Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvikset ei vie nälkää, help!

Vierailija
17.03.2026 |

Söin ison kulhollisen kanaa, kasviksia ja nuudelia. Tuntuu että ei täyty. Tai jos vähänki täyttyy niin hetken päästä jo kauhea nälkä. Vettäki join paljon. 

Ajattelin alkaa syömään kasvispainotteisesti mutta kyllä tyyliin muusi ja lihapullat, lasagne, makaronilaatikko, keitetyt potut ja nakkikastike tai mikä tahansa muu ruoka vie nälän miljoona kertaa paremmin... 🤦

Johtuuko tää vaan siitä ettei mun elimistö oo vielä tottunu tähän kun eilen vasta alotin?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas tämä sama aloitus....

Vierailija
22/28 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoindeksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vatsalaukku venyy kasviksillakin. Mitä ne nuudelit siellä tekee, kanaa ja kasviksia ei muuta. "Nuudelit, erityisesti pikanuudelit, voivat olla epäterveellisiä niiden korkean rasva-, suola- ja energiapitoisuuden sekä vähäisen ravintoarvon vuoksi, ja ne ovat pitkälle prosessoituja." 

Ne voivat lisätä myös kakkostyypin diabeteksen puhkeamista. 

Vierailija
24/28 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kasvikset on lähes 90% vettä. ei mikään ihme jos ne ei vie nälkää

Kannattaa valita järkevästi ne kasvikset. Parsakaali pitää nälkää paljon paremmin kuin kiinankaali tai salaatinlehti. 

Vettä ne on silti suurimmaksi osaksi. Ei niillä nälkä lähde.

Vierailija
25/28 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain rasvaa ainakin mukaan ja jotain hidasta hiilaria kohtuudella

Vierailija
26/28 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää syödä rasvaa tarpeeksi niin nälkä pysyy poissa. 

Ei kuitenkaan kasvirasvoilla. Kunnon läskiä sen pitää olla.

Vierailija
27/28 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään vie nälkää, oliko kasviksia 800 grammaa, jos ei, niin syöpä lisää kasviksia, ei mitään kanaa. Minulle iskee aina kauhea nälkä jos syön kanaa, makkaroita tai lihapullia. Mutta jos syön kilon perunoita nälkä pysyy hyvin loitolla.

Vierailija
28/28 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään vie nälkää, oliko kasviksia 800 grammaa, jos ei, niin syöpä lisää kasviksia, ei mitään kanaa. Minulle iskee aina kauhea nälkä jos syön kanaa, makkaroita tai lihapullia. Mutta jos syön kilon perunoita nälkä pysyy hyvin loitolla.

Minä myös huomasin että jos söin viisi kiloa porkkanoita niin hetkeen ei tehnyt mieli syödä mitään, ja kumminkin tuntui että on nälkä. Outo juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi