Oletko vielä osuuspankin asiaks? Ja maksat palvelumaksuja?
Kommentit (113)
No, nyt se selvis, se kortti taas maksaa ja jos on automaatti nostoja enemmän, kuin neljä kpl, niin sen ylttävältä osalta menee 0,70 centtiä eli ei mene kuin sen 3,95/kk. Nostojen kanssa pitää olla tarkempi!
Ketuttaa silti tuo korttimaksu, onko op köyhtynyt, kun ottivat taas tuon korttimaksu veloituksen käyttöön!
Saisivat olla kiitollisia siitä, että on asiakkaita ja kortin tulisi olla ilmainen.
Palvelumaksuja on joka pankissa. OP:ssa ne kuittaantuvat bonuksilla.
Miksi OP:n asiakas: Koska muut pankit eivät joustaneet asuntolainassa aikoinaan.
OP nostaa bonusten määrää 100%
Omistajajäseniä on 2 miljoonaa.
Paras pankki.
Vierailija kirjoitti:
No, nyt se selvis, se kortti taas maksaa ja jos on automaatti nostoja enemmän, kuin neljä kpl, niin sen ylttävältä osalta menee 0,70 centtiä eli ei mene kuin sen 3,95/kk. Nostojen kanssa pitää olla tarkempi!
Ketuttaa silti tuo korttimaksu, onko op köyhtynyt, kun ottivat taas tuon korttimaksu veloituksen käyttöön!
Saisivat olla kiitollisia siitä, että on asiakkaita ja kortin tulisi olla ilmainen.
Rupea omistajajäseneksi, ongelmasi katoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo palvelumaksut ovat kyllä ihan ryöväystä, me kuitenkin maksetaan itsepalveluna kaikki laskut. Mistä me maksetaan tuo tiliasioinnin palvelumaksu???
No olisko vaikka siitä, että saat pitää rahojasi turvassa, saat maksaa laskusi kotisohvalta käsin, saat käyttää maksu- tai luottokortteja kaupassa ym. - nuo on palveluita ja ne maksavat, ei mikään tässä maailmassa ilmasta ole. Kyllä pankkien tietojärjestelmien ylläpitokin työtä vaatii, ei ne ihan itsekseen varmaan pyöri.
Ja tämä pankkien tietojäjestelmä on vienyt työpaikkoja! Ennen todellakin jouduttiin käpöttelemään pankkiin laskujen kanssa, jotka virkailija sitten maksoi ja siinä samalla sai hoitaa muutkin pankkiasiat ja sai ihmiskontakteja, mutta se ei maksanut mitään! Nyt työntekijöitä on vähemmän ja palvelumaksuja lisätään, no, mutta, onneksi ei ole kuin tuo korttimaksu, muita maksuja odotellessa.
Me kuluttajat emme noille tietojärjestelmien käyttöön otolle voida mitään!
Vierailija kirjoitti:
Palvelumaksuja on joka pankissa. OP:ssa ne kuittaantuvat bonuksilla.
Miksi OP:n asiakas: Koska muut pankit eivät joustaneet asuntolainassa aikoinaan.
Näköjään eivät enää kuittaannu. Tänään oli lähtenyt itseltä palvelumaksu ensimmäistä kertaa kahteenkymmeneen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärtänyt mitä AP tarkoittaa. Eikö noita maksuja mene aina?
S-Pankissa ei taida olla mitään palvelumaksua?
Ei mene palvelumaksuja, mulla menee S- bonukset sinne säästöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rupea omistajajäseneksi, ongelmasi katoaa.
Olen omistaja jäsen, enkä maksa itse tilistä sitä 2,50 e. Muuhun siitä ei tätä nykyä olekkaan hyötyä, kortista maksan.
Olen aina ollut Osuuspankin asiakas enkä aio vaihtaa. Kaikki muut pankit ovat pilipalipankkeja.
Vierailija kirjoitti:
Omistaja Plus-asiakkaana Gold-kortti ja päivittäispalvelumaksut 3,95e/kk. Bonuksia kertyy kuukaudessa verojen jälkeen n. 30e ja aina olen saanut hyvää palvelua, joten ei ole tarvetta vaihtaa.
Tämä omistaja plus on yksi turhimmista keksinnöistä. Olen Omistaja plus kelpoinen, mutta mitään järkevää hyötyä siitä ei saa. Tämän takia ei kannata vakuutuksiaan keskittää Pohjolaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omistaja Plus-asiakkaana Gold-kortti ja päivittäispalvelumaksut 3,95e/kk. Bonuksia kertyy kuukaudessa verojen jälkeen n. 30e ja aina olen saanut hyvää palvelua, joten ei ole tarvetta vaihtaa.
Tämä omistaja plus on yksi turhimmista keksinnöistä. Olen Omistaja plus kelpoinen, mutta mitään järkevää hyötyä siitä ei saa. Tämän takia ei kannata vakuutuksiaan keskittää Pohjolaan.
Omistaja plus on siitä ikävä ettei siitä pysty luopumaan kuin irtisanomalla vakuutukset tai jäsenyyden. Itse en haluaisi kuulua mihinkään sellaiseen kerhoon jota en arvosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo palvelumaksut ovat kyllä ihan ryöväystä, me kuitenkin maksetaan itsepalveluna kaikki laskut. Mistä me maksetaan tuo tiliasioinnin palvelumaksu???
No olisko vaikka siitä, että saat pitää rahojasi turvassa, saat maksaa laskusi kotisohvalta käsin, saat käyttää maksu- tai luottokortteja kaupassa ym. - nuo on palveluita ja ne maksavat, ei mikään tässä maailmassa ilmasta ole. Kyllä pankkien tietojärjestelmien ylläpitokin työtä vaatii, ei ne ihan itsekseen varmaan pyöri.
Ja tämä pankkien tietojäjestelmä on vienyt työpaikkoja! Ennen todellakin jouduttiin käpöttelemään pankkiin laskujen kanssa, jotka virkailija sitten maksoi ja siinä samalla sai hoitaa muutkin pankkiasiat ja sai ihmiskontakteja, mutta se ei maksanut mitään! Nyt työntekijöitä on vähemmän ja palvelumaksuja lisätään, no, mutta, onneksi ei ole kuin tuo korttimaksu, muita maksuja odotellessa.
Me kuluttajat emme noille tietojärjestelmien käyttöön otolle voida mitään!
No meitä on moneen junaan, itse en todellakaan jaksaisi lähteä jonottamaan pankkiin hoitamaan asioitani. Tämä koti-itsepalvelu sopii mulle hyvin ja voisin maksaakin siitä, mutta nyt en edes maksa mitään ylimääräistä - se on jo luksusta.