Oletko vielä osuuspankin asiaks? Ja maksat palvelumaksuja?
Kommentit (95)
Maksanut 2 asuntolainaa sinne. En todellakaan lähde. Olen hyvä asiakas heille, ja jos joskus tarvitsen vielä asuntolainaa, oletan, että heiltä saan taas parhaimman tarjouksen.
Siellä muuten saa oikeasti palvelua. Ja hyvää palvelua.
Vierailija kirjoitti:
Siellä muuten saa oikeasti palvelua. Ja hyvää palvelua.
Tämä on oikeasti iso plussa. Ei tarvitse jutella chattibottien kanssa tai odotella viestiä viikko tolkulla. Kaikki hoituu nopeasti ja helposti oikean ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee palvelumaksut bonuksista. Ja aina saanut hyvää palvelua Osuuspankissa, ei mitään valittamista.
Ei tule kaikille bonusta OP:ssä.
Rahattomille ei tule.
Mulle tulee n, 50 kuukaudessa, pankkikortti maksaa n, 3.5.
Paras pankki olen ollut ikäni OP, lainen ja olen jatkossakin.
Siitä saa bonusta jos on paljon lainaa OP:lta, rahat käytetty asuntoon, ja on sillä tavalla rahaton.
Mutta en tiedä saako bonusta jos ei ole lainaa, rahat on sijoituksissa, ja tilillä vain maltillisesti rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee palvelumaksut bonuksista. Ja aina saanut hyvää palvelua Osuuspankissa, ei mitään valittamista.
Rahattomille ei tule.
Siitä saa bonusta jos on paljon lainaa OP:lta, rahat käytetty asuntoon, ja on sillä tavalla rahaton.
Mutta en tiedä saako bonusta jos ei ole lainaa, rahat on sijoituksissa, ja tilillä vain maltillisesti rahaa.
Juuri näin.
Rahastosijoitusta saa ja muista tileistä muttei käyttötileistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahattomille ei tule.
Juuri näin.
Mutta jos rahat on muiden pankkien rahastoissa ja suorissa pörssisijoituksissa, niin ei taida OP siitä bonuksilla palkita.
Vai miten on noiden pörssihommien kanssa, jos ne säilytetään ja hallinnoidaan OP:n kautta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo jaksanut vielä vaihtaa. Mikä on vaihtoehto? Nordeassa koko ajan ongelmia. S vuotaa asiakkaiden tietoja eikä edes ota vastuuta. Sp tuntuu olevan aika byrokraattinen, töiden kautta kokemus. Handelsbank lähti Suomesta. Suositelkaa!
Ap tässä, itsekkin tässä mietin pankin vaihtoa ja meinasin kyllä s pankkiin, siellä ei ole palvelumaksuja . Mitä tarkoitat, että vuotavat tietoja?
Pääsee toisten tilitietoihin ja muita pikkujuttuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärtänyt mitä AP tarkoittaa. Eikö noita maksuja mene aina?
Äspankissa ei mene. Vielä ainakaan.
S-tilin kuukausimaksu 10 euroa
https://dokumentit.s-pankki.fi/tiedostot/palveluhinnasto_muille_kuin_os…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahattomille ei tule.
Juuri näin.
Vakuutusmaksuista tuli just niin paljon että sillä saa kuitattua kaikki pankin palvelumaksut vuodeksi.
Loput voikin sitten sijoittaa
Lopetin juuri OP:n tilin, jolla ei ollut käyttöä. Palvelumaksut oli yli 5 e/kk, ei verkkopankkia, ei tiliotetta. Nyt tili on vain S-pankissa, jossa ei mene maksuja. Tilin lopetus oli yllättävän helppo, kun kirjautuminen onnistui S-pankin tunnuksilla ja koko juttu hoitui verkkopankissa. Rahat tuli päivän tai parin päästä. Mieluiten pitäisin eri pankeissa tilejä, mutta en halua maksaa jotain 60 e vuodessa ihan tyhjästä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pitää toista pankkia varalta. Jos toisen pankin toiminta alkaa häiriintyä, niin voi pyrkiä siirtämään varansa ajoissa siihen toiseen pankkiin. Ehkä pankkeja alkaa jossain vaiheessa kaatumaan, mistä tietää.
Siinä häiriötilanteessa on mitä todennäköisemmin vähän vaikea alkaa enää siirtelemään. Mieti vähän....
Osuuspankin pitäisi ottaa käyttöön S-ryhmän mallinen bonusjärjestelmä.
Jos asiointi pankissa olisi alle 10 000 euroa niin bonus olisi 0,1 % kk.
Jos asiointi olisi vaikka 200 000 euroa niin bonus olisi 1 % kuukaudessa.
Nyt en kyllä ymmärrä ollenkaan miksi on viety 5,35 tililtä suoraan, kun ei palvelumaksu hinnastosta löydy selitystä tähän.
No, lähetin kyselyn.
Vierailija kirjoitti:
Osuuspankin asiakkaina on lähinnä seniilejä vanhuksia ja moniongelmaisia.
Osuuspankki = maalaisten pankki.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin juuri OP:n tilin, jolla ei ollut käyttöä. Palvelumaksut oli yli 5 e/kk, ei verkkopankkia, ei tiliotetta. Nyt tili on vain S-pankissa, jossa ei mene maksuja. Tilin lopetus oli yllättävän helppo, kun kirjautuminen onnistui S-pankin tunnuksilla ja koko juttu hoitui verkkopankissa. Rahat tuli päivän tai parin päästä. Mieluiten pitäisin eri pankeissa tilejä, mutta en halua maksaa jotain 60 e vuodessa ihan tyhjästä.
Siis, siitäkö se 5,35 e menee, että sulla on tili osuuspankissa?
Miinuksella näkyy bonukset ainakin olevan. En ole katsonut meneekö rahaa tililtä. Mutta eipä tuo vaihtamalla parane kun kaksi pankkia kumminkin oltava ja lisäksi vähintään muutama satanen käteistä lompakossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahattomille ei tule.
Mulla makaa tilillä rahaa, josta saan bonusta. Näistä verottaja vie+ pankki veloittaa maksuja.
Vierailija kirjoitti:
Nyt en kyllä ymmärrä ollenkaan miksi on viety 5,35 tililtä suoraan, kun ei palvelumaksu hinnastosta löydy selitystä tähän.
No, lähetin kyselyn.
Viesteissä on erittely palvelumaksuista.
Rahattomille ei tule.