Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko vielä osuuspankin asiaks? Ja maksat palvelumaksuja?

Vierailija
17.03.2026 |

Niin, oletko ja miksi, jos olet?

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollutkaan. Eikös kaikissa pankeissa joudu maksamaan kaikesta ? Palvelumaksut on nykyään aika kalliita joka pankissa. Ei ne missään ole ilmaisia. Jotkut on, muttei kaikki. 

Vierailija
22/74 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee palvelumaksut bonuksista. Ja aina saanut hyvää palvelua Osuuspankissa, ei mitään valittamista. 

Ei tule kaikille bonusta OP:ssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo jaksanut vielä vaihtaa. Mikä on vaihtoehto? Nordeassa koko ajan ongelmia. S vuotaa asiakkaiden tietoja eikä edes ota vastuuta. Sp tuntuu olevan aika byrokraattinen, töiden kautta  kokemus. Handelsbank lähti Suomesta. Suositelkaa! 

Mikä vika op ssa?

Vierailija
24/74 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärtänyt mitä AP tarkoittaa. Eikö noita maksuja mene aina?

Äspankissa ei mene. Vielä ainakaan.

Vierailija
25/74 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan bonuksia noin 100 €/kk ja maksan siitä palvelumaksuja 4 €/kk, ihan hyvä diili minusta.

Vierailija
26/74 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-pankin mobiilissa voi hoitaa kaikki asiat eikä maksa mitään. Mikä pirun pin-koodin vaihto muka maksaa? Kaikki koodit voi vaihtaa itse mobiilissa ilman maksua.

Vierailija
27/74 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään maksa palvelumaksuja, nehän kuittaantuu bonuksilla. 

Ja iso osa vakuutusmaksuistakin kuittaantuu bonuksilla, hyvä systeemi. Tietysti siellä pitää olla jotain mistä niitä bonuksia saa.... 

Bonuksia saa ihan silläkin että on lainaa siellä. 

No joo, itsellä ei ole lainaa mutta rahulia on. 

Vierailija
28/74 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen OP:ssä (kin) eikä multa mene palvelumaksuja. En tosin nyt saa bonuksiakaan, koska minulla ei ole lainaa, vakuutusta sieltä tai rahastoja.

Vierailija
29/74 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärtänyt mitä AP tarkoittaa. Eikö noita maksuja mene aina?

S-Pankissa ei taida olla mitään palvelumaksua? 

Ei ole mutta se ei toimi yhtä hyvin kuin muut pankit. S-pankissa on puutteita. Mobiilipankki on perseestä.

No, mä en ole huomannut. Mobiilissa en muista olleen mitään hämminkiä. Toki mulla on vaan ihan päivittäisasiointi siellä, tili ja kortti. 

Vierailija
30/74 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee palvelumaksut bonuksista. Ja aina saanut hyvää palvelua Osuuspankissa, ei mitään valittamista. 

Minä maksan lisäksi veroa bonuksista.

Vierailija
31/74 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten kaikki, mutta sehän ei ole OPn keksintö että niitä verotetaan. 

Vierailija
32/74 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, sain nyt sellaisen kuvan, että op pankkia ei ehkä kannatakkaan jättää? Ei noita vaihtoehtoja oikein ole.

Vierailija
33/74 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene palvelumaksuja Osuuspankissa. Bonuksia jää jäljellekin.

Itse en tykkää S-ryhmän tavasta palkita pienituloiset pienillä bonuksilla ja suurituloiset suurilla bonuksilla. Op bonukset joissa prosentti on sama olitpa pienituloinen tai suurituloinen miellyttää minua enemmän.

Vierailija
34/74 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis, sain nyt sellaisen kuvan, että op pankkia ei ehkä kannatakkaan jättää? Ei noita vaihtoehtoja oikein ole.

Ja niiden kaikkien palveluiden siirtämisessä on oma hommansa, vaikka niiden pitäisi hoitua pankkien välillä sujuvasti niin ei välttämättä suju. Puoliso siirsi asioinnin pois Opsta ja aika paljon oli selvitettävää ihan e-laskutilauksista lähtien. 

Vierailija
35/74 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kaikki OP:n asiakkaat maksavat vuodenvaihteesta alkaen. Mutta samalla OP muutti bonusten kertymistä niin, että käytännössä saat saman verran kuin ennenkin.

Vierailija
36/74 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman euron tähden ei viitsi vaihtaa ja suurin osa menee bonuksista. Lämpimikseen kyselee...

Vierailija
37/74 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä muistissa on s pankin tietovuodot, sinne ei ainakaan. 

Vierailija
38/74 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP- jäsenyydestä on tuloja, ei menoja.

Vierailija
39/74 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asiakas, mutta en ole omistajajäsen enkä aio olla jatkossakaan koska omistajajäsenyydestä ei pääse hyötymään jos ei ole paljon rahaa, sijoituksia, vakuutuksia tai lainaa. Voisin periaatteessa vaihtaakin pankkia, mutta ei niissä palvelumaksuissa pankkien välillä juurikaan pysyviä eroja ole.  Pankit kilpailevat asiakkaista samoin kuin puhelinyhtiöt eli luvataan ensin sitä ja tätä halvemmalla kuin muilla ja tovin päästä hinta alkaakin nousta ja pakollisiksi määriteltyjen erillisveloitteisten palvelujen määrä alkaa kasvaa. 

Vierailija
40/74 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule kaikille bonusta OP:ssä.

Silloinhan kannattaakin kilpailuttaa palvelut. OP on hyvä (jollei paras) silloin kun on keskittänyt sinne palvelunsa ja saa bonuksia. OP-bonuasiakkaan edut on tosi hyvät, ollaan käyty ilmaiseksi konserteissa ja Suomi-Ruotsi maaottelussa ja saatu puoli-ilmaiseksi kaikenlaista jne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän