Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en pysty katsomaan oscareita

Vierailija
16.03.2026 |

en ymmärrä mikä siinä on vialla. mielestäni esim conan on maailman paras juontaja tuohon hommaan. ehkä se olen vain minä. ehkä minä olen muuttunut tai jotain.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa katsoa niitä, liikaa palkintoja, liikaa puuduttavaa jorinaa. Pitkäveteistä touhua 🥱

Vierailija
2/8 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa katsoa niitä, liikaa palkintoja, liikaa puuduttavaa jorinaa. Pitkäveteistä touhua 🥱

Minulle tuli kokoajan olo että ne aikoo sanoa juuri sen loukkaavan asian mitä ei halua kuulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli kokoajan olo että ne aikoo sanoa juuri sen loukkaavan asian mitä ei halua kuulla.

Minkä? 

Vierailija
4/8 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oscareilla ei ole mitään merkitystä minulle. Joskus 90 luvulla seurasin ja noteerasin kaikki voittajat. Katsoin kutakuinkin kaikki voittajaelokuvat ja suurimman osan muistakin elokuvista. 

Nykyisin katson ehkä yhden elokuvan vuodessa jos sitäkään. Ja sekin on yleensä pettymys. 

Vierailija
5/8 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiassa ympäri maailman näkee kommentteja että ainoastaan Conanin vuoksi Oscareita enää katsottiin - kaikki muu on WOKE roskaa ja USA:n demokraattien politiikkaa

Vierailija
6/8 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä marcuksia yhtään. 

Vierailija
7/8 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset siellä näyttää niin muovisilta ja ohjelmoiduilta jollakin woke-ohjelmalla, ei pysty katsomaan.  Hyvä kuitenkin tietää palkitut elokuvat niin ei vahingossa mene niitä katsomaan

Vierailija
8/8 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku nähnyt sen Tiny Timin ping-pong rainan? Kuulostaa niin typerältä, että ihmettelen sen hehkutusta.