Resident Evil Requiem, uskallatko pelata yöllä yksin?
Aloitin tänään tämän läpipeluun. On välillä todella jännittävä, varsinkin ne Gracella pelattavat osiot.
Kommentit (7)
Tässä on välillä käsittääkseni myös jotain toimintapitoisempia kohtauksia, vanhoista peleistä tutulla Leonilla pelataan niissä. Eli välillä n kauhua ja välillä toimintaa.
Itse en siis vielä ole tätä peliä pelannut, mutta löytyy Steamista jo valmiiksi ostettuna.
Olin jo RE4, alkuperäisessä paskat housussa 😰 Vikaa saarta en saanut läpi, liian jännä
Uskon, että on hyvä peli. Mielestäni Alien Isolation on parhaimpia ja jännittävimpiä mitä olen pelannut. Siinä pelissä ahdisti niin, että välillä oli sellainen miksi tän pitää tehdä kaikki, voisiko joku muu välillä-fiilis :D
Ohjaaja taitaa olla sama kuin Re7:ssa, eli vissiin aiak tunnelmallista menoa luvassa. En itse ole pelannut peliä vielä.
Olen nössö pelaamaan itse kauhupelejä, mutta rakastan katsoa jonkun muun pelaavan ja kauhuleffojakin voin katsoa yksin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vit tua lapset tekee aikuisten palstalla?
Menkääs nyt peleinenne takas lasten palstoille leikkimään, tämä palsta tarkoitettu vain aikuisille.
Korkki kiini, alkkis.
Uskallan. Ei ole yhtä pelottava kuin esim. RE7, jossa oli kokoajan sellaista klaustofobista tunnelmaa ja ahtaissa käytävissä menoa, jolloin sai kokoajan pelätä, onko joku hirviö seuraavan nurkan takana vaanimassa.
RE Village oli välillä ihan jänskän oloinen , mutta loppupuolella meni sitten jo enemmä actioinin puolelle.
Hyviä pelejä kyllä kaikki.