Millä rahalla minimissään saisit viikon ruoat?
En tarkoita pelkkää makaronia ja kaurapuuroa ja leipää, vaan ihan ruokia. Ja onnistuuko halpa jos on tarkoitus laihtua? Ei silloin voi syödä liian hiilaripitoisesti.
Kommentit (30)
30e/viikko aika hyvä vastaus. Vaikea sanoa päivittäinen kalorikulutus, kun ei tiedä minkä kokoinen ap on. Hiilarin kanssa kuituja ja proteiinia, niin ihan hyvin voi syödä, kun laihduttaa. Kunhan ei pelkiltään vedä pullamössö sokeria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos haluaa elää suht terveellisesti ja syödä säännöllisesti ravintorikasta ruokaa, niin kyllä se about 10e päiväbudjetti on se millä pärjää itteksee. Ei kituutusta, mutta ei myöskään mitään juhlimista. AIkalailla saa toistaa samoja sapuskoja.
Miten hel ve tissä saat menemään 10 e päivän syömisiin ? Ai niin, et osaa tehdä itse.
Helposti. Levy Fazerin sinistä noin 4 euroa ja litra jäätelöä 2,50 euroa. Vielä jäi 3,50 euroa muuhun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos haluaa elää suht terveellisesti ja syödä säännöllisesti ravintorikasta ruokaa, niin kyllä se about 10e päiväbudjetti on se millä pärjää itteksee. Ei kituutusta, mutta ei myöskään mitään juhlimista. AIkalailla saa toistaa samoja sapuskoja.
Miten hel ve tissä saat menemään 10 e päivän syömisiin ? Ai niin, et osaa tehdä itse.
Miksi tehdä ruokaa itse, kun kaupat ovat täynnä valmiseineksiä? Jo 30 vuotta on mennyt kokkaamatta.
Vierailija kirjoitti:
20€ saa viikon ruoat kun tekee itse eikä syö kalliita lihoja
Jää kyllä proteiinit alhaseks, ellei oo pienikokonen nainen
21 euroa eli 3 euroa päivä. Tällä pärjäisin. Saan töissä valvonta-aterian. Aamupala puuro itsetehdyllä omenasoseella, kananmuna. Lounas töissä. Välipala banaani. Päivällinen kasvissosekeitto, itse leivottu sämpylä, juusto ja kurkku. Iltapala itse tehty karjalanpiirakka ja omena. Päivällinen voi olla myös jokin muu keitto, kaalipata tms.
Nykyään kun ruuan hinta on noussut niin pärjäisin viikon kitumalla ehkä 40 eurolla.
Kympillä pitää ostaa kaikki muukin eli käyttötavara. Siis Kelan tukea kymppi päivässä.