HS gallup 3/26 Persut nousee muut laskee
Uusin gallup: Demareiden kannatus alkaa laskea. Samoin Kokoomuksen ja Keskustan. Ainoa nousija on PS. Mitäs palstan persuhullut tästä ajettelee?
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011882075.html
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuista ei ole ollut hallituksessa mitään hyötyä tavalliselle suomalaiselle, päinvastoin vain haittaa. Persut ovat kaikessa mahdollistaneet kokoomuksen harjoittaman kyykytyspolitiikan. Ja Purra syöksi saksineen Suomen lamaan.
Tämä! Ja siis olen yrittänyt täällä persuilta kysyä Riikan onnistumisista valtionvarainmisterinä, mutta en ole saanut vielä yhtään vastausta.
Itse siis tiedän kyllä hyvin pitkän listan tilastoilla ja faktoilla todennettavia epäonnistumisia.
Minua ei kiinnosta pätkääkään mitä ps tekee hallituksessa. Äänestän heitä vain koska vassarihuorat💩 itkee 24/7 persuista. Haluan sen jatkuvan. Tietysti muslimisikojen kurmuuttaminen on vain plussaa.
Vasemmistolainen; "äänestän vasemmistoa koska haluan säilyttää hyvinvointiyhteiskunnan kaikille"
Perussuomalainen: "äänestän persuja jotta vassareita vit uttaa"
Itkettääkö? 🤣😂🤣😂
Ei. Tyhmyytesi on oma häpeäsi.
Eli itkettää.
Tirsk! 🤭
Äitisi taitaa olla ylpeä kun olet porvari?
🥱
Minua ei kiinnosta pätkääkään mitä mieltä äitini minusta on.
Pliis jatka ulinaasi. Sain siitä kovan erektion.
Vierailija kirjoitti:
PERSUJEN ININÄÄ TÄNÄKIN PÄIVÄNÄ,KYLLÄ NAUTIN KUN PERSUJA PAKENEE ISÄ PUTININ LUOKSE,JONOT OVAT ISOT VIROSSA JO....
DAA DAA IGOR.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vasemmistolaista itkettäisi?
SDP 25 %
PS 13 %
Tämähän on ilonjuhlaa! 😁
Mitkä vaalit nyt on ollut?SDP viimeksi EK-vaaleissa pronssia,taktisesta huolimatta.
PERSUJEN ININÄÄ KORVILLE KUN KOHTA VASEMMISTO PYYHKÄISEE OHI PUTIN ALAPUOLUEEN (persujen)NIITÄHÄN ON ENÄÄ KOURALINEN KUN MUUT OVAT PAENNEET VENÄJÄLLE JA KIINAAN...
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. SDP:n kannatuksen nousu on pysähtynyt ja trendi alka aolla alskeva. Tämä näkyy parissa edellisessä tutkimuksessa myös. Mutta samaan aikaan demarit eivät enää vuoda Vasemmistoliittoon, eli vassareiden kasvu on nyt tapissa. Kokoomus ja Keskusta vuotaa nyt persuihin.
Äänestäjät kyllä tosissaan miettivät,kenelle se ääni menee,kun vaalikopissa raapustavat numeroa sille,joka suomalaisen etua ajaa,ainoana.
Vierailija kirjoitti:
Persuista ei ole ollut hallituksessa mitään hyötyä tavalliselle suomalaiselle, päinvastoin vain haittaa. Persut ovat kaikessa mahdollistaneet kokoomuksen harjoittaman kyykytyspolitiikan. Ja Purra syöksi saksineen Suomen lamaan.
SDP meille ei käy,KEPU tyhjä paperi,mites nyt näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vasemmistolaista itkettäisi?
SDP 25 %
PS 13 %
Tämähän on ilonjuhlaa! 😁
Mitkä vaalit nyt on ollut?SDP viimeksi EK-vaaleissa pronssia,taktisesta huolimatta.
Persut "voitti" demarit 3000 äänellä, ja se on niiden mielestä VALTAVA voitto 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Ja siis olen yrittänyt täällä persuilta kysyä Riikan onnistumisista valtionvarainmisterinä, mutta en ole saanut vielä yhtään vastausta.
Itse siis tiedän kyllä hyvin pitkän listan tilastoilla ja faktoilla todennettavia epäonnistumisia.
Olen kysynyt,mihin Marin hukkasi 41velkamiljardia yli budjetin?Olen kysynyt,miksi Marin teki kymmenien miljardien pysyvät menolisäykset,olen kysyny miksi Marin lahjoitti Uniperin Ja Italian taloremppoihin rahat?
Vierailija kirjoitti:
PERSUJEN ININÄÄ KORVILLE KUN KOHTA VASEMMISTO PYYHKÄISEE OHI PUTIN ALAPUOLUEEN (persujen)NIITÄHÄN ON ENÄÄ KOURALINEN KUN MUUT OVAT PAENNEET VENÄJÄLLE JA KIINAAN...
Yrttiahoko sieltä ohi pyyhkäisee :D Vasemmistossa ne Putlerin nuolijat asuu kuten kaikki hyvin tietää.
Vierailija kirjoitti:
PS on seuraava PM puolue!
Millähän konstilla se onnistuisi? Menettekö pyssyjen kanssa eduskuntatalolle vornastelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PS on seuraava PM puolue!
Millähän konstilla se onnistuisi? Menettekö pyssyjen kanssa eduskuntatalolle vornastelemaan?
Nousu on lähtenyt käyntiin ja Riikan vastuullinen työ kantaa tulosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kysynyt,mihin Marin hukkasi 41velkamiljardia yli budjetin?Olen kysynyt,miksi Marin teki kymmenien miljardien pysyvät menolisäykset,olen kysyny miksi Marin lahjoitti Uniperin Ja Italian taloremppoihin rahat?
Sipilä osti Uniperin, mikä teki 2022 tappiota 19 miljardia, mikä oli syy myyntiin.
Te vaan kyselette, kun se on helpompaa, kuin oikeasti tutkia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hallitus on tehnyt sellaista, että se vaikuttaa heikentävästi tavalliseen työssä käyvään suomalaiseen? Yhteiskunnan tukien varassa elävät ammattirotat eivät ole tavallisia kansalaisia.
Jakeluvelvoitteen nosto historian korkeimmalle tasolle.
Työmatkavähennyksen omavastuun nostaminen
Ay:n murentaminen
Irtisanomisen helpottaminen
Määräaikaisuuksien helpottaminen
Poliittisten lakkojen rajoittaminen
Pitääkö nyt maksaa AY-mafian maksu ihan itse?Vain vuorokauden saa kestää laiton lakko,viimejsi nämä laittomuudet kustansivat syyttömille yrityksille yli 2miljardia,tätäkö oikeasti haluat?
PERSUT PÄÄSEVÄT VENÄJÄLLÄ PUTIN WC PESIJÖIKSI JA purra JALKAVAIMOKSI,EHKÄ !!!!!!
Vierailija kirjoitti:
PERSUT PÄÄSEVÄT VENÄJÄLLÄ PUTIN WC PESIJÖIKSI JA purra JALKAVAIMOKSI,EHKÄ !!!!!!
Yrttiaho ja Kiljunen sitten Kremlissä illastavat kaverinsa kanssa vai mitä vassarirotta??
Hallituspuolueiden yhteenlaskettu suosio on tällä hetkellä 38,4 prosenttia. Sdp:n ja vasemmistoliiton yhteenlaskettu kannatus 35,2 prosenttia. Tämä kuvaa jo yksistään hallituksen luottamusta..siis luottamuksen puutetta.
Jos eduskuntavaalit pidettäisiin nyt, saisi kokoomus 17,8 prosenttia äänistä. Se on puolueelle huonoin tulos hallituskaudella.
Sdp jatkaa suosituimpana puolueena 24,8 prosentin kannatuksella. Perussuomalaisia puolestaan äänestäisi 13,4 prosenttia vastaajista ja keskustaa 13,7 prosenttia.
Oppositiossa olevan vasemmistoliiton tulos pysyi ennätyslukemassa 10,4. Tulos on sama kuin edellisessä HS:n gallupissa, missä puolue sai mittaushistoriansa parhaan tuloksen.
Vierailija kirjoitti:
Hallituspuolueiden yhteenlaskettu suosio on tällä hetkellä 38,4 prosenttia. Sdp:n ja vasemmistoliiton yhteenlaskettu kannatus 35,2 prosenttia. Tämä kuvaa jo yksistään hallituksen luottamusta..siis luottamuksen puutetta.
Jos eduskuntavaalit pidettäisiin nyt, saisi kokoomus 17,8 prosenttia äänistä. Se on puolueelle huonoin tulos hallituskaudella.
Sdp jatkaa suosituimpana puolueena 24,8 prosentin kannatuksella. Perussuomalaisia puolestaan äänestäisi 13,4 prosenttia vastaajista ja keskustaa 13,7 prosenttia.
Oppositiossa olevan vasemmistoliiton tulos pysyi ennätyslukemassa 10,4. Tulos on sama kuin edellisessä HS:n gallupissa, missä puolue sai mittaushistoriansa parhaan tuloksen.
Niin, Keskusta ei lähde SDP ja Vas kanssa hallitukseen, joten ainoa vaihtoehto saada enemmistöhallitus on nykypohja Keskustalla vahvistettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin OrpoPurra hukkaa 60-70 velkamiljardia, kun ei ole edes pandemiaa? 2024: 15,3 mrd€, 2025 uusi SE velanotossa 17,8 mrd€ ja tänä vuonna ensimmäisen lisätalousarvion jälkeen kasassa jo yli 13,5 mrd€ eli 20 mrd€ saattaa hyvin ylittyä vuoden loppuun mennessä. Velkarahalla saatu vain leikkauksia ja pahoinvointia.
Euroopassa on onneksi tuuli nyt kääntynyt,tulijoista on saatu tarpeeksi,vastamyrsky on tulossa,ja massoittain kotiutetaan tulijat.