Ostin helevatan kalliin Oral sähköhammasharjan ja nyt ärsyttää kun en tykkääkään siitä, rahoja ei saa takaisin
Kommentit (30)
Miksi et tykkää ? Olen miettinyt ostaa uuden ios -harjan vanhan tilalle .
Soita tukeen että harjasta kuuluu satunnaista vinkumista ja ulinaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et tykkää ? Olen miettinyt ostaa uuden ios -harjan vanhan tilalle .
Itse vaihdoin vanhan Iosiin vuosi sitten ja olen ollut tosi tyytyväinen. Myös hammaslääkärini kehui että vähemmän hammaskiveä kuin ennen.
Sähän voit ap käyttää sitä vaikka siivoamiseen. Ahtaat paikat harjaantuu hyvin sillä.
:DDDDDDDDDDD
Eikös verkko-ostoksissa ole 14 päivän palautusoikeus? Kai siinä ajassa tietää tykkääkö vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Eikös verkko-ostoksissa ole 14 päivän palautusoikeus? Kai siinä ajassa tietää tykkääkö vai ei?
Hammasharja on hygieniatuote, ei taida avattuna olla oikeutta palauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Sanottiinko jossain, että kyseessä oli verkko-ostos?
Oli tapaus sitten totta tai ei, menisi valitusjatko jokseenkin näin:
Tukilinjaan soittamalla saat vastaukseksi "No, tota, jos palauttasit sen sinne myyjäliikkeeseen, niin ne siellä kyllä laittaa asiaa eteenpäin joo."
Myyjäliikkeessä taasen saat vastaukseksi "Meillä on maahantuojalta tiukat ohjeet lähettää nämä maahantuojan määräämään huoltoliikkeeseen, jossa he tarkastavat ja korjaavat laitteessa mahdollisesti ilmenneen vian."
Huoltoliike sitten toteaa "Tässä laitteessa ei ole mitään vikaa, paas pulittaen nelkyt egee turhasta käynnistä."
Viimeisen erän tulos riippuu asiakkaan ja myyjäliikkeen välisestä sympatia-aggressio-joustavuus -pisteistä, joilla taitavasti pelaamalla saat ehkä kaupan purettua. Mikäli myyjäliike on poikkeuksellisen asiakasystävällinen, voit päästä tähän tulokseen jo toisessa erässä.
Verkkokaupasta ostettuna asia hankaloituu, koska kasvokkain tapahtuvaa palvelutilannetta ei (luultavasti) synny.
Mene harjan kanssa kauppaan ja kerro, että harjatessa kuuluu outoa narinaa.
Vierailija kirjoitti:
Harja kuin harja
Mitä tarkoitat? On katuharjoja ja sitten on myös vessaharjoja.
Vierailija kirjoitti:
Hygieniatuotteita ei vaan voi palauttaa, ihme ettei ihmiset ymärrä. Vai haluaisitko itse pestä hampaasi jonkun toisen hammasharjalla tai nukkua jokun toisen tyynyllä tai patjalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hygieniatuotteita ei vaan voi palauttaa, ihme ettei ihmiset ymärrä. Vai haluaisitko itse pestä hampaasi jonkun toisen hammasharjalla tai nukkua jokun toisen tyynyllä tai patjalla?
Ei ve vaihto laitteet uudelleen myyntiin mene
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ve vaihto laitteet uudelleen myyntiin mene
Ja kuinka monta käytettyä/palautettua tuotetta on vaikka esim. Cittafin hyllyssä myynnissä
Miten tämä muuten oikeasti menee? Eli on selvää, että hygieniatuotteita ei voi myydä käytettyinä eteenpäin (uusina). Mutta onko tuo erikseen kirjattu ihan lakiin, joka muuten velvoittaa esim nettikaupan hyväksymään palautuksen?
Minäkin ostin, yksityishammaslääkärin vastaanotolla oli niitä myynnissä. On hyvä ja ollut ainakin 10 vuotta jo minulla käytössä.
Tunge se sinne minne aurinko ei paista...