Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos sinulla todettaisiin huomenna syöpä, jäisitkö heti sairauslomalle?

Vierailija
17.03.2026 |

Vai jatkaisitko työtä niin pitkään kuin pystyisit, olisit saikulla vain jos on aivan pakko

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkaisin toimeentulotuella ryyppäämistä koska ketään ei kuitenkaan kiinnostaisi sairastumiseni. Naapurini olisivat varmaan vaan hyvillään tiedosta että olisin kohta poissa?

Miksi olisivat? Oletko meluava kauhunaapuri?

Vierailija
42/47 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistän paremmaksi. Mä jäin saikulle silloin, kun testipaloja ottivat ja odotin tuloksia sairaslomalla. Jotenkin pisti akan ihan hysteeriseksi, etten katsonut olevani hyvä työntekijä siinä epäilyvaiheessakaan.

Olisin luultavasti ihan samanlainen. Teen työtä, jossa fokus pitäisi olla koko ajan terävänä, enkä usko, että pystyisin siihen tuossa tilanteessa. Työ ei myöskään ole elämäni keskipiste, vaikka työstäni pidänkin. Keskittyisin tärkeämpiin asioihin.

Sama. Virheet ei ole työssäni ihan pikkujuttuja. Ja koska työ tosiaan ei ole elämäni tärkein asia, onneksi, niin sairauslomalle jäisin hyvin pian.

Missä tälläisiä paikkoja edes on, kun suurin osa suomalaisesta työn jäljestä on sutta ja sekundaa?🤔🤔

Mä ainakin olen sairaanhoitaja ikäihmisten parissa ja kyllä tuossa pitää olla tarkkana. En voi mokailla esim. lääkkeiden lisäämisessä lääkelistalle tai lääkeannosten kanssa. Meillä kun on asukkailla voimakkaita kipulääkkeitä esim. morfiinia. Sama tilanne olisi lähihoitajalla meillä koska hekin ovat lääkkeiden kanssa tekemisissä ja antavat myös näitä kipulääkkeitä. 

Todella typerä kommentti kyllä sulta.

OT mulla olisi neljä lähihoitaja kaveria, jotka ei pärjäis lääkkeiden kanssa ja yksi sairaanhoitaja kaveri, joka mokas lääkkeiden jaossa. Joku toinen oli kuitenkin annostellut ne, mutta tämä jako pieleen. ONNEKSI kyse oli sillä kertaa ummetuslääkkeestä. Katastrofi oli hyvin lähellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistän paremmaksi. Mä jäin saikulle silloin, kun testipaloja ottivat ja odotin tuloksia sairaslomalla. Jotenkin pisti akan ihan hysteeriseksi, etten katsonut olevani hyvä työntekijä siinä epäilyvaiheessakaan.

Olisin luultavasti ihan samanlainen. Teen työtä, jossa fokus pitäisi olla koko ajan terävänä, enkä usko, että pystyisin siihen tuossa tilanteessa. Työ ei myöskään ole elämäni keskipiste, vaikka työstäni pidänkin. Keskittyisin tärkeämpiin asioihin.

Sama. Virheet ei ole työssäni ihan pikkujuttuja. Ja koska työ tosiaan ei ole elämäni tärkein asia, onneksi, niin sairauslomalle jäisin hyvin pian.

Missä tälläisiä paikkoja edes on, kun suurin osa suomalaisesta työn jäljestä on sutta ja sekundaa?🤔🤔

Puhuuko Vlad nyt niistä venäläisistä korruption turmelemista ydinaseista? Jotka venyy mutta ei pauku? 😄

Kun osat myytiin jonnekin Pakistaniin.

Puhun omista kokemuksistani useissa eri työpaikossa ja -aloilla, joissa "korkean tason osaaminen" on enimmäkseen sitä, että palkataan oma suku pätevien hakijoiden ohi töihin🤔🤔

Eli puhut pashaa.

Eli olet venäläinen.

Olet sokea ympäristöllesi ja kärsit ajatusvinoumasta🤔🤔

Vierailija
44/47 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ainakin apu lähellä sulla...

Haista pee. Mikä helvetti suakin vaivaa?!?! En ole mikään lääkkeiden varastaja! Sä olet päästäsi täysin sairas. 

Syöpään apu saadaan sytostaateista, sädehoidosta ja leikkauksista. Kipua ei saatana vieköön lievitetä heti ensimmäisenä morfiinilla. Kyllä, tulee rumaa tekstiä, mutta mua ottaa päähän sun kaltaiset paskat. Mulla on ollut kaksi kertaa syöpä ja vahvin kipulääke oli Panacod. Ei todellakaan mikään morfiini!

Vierailija
45/47 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäisin siinä vaiheessa kun hoidot aloitetaan

Nehän aloitetaan heti ettei tauti leviä.

Mullakin aloitettiin "heti". Rintasyöpä todettiin, leikkaus viikon päästä. Parantelin haavoja ja kaikkiaan nelisen viikkoa, niin aloitettiin sädehoito. Tää on kuulemma harvinaisen nopea tahti ollut, sanoivat siskot siellä sädehoito rivistössä. Mä menin yksityisen kautta. Julkisella puolella kuulemma kestää.

Mikä ihmeen sädehoitorivistö?

Vierailija
46/47 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuuko Vlad nyt niistä venäläisistä korruption turmelemista ydinaseista? Jotka venyy mutta ei pauku? 😄

Puhun omista kokemuksistani useissa eri työpaikossa ja -aloilla, joissa "korkean tason osaaminen" on enimmäkseen sitä, että palkataan oma suku pätevien hakijoiden ohi töihin🤔🤔

Eli puhut pashaa.

Eli olet venäläinen.

Olet iiiigori, eli kärsit venäläisestä typeryydestä 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🥺🥺

Vierailija
47/47 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli puhut pashaa.

Eli olet venäläinen.

Olet iiiigori, eli kärsit venäläisestä typeryydestä 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🥺🥺

Onko kommenttisi esimerkki naisten ajattelukyvystä ja argumentaatiolaadusta?🤔🤔