en pysty katsomaan oscareita
en ymmärrä mikä siinä on vialla. mielestäni esim conan on maailman paras juontaja tuohon hommaan. ehkä se olen vain minä. ehkä minä olen muuttunut tai jotain.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa katsoa niitä, liikaa palkintoja, liikaa puuduttavaa jorinaa. Pitkäveteistä touhua 🥱
Minulle tuli kokoajan olo että ne aikoo sanoa juuri sen loukkaavan asian mitä ei halua kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa katsoa niitä, liikaa palkintoja, liikaa puuduttavaa jorinaa. Pitkäveteistä touhua 🥱
Minulle tuli kokoajan olo että ne aikoo sanoa juuri sen loukkaavan asian mitä ei halua kuulla.
Minkä?
Oscareilla ei ole mitään merkitystä minulle. Joskus 90 luvulla seurasin ja noteerasin kaikki voittajat. Katsoin kutakuinkin kaikki voittajaelokuvat ja suurimman osan muistakin elokuvista.
Nykyisin katson ehkä yhden elokuvan vuodessa jos sitäkään. Ja sekin on yleensä pettymys.
itse asiassa ympäri maailman näkee kommentteja että ainoastaan Conanin vuoksi Oscareita enää katsottiin - kaikki muu on WOKE roskaa ja USA:n demokraattien politiikkaa
Ihmiset siellä näyttää niin muovisilta ja ohjelmoiduilta jollakin woke-ohjelmalla, ei pysty katsomaan. Hyvä kuitenkin tietää palkitut elokuvat niin ei vahingossa mene niitä katsomaan
Onko joku nähnyt sen Tiny Timin ping-pong rainan? Kuulostaa niin typerältä, että ihmettelen sen hehkutusta.