Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä joululahjoja annatte kampaajalle, päiväkotiin jne

Vierailija
11.12.2022 |

Ja mitä kampaajana, lastenhoitajana haluat lahjaksi?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalle? En kyllä mitään, sen verran on kallis hinnoittelu.

Vierailija
2/15 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

150 euron lahjakortit. Myös linjaa 59 kaikki bussikuskit saavat lahjansa.

4/15 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä mitään tartte 😅

Vierailija
5/15 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi antaa jotain? Itse sitäpaitsi vaihtelen usein kampaajaa. Niinä neljänä kertana vuodessa, kun käyn kampaajalla. Useammin käyn samalla kaupankassalla ja tällekään ei tule mieleenkään ostaa mitään lahjaa, ei varmaan sinullekaan?

Vierailija
6/15 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalle?? ;D 

Hehheh.

Vierailija
7/15 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoharipullon. Käyn parturissa kolmen viikon välein.

M63

Vierailija
8/15 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään.

Hyvä antaa vähästäkin, paha ei paljostakaan.

Vierailija
9/15 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mitään.

Hyvä antaa vähästäkin, paha ei paljostakaan.

Annoin jo ostamalla sen palvelun. - eri

Vierailija
10/15 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotan hyvää joulua. Samaa toivon itse (en tarvitse tavaraa) näin varhaiskasvatuksessa työskentelevänä. Jos joku välttämättä haluaa jotain antaa, herkut maistuu aina.

Vierailija
11/15 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkamiehille lahjoja?

Vierailija
12/15 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikialla on tuotu esin aineton lahja kuin se aikuisten kanssa ei lahjoja vaihdeta.Jopa nin että ihmiset mietisivät onko tarpeelista kaikki joulun krääsä ostaa ja valaista koko tieno joulu valoilla?Se kai ei ole joulun perimäinen tarkoitus laitta rahaa kaiken mailman lahjoihin,tutuille ja lähes tuntemattomille.Opetajat saavat palkan kuin päiväkodin työtekijät.Eivät itsekään halua koululaisilta ja päiväkoti lasten vanhemilta yhtään muuta kuin Kiitos.

Vierailija
13/15 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja olkoot vaan tyytyväinen jos käyn asiakkaana. Sen pitäs ostaa mulle lahja, kiitoksena että käytän palveluja.

Vierailija
14/15 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

150 euron lahjakortit. Myös linjaa 59 kaikki bussikuskit saavat lahjansa.

Ai, missä kaupungissa?

Vierailija
15/15 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän liikaakin ,munavoit,karjalanpiirakat,,tilannut tammikuussa syreeninoksaa joka talvella kallis ja harvinainen. Kahvileipää monenmoista, lahjakortin lounaalle,,,kortteja, muita kukkia, jne. hän ei tarjoa edes karkia maksutaohtumassa, olin estynyt  ja halusin ilmoittaa,lähetin spostia voikto soittaa kun kampaamon numero ei vastaa. kampaamon puhelin toisella kotona mukanaan turvajärjestelmään liitetty. Niin on tiukka ja periaatteen muija kulema ja ei soita vaikka pyysin, omasta puh ei voinut soittaa sen yhden ainoan kerran n viiden vuoden aikana kun moinen este tuli, olisi voitu sopia uusi aika vaikka samalle päivälle. Moninkertaisesti maksanut hänelle yhtä sun toista ja laatua, niin yksi soitto ,ei käy,yrityksen omistajan puh olisi voinut soittaa. eka käynnillä oli törkee utsija,, työpaikat, vanhemmat onko elossa, ootko naimissa, onko lapsia,, ihan tiukkasi suu vaahdossa ,eikä tajua että tiedot voivat olla suojatuja kuten missä asut ,jo vaikka siksi, olisi turvakileto, koska on polsii, sitä ammattia ei niin vain huudella jos ei ole katupartioiniissa , sosialityöntekijät yms alat, vakuutusetsivät eivät halua huudella ammatiaan. yleensä kampaajat vetää syvälle herneen nenuunsa kun ei tilitä niille ihan  kaikkea. Opetin vähän liian hyvälle muijan, pitää vähentää tai miettiä tarviiko edes palvelua,tai vaihdella paikkoja. omista asioistaan ei sano mitään,ei edes yleisluontoista. mutta maailmalta kuuluu yhtä sun toista ja siskostaan ,ukostaan jne, hän ei tiedäkään mitä mä tiedän, hykerryttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi