaman kerran tavattu. Nainen on ihan innoissaan ja näen että haluaisit kanssani paljon enemmän. On heti valmis kun ehdotan treffejä. Mutta onhan se surullista. Minulla on vaimo josta hän ei tiedä. Käyn vain juomassa kahvia hänen kanssaan ja puhumassa mukavia, näinhän voin pitää häntä varalla vuosikausia, vaikka hän kyllästyisi odottamaan, voin sanoa että sovussa on kiva erota, koska maailma ja mieli voivat muuttua ja on kiva törmäillä uudestaan, kahden vuoden päästä kun laitan viestiä niin on heti valmis. Minulla on useampi muukin tällainen nainen joka on tarvittaessa napsusta valmis. Muistakaa naiset, jos mies on liiankin hyvä ollakseen totta niin ei se ole totta, yleensä ne miehet jotka osaavat olla naisten mieleen, ovat sitä kaikkien naisten mieleen ja aivan varmasti varattuja.

En hyväksy pettämistä, mutta ei siitä enempää. Haluaisin kommentoida tuota, että "Jos mies on tosi kiva ja fiksu, nainen haluaa hänet aina". Mielestäni tämä ei pidä paikkaansa, koska tosi kivoja ja fiksuja miehiä on paljon ja aivan hyvin useampi tai monikin sellainen mies voi kelvata "vain" ystäväksi. Nimim. kokemusta on.

-Eräs omasta mielestään tosi kiva ja fiksu mies, nyt jo naimisissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän