Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastus piti minua 'varalla' 4 vuotta, antoi ymmärtää että minulla on mahdollisuus

Vierailija
18.03.2026 |

Eilen ilmoitti että on raskaana toiselle. Mitä ihmettä tein edelliset neljä vuotta?

Olkoon tämä varoitus kaikille miehille, että älkää antako naisille koskaan itsestänne mitään.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma moka.  Miksi roikut ihmisessä joka ei halua sinua?  Hän on vain yrittänyt kohteliaasti ja ystävällisesti selvitä ei-toivotusta ihailijasta ja sinä et suostu uskomaan.  

Luulen että h*ora on pelleillyt apn kanssa ja luvannut naimisiinmenot ja kuut taivaalta ja sitten ei enää kelpaakaan kun löytynyt joku ns parempi

Kas. Mulle on sattunut vain näitä miestapauksia.

No varmaan niin jos olet heteronainen. Kuinkas sattuikin.

Vierailija
22/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei suunnitelmaa. Ei avioliittoa. Ei perhettä.

.

Mitä valitat. Oot pikkupoika. 

Vatkaa munaas, jos vielä seisoo.

Mitähän olisit sanonut jos ap olisi ollut nainen?

Mitä valitat. Oot pikkulikka. Vatkaa pilluasi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitus miehille, että jos et sitouta naista suhteeseen niin hän lähtee. 

Itse tiedän tapauksen, jossa vanhempi mies oli ilmeisesti ihastunut minuun, mutta itse en. Ei koskaan käyty treffeillä, ei edes toisen koskettamista, oltiin vain naapureita. Kun tulin raskaaksi mies ei enää edes tervehtinyt minua ja mulkoilee lasta vihaisesti. Mitä hän oikein kuvitteli, että alkaisin seurustelemaan hänen kanssaan? Kovin tunteella moni mies elää.

Vierailija
24/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä estot kaikki mahdolliset päälle mitä vehkeistä läytyy, militäärislangilla EMCON ALPHA tuon muikkelin suuntaan. 

Vierailija
25/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei halunnut olla ilman pilkua  siksi suostui tuohon järjestelyyn. Ja nyt syyttää naista. Ihan oma vika. 

Vierailija
26/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma moka.  Miksi roikut ihmisessä joka ei halua sinua?  Hän on vain yrittänyt kohteliaasti ja ystävällisesti selvitä ei-toivotusta ihailijasta ja sinä et suostu uskomaan.  

Ei ole oma vika. Ex on syyllinen, hänen tulisi sanoa että ei ole kiinnostunut, eikä luoda toivoa tulevaisuudesta. 

Tuo on ongelmallinen oppi. Jos joku hiukankin välttelee minua, ei ole minusta innoissaan eikä ilmaise selkeästi haluaan olla kanssani, minulle on selvää ettei hän halua olla kanssani. Näin voi olla vaikka itse olisin miten innoissani kyseisestä ihmisestä. Tällöin on täysi selvää ilman erillistä ilmoitusta, että hänellä ei ystävällisestä käytöksestä huolimatta ole aietta olla kanssani. On aika raskas ajatus että pitäisi olla auliina tarkistamassa onko kaikille tuttavapiirissä selvää, ettei ole heistä kiinnostunut suhdemielessä, vaikka olisi heille mukava kun on tekemisissä. 

Vierailija
27/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei suunnitelmaa. Ei avioliittoa. Ei perhettä.

.

Mitä valitat. Oot pikkupoika. 

Vatkaa munaas, jos vielä seisoo.

Mitähän olisit sanonut jos ap olisi ollut nainen?

Mitä valitat. Oot pikkulikka. Vatkaa pilluasi. 

Juu aivan varmasti olisit sanonut näin.

Vierailija
28/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et saanut sitä 4 vuodessa paksuksi?

Ei ihme että porsii toisen kanssa.

Ihmiset eivät "porsi", vaan saavat lapsia. 

Vierailija
29/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet odottanut neljä vuotta?

Ole rehellinen ja vastaa:  Vielä parempaa.

Nyt kusit omaan nilkkaas.

Ihan oikein sulle.

Vierailija
30/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apllä oltava omat lapsikuviot, muutoin jää alakynteen ja tulee nolatuksi kyvyttömänä. 

Vierailija
31/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annoit tämän naisen käyttää sinua hyväkseen? En ymmärrä ihmisiä, jotka alistuvat siihen että heitä käytetään hyväksi vuosikausia jonkun narsistin tai pershäiriöisen toimesta.

Vierailija
32/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs sinä tiedät onko näin? Tätä tapahtuu sukupuolesta riippumatta ja usein vastaavista tilanteista valittavat naiset. 

On paljon ihmisiä, jotka keräävät ympärilleen tarkkaan harkiten ja ihmisiä manipuloiden haaremin, jota pompottelevat ja käyttävät hyväkseen. Älä sano, ettet ole koskaan kuullut sellaisesta. 

Vierailija
33/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaaaaaa.

Mulla on työpaikalla yks tyyppi, joka tuijottaa ja seuraa perässä. Alkuun olin hänellekin ihan normaalin ystävällinen. Alkoi kuitenkin ahdistaa aika paljon se hänen hyvin avoin tuijotus ja oon säikähtänyt jonkun kerran kamalasti, kun se on jostain onnistunut iskemään ihan viereen melkein iholle. Hyi hitto. Oli pakko alkaa vetämään kylmää linjaa, sille on asiasta sanottu useampaan otteeseen pomoa myöden mutta se vaan jatkaa.

Hänon kuulema tosi ihastunut, ai hitto miten mahtavaa kun ei tajua lopettaa!

Hiton ahdistavaa. On levittänyt vielä juttua että seurustellaan  ja pilannut sillä jutun minkä ihan oikeasti olisin halunnut 👍

Ootko AP tällainen tapaus? Tai no, eihän sitä itse tajua olevansa semmoinen.

Vierailija
34/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannattaa varmistaa testillä ettei ole tulevan lapsen isä. Sen saa ottamalla yhteyttä lastenvalvojaan lapsen synnyttyä ja ilmoittamalla itsensä mahdolliseksi isäksi. Tällöin koko porukka menee isyystesteihin, ainoa poikkeus tästä on jos nainen on ehtinyt naimisiin uuden miehensä kanssa. 

Vierailija
35/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaaaaaa.

Mulla on työpaikalla yks tyyppi, joka tuijottaa ja seuraa perässä. Alkuun olin hänellekin ihan normaalin ystävällinen. Alkoi kuitenkin ahdistaa aika paljon se hänen hyvin avoin tuijotus ja oon säikähtänyt jonkun kerran kamalasti, kun se on jostain onnistunut iskemään ihan viereen melkein iholle. Hyi hitto. Oli pakko alkaa vetämään kylmää linjaa, sille on asiasta sanottu useampaan otteeseen pomoa myöden mutta se vaan jatkaa.

Hänon kuulema tosi ihastunut, ai hitto miten mahtavaa kun ei tajua lopettaa!

Hiton ahdistavaa. On levittänyt vielä juttua että seurustellaan  ja pilannut sillä jutun minkä ihan oikeasti olisin halunnut 👍

Ootko AP tällainen tapaus? Tai no, eihän sitä itse tajua olevansa semmoinen.

Mitä helvettiä? Itse tekisin jo rikosilmoituksen tuollaisesta, mikä luttana pomokin teillä on jos ei saa alaisiaan kuriin ja häirintä jatkuu? 

Vierailija
36/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs sinä tiedät onko näin? Tätä tapahtuu sukupuolesta riippumatta ja usein vastaavista tilanteista valittavat naiset. 

On paljon ihmisiä, jotka keräävät ympärilleen tarkkaan harkiten ja ihmisiä manipuloiden haaremin, jota pompottelevat ja käyttävät hyväkseen. Älä sano, ettet ole koskaan kuullut sellaisesta. 

M61

Vierailija
37/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noissa on se piirre että pompoteltavana haaremissa on epävarmoja, vahvistuksen tarpeessa olevia ihmisiä joilla ei ole omaa elämää. Jos ihmisellä itsellään on tasapainoinen mieli ja valmiutta terveisiin ihmissuhteisiin, hän ei tuollaiseen haaremiin osallistu, eikä häntä voi manipuloida tai pompotella. Narsistien uhrit ovat erikseen, haaremi on avoin ja jo kaukaa tunnistettava palvojien porukka. 

Vierailija
38/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on heikko uhri tässä tilanteessa, ja yllättäen juuri miehen kimppuun hyökätään nyt.

Täällä yritetään kartoittaa tilannetta, AP ei suostu vastailemaan asiallisen kysymyksiin vaan todennäköisesti on loukkaantunut ja kokee kysymykset hyökkäyksensä koska hän ei itseasiassa ole sen naisen kanssa ikinä edes käynyt keskustelua suhteen tilasta.

Vierailija
39/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ette seurustelleet? Hän varmaan halusi vakiintua. Googleta Ikkunaprinsessa lyriikat 

Vierailija
40/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää antako naisille itsestänne mitään. :D

Typerä neuvo, jos parisuhteeseen halajaa. Sinä suostuit odottelemaan naisen myöntävää vastausta vuosia, mutta se ei tarkoita etteivätkö muut ihmiset muodostaisi ihan aitoja suhteita keskenään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän