Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaako kukaan exää?

Vierailija
17.03.2026 |

Toisaalta ei mikään ihme, tottumus kova

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku valaista miksi monet puhuvat tapailumiehistä eksinä? 

Koska ei olla enää yhdessä?

Niin mutta ex on sellainen, jonka kanssa on oltu oikeassa parisuhteessa. Ei voida puhua exästä, jos on tapailtu kuukauden verran silloin tällöin. Se on ollut tapailua vain. 

Kyllä se silloinkin on ex.

Vierailija
42/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä tätä kommentteja. Olemme olleet koko ajan somekavereita, näen hänen päivityksensä, hän soittelee minulle välillä, tässä ei siis mitään stalkkaamista ja draamaa ole. Hän vaan pitää yhteyttä tavalla mikä ei ole minusta itsestäsi normaalia enää kuusi vuotta eron jälkeen ottaen huomioon, että on jo vakiintunut toiseen suhteeseen. 
Mutta ilmeisesti minä olen se ongelma tässä 😁😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa, hänellä on oma hyvä elämä uuden vaimonsa kanssa ja olemme kaikki ystäviä.

Vierailija
44/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta ex on sellainen, jonka kanssa on oltu oikeassa parisuhteessa. Ei voida puhua exästä, jos on tapailtu kuukauden verran silloin tällöin. Se on ollut tapailua vain. 

Silloin on ex, joka kohteli huonosti. Ei pidä vieläkään minkään arvoisena.

Vierailija
45/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, meillä oli hyvä liitto siihen asti kun sitä kesti, toiselle tuli vimma lähteä. ketään ei voi omistaa.

Vierailija
46/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs sä olet sanomaan muiden suhteiden, ja tunteiden laadusta?

Mulla on yksi mies, jonka kans oli juttua yli vuoden verran. Ei me virallisesti ikinä yhdessä oltu, mutta puhuttiin ja käyttäydyttiin niin.

Kyllä mä itseäni pidin hänen naisena ja vahingossa puhun exästä, mieskin puhui itsestään mun miehenä.

Vierailija
47/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä tätä kommentteja. Olemme olleet koko ajan somekavereita, näen hänen päivityksensä, hän soittelee minulle välillä, tässä ei siis mitään stalkkaamista ja draamaa ole. Hän vaan pitää yhteyttä tavalla mikä ei ole minusta itsestäsi normaalia enää kuusi vuotta eron jälkeen ottaen huomioon, että on jo vakiintunut toiseen suhteeseen. 

Niinno... Kumpi teistä pui asiaa somepalstoilla? 🤔

Vierailija
48/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään pitkää ja/tai vakavaa suhdetta takana, vain yksi pitkä avioliitto. Seurustelu alkoi jo teininä.

Vierailija
49/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hieman"  kaksinaamaista. Ei ole sinusta normaalia, mutta mielelläsi kuitenkin jatkat sitä? Selvästi saat asiasta jotain kiksejä ja tilanne kutkuttaa. Ja vasta jos jäät kiinni, isket viestit hänen puolisolleen ja lopetat kaiken 😂

Vierailija
50/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hieman"  kaksinaamaista. Ei ole sinusta normaalia, mutta mielelläsi kuitenkin jatkat sitä? Selvästi saat asiasta jotain kiksejä ja tilanne kutkuttaa. Ja vasta jos jäät kiinni, isket viestit hänen puolisolleen ja lopetat kaiken 😂

Pitäisköhän sun nyt ihan vähän rauhoittua, T? Ainoastaan henkilö jolle tämä jollain tasolla osuu ja uppoaa on henkilö, joka elää miehen kanssa jonka tietää olevan vielä kiinni entisessä. Ja tottakai tästä yritetään syyttää sitä entistä naista eikä sitä miestä ja omaa vallitsevaa parisuhdetta. Tämä on tuttua. 

Vierailija
51/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän sun nyt ihan vähän rauhoittua, T? Ainoastaan henkilö jolle tämä jollain tasolla osuu ja uppoaa on henkilö, joka elää miehen kanssa jonka tietää olevan vielä kiinni entisessä. Ja tottakai tästä yritetään syyttää sitä entistä naista eikä sitä miestä ja omaa vallitsevaa parisuhdetta. Tämä on tuttua. 

Täh?

Vierailija
52/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan yhä jossakin sieluni sopukoissa, nyt keväällä tulee 36v. 

Hän on ollut naimisissa 30v sen laastarisuhteensa kanssa joka kai huijasi ja ehkä vähän kiristikin hänet alttarille vaikka hän halusi minut ja ainakin silloin kai minäkin hänet. Se sattui syvältä ja kovaa, sienä meni sydän palasiksi ja sielu seulaksi.

Mutta ehkä näin on kuitenkin ollut parempi, ei minusta olisi ollut siihen mitä hän tarvitsi.

"Kukaan ei ole katsonut minua niin kuin hän katsoi", se katse sulattaa minut kyllä edelleen ihan sekunnissa. Miten voikaan jonkun katse tehdä vaikutuksen kuin kynttilän liekki ruutikellariin.

Vierailija
53/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kenellä on ollut nuorena joku, jonka oli aina halunnut ja sitten sai oikein kunnolliseen ja pidempään suhteeseen, rakasti ja tunsi yhteenkuuluvuutta, SITÄ EI UNOHDA IKINÄ. Vaikka elämä vie toisaalle, tulee muita kumppaneita ja perhekin, ei, sitä oikeaa nuoruuden rakasta ei unohda eteenkään se joka joutui eroon vasten tahtoaan. Mutta myös sille joka lähti, se nuoruuden rakkaus on aina jossain mielen sopukoissa lämpimänä muistona. Enkä kirjoita nyt mistään "ensi-ihastumisesta, vaan siitä jonka oli aina halunnut ja kenet sitten vuosien saatossa joskus +-parikymppisenä sai.

Nuorena tunteet olivat niin voimakkaita.

Vierailija
54/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Puistattaa molemmat exät jos heitä liiaksi muistelee. 

Vierailija
55/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävöin yhä vaikkemme olleet yhdessä kuin 2,5v, asuttiin tosin jo yhdessä. Oltiin liian nuoria ja mies liikaa vapaudenkaipuinen eikä ymmärtänyt ettei seurustellessa enää juosta omien kavereiden kanssa baareissa ja saunailloissa kännäämässä ja se oma kumppani, kenet nimenomaan oli itse halunnut, pitäisi asettaa etusijalle. Vaikka hän oli minulle aina kiltti, suhde ei ollut helppo ja olisin halunnut/tarvinnut häneltä enemmän yhteistä aikaa, hellyyttä, läheisyyttä, huomiota, ymmärrystä ym. Hän oli niin silmiini kiinni jäävä että sukat pyörii jalassa edelleen kun katson hänen kuvia. Jäin jotenkin kiinni siihen miten rakastinkaan häntä ja vaikka hän särki sydämeni, kaipaan häntä vuosikymmentenkin jälkeen joskus ja olen hiukan katkerakin siitä miten satutti henkisesti sitä nuorta rakastunutta tyttöä ja mitkä jäljet se jätti. 

En ole koskaan oikeasti rakastanut sen jälkeen ketään vaikka suhteessa olenkin ollut.

Vierailija
56/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti uudelleen, montako ihmistä tätä samaa on sinulle kommentoinut, saati peukuttanut ylös tai alas, me emme ole mitään "teitä" 😂

Lisäksi olen mieheni kanssa ollut 34 vuotta eikä exiä edes ole, joten sekään ei ole syynä siihen, että minäKIN olen sitä mieltä että olet nyt vähän kaksinaamainen........

Vierailija
57/57 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi, koska kuollut. Joi itsensä hengiltä,,kun jätin sen. 

Kivat sulle, oot vastuussa jänen kuolemasta??

Itsehän se ukko päätti juoda.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän