Miksi suomalaiset luokittelee yli 4500€/kk tienaavat rikkaiksi?
He ovat toki hyvätuloisia, mutta rikas henkilö on sellainen, jolla on niin paljon rahaa, ettei tarvitse olla riippuvainen yhtään kenestäkään.
Kommentit (39)
Sinä itse kutsut näitä varmaan rikkaiksi. Ei kukaan muu. Ihan keskituloisia alle 10 000€/kk tienaavat.
Jaa kaks ensimmäistä kommentoijaa ei näköjään ole käyneet Kehä kolmosen ulkopuolella juttelemassa ihmisille. Kateelliset vassarinpaskat luokittelee jo yli 3500€ tienaavat rikkaiksi 😆
Ei tulot tee rikasta vaan omaisuus. Voit tienata 0€ ja omistaa 50miljoonan arvoisen omaisuuden jonka olet saanut perintönä tai voittanut lotossa..
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan kutsu rikkaaksi alle kymppitonnia tienaavaa.
Näin ehkä siellä Westendissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä itse kutsut näitä varmaan rikkaiksi. Ei kukaan muu. Ihan keskituloisia alle 10 000€/kk tienaavat.
Millainen kehitysvamma aiheuttaa tuollaisen lukihäiriön? Mähän nimenomaan kritisoin suomalaisten vammaisuutta rikkaiden määrittelyn suhteen ja kerroin mitä rikas oikeasti tarkoittaa.
Kehitysvamma sekin näköjään että kuvittelee suomalaisten luulevan noin. Missä piireissä oikein pyörit ap?
Ainakin tällä palstalla ihmiset jatkuvasti sekoittavat varakkaan ja suurituloisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen kehitysvamma aiheuttaa tuollaisen lukihäiriön? Mähän nimenomaan kritisoin suomalaisten vammaisuutta rikkaiden määrittelyn suhteen ja kerroin mitä rikas oikeasti tarkoittaa.
Kehitysvamma sekin näköjään että kuvittelee suomalaisten luulevan noin. Missä piireissä oikein pyörit ap?
Oon vähän enemmän jutellut ihmisille oikeassa elämässä toisin kuin tuollainen ruutu nenässä kiinni kasvanut paskahousu.
Siksi, kun sellaisesta joka tienaa 2000 tai alle tuntuu 4500 ruhtinaalliselta. Kaikki on suhteellista.
Rikas on ihminen jolla on paljon omaisuutta. Hyvät tulot ei automaattisesti tee henkilöä rikkaaksi. 4500 euroa kuukaudessa tienaava sen sijaan ei mielestäni edes ole hyvätuloinen vaan lähellä keskituloista. Näkisin että hyvätuloinen on kun kuukaudessa tienaa 6000-7000 euroa vähintään.
Itse tienaan yli 10k€ per kk kuten suurin osa tutuistani ja silti pitää ostaa K-menu ja coop tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Rikas on ihminen jolla on paljon omaisuutta. Hyvät tulot ei automaattisesti tee henkilöä rikkaaksi. 4500 euroa kuukaudessa tienaava sen sijaan ei mielestäni edes ole hyvätuloinen vaan lähellä keskituloista. Näkisin että hyvätuloinen on kun kuukaudessa tienaa 6000-7000 euroa vähintään.
Ehkä nettona 6000 - 7000 tienaava on hyvätuloinen, bruttona verottaja vie liikaa
Vierailija kirjoitti:
Ei tulot tee rikasta vaan omaisuus. Voit tienata 0€ ja omistaa 50miljoonan arvoisen omaisuuden jonka olet saanut perintönä tai voittanut lotossa..
Lotossa ei voita 50 miljoonaa vaan 1 miljoonan verran korkeintaan. Voiko 1 miljoonan omaisuuden haltijaa sanoa edes rikkaaksi.
Sain juuri työpaikan, jossa palkkani on reilu 4000€ brutto. Mielestäni olen keskituloinen. Mieheni tienaa pari sataa vähemmän.
Palkka ja rikkaushan ovat täysin eri asioita. Meidän talouden yhteen laskettu varallisuus on 2milj. euroa ja olemme nelikymppisiä. Välillä ollaan oltu työttöminäkin - jopa molemmat samaan aikaan. Silti meillä on ollut tuo omaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Itse tienaan yli 10k€ per kk kuten suurin osa tutuistani ja silti pitää ostaa K-menu ja coop tuotteita.
Tienaan suurin piirtein saman verran. Ostan paistopisteestä tuotteita klo 21 jälkeen ja silloin tällöin punalaputettuja tuotteita. Suomalainen kauppa on kallis joten tilaan ruokaa säilykkeinä myös Saksan Amazonista. Aliexpressistä tilaan tavaraa silloin tällöin ja ulkomailta muutenkin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Jaa kaks ensimmäistä kommentoijaa ei näköjään ole käyneet Kehä kolmosen ulkopuolella juttelemassa ihmisille. Kateelliset vassarinpaskat luokittelee jo yli 3500€ tienaavat rikkaiksi 😆
Sinähän täällä trollaat alemmuuksissasi 😂
Sen huomaa siitä, että jankutat koko ajan virheellisesti sanaa rikas.
Rikas tarkoittaa varakasta, s.o. henkilöä, jolla on omaisuutta.
Kun puhutaan kuukausiansioista, yli 4000€ tienaava on keskituloinen ja 10000 tienaava suurituloinen.
Persröllille ikävä tieto:
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/22222219/
(Oikeistolaiset ovat tyhmempiä kuin vasurit)
Sosialistisessa Suomessa kaikki on köyhiä kuten halutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lotossa ei voita 50 miljoonaa vaan 1 miljoonan verran korkeintaan. Voiko 1 miljoonan omaisuuden haltijaa sanoa edes rikkaaksi.
Euro jackpotissa on tullut Suomeen 91miljoonaa. Ja kyllä se on lottopeli.
Ei kukaan kutsu rikkaaksi alle kymppitonnia tienaavaa.