Mies tekee panoliikkeitä minuun ja pelkään että lapset näkee
Lapsemme ovat varhaisteinejä ja kiusaantuvat varmasti jos joutuvat näkemään. Olen suuttunut monta kertaa asiasta, mutta mieheni mielestä vain nipotan. Esim lapsi istuu viereisellä sohvalla ja mies kourii minua rinnoista tai alapäästä uskoen, ettei lapsi mitään tajua. Tai sängyllä päivällä lepäillessä könyää päälle kuivapanemaan vaikka lapset saattaa hetkenä minä hyvänsä tulla huoneeseen. Onpa joskus vedellyt housujani alas keskellä keittiötä jne. Sellaisia juttuja mistä joudun aina pelästymään ensin sitä, näkikö kukaan.
Onko muilla samaa? Onko vika oikeasti minussa, olenko turhan tarkka. Sellaisen olon mies minussa aikaan ainakin saa.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten nähden ok pussailla ja halailla, olla kainalokkain ymv. Mutta ei ole ok kouria ja lääppiä kiihottuneena seksitunnelmin lasten nähden, ja itse asiassa se on aika kiusallista ylipäätään muiden nähden. Kyllä ihmiset yleensä tajuaa, missä menee sellaisen intiimin kosketuksen ja kiihotuksen raja, ettei se kuulu muiden katseltavaksi (ellei sitten ole jotain aikuisten välistä exhibitionismia, mutta se on ihan eri tarina sitten se).
Olen yrittänyt sanoa että läheisyys ja kosketus on eri asioita kuin kourinta ja läpsiminen. Ei mene perille, tuntuu olevan mahdotonta opettaa aikuista miestä uusille tavoille. Käyttäytyy kuin teinipoika. Mitä vaihtoehtoja meillä on, muuta kuin ero?
Ap
Eikö puhetta usko?
Sellaista se on kun lapset on käen poikasia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten nähden ok pussailla ja halailla, olla kainalokkain ymv. Mutta ei ole ok kouria ja lääppiä kiihottuneena seksitunnelmin lasten nähden, ja itse asiassa se on aika kiusallista ylipäätään muiden nähden. Kyllä ihmiset yleensä tajuaa, missä menee sellaisen intiimin kosketuksen ja kiihotuksen raja, ettei se kuulu muiden katseltavaksi (ellei sitten ole jotain aikuisten välistä exhibitionismia, mutta se on ihan eri tarina sitten se).
Olen yrittänyt sanoa että läheisyys ja kosketus on eri asioita kuin kourinta ja läpsiminen. Ei mene perille, tuntuu olevan mahdotonta opettaa aikuista miestä uusille tavoille. Käyttäytyy kuin teinipoika. Mitä vaihtoehtoja meillä on, muuta kuin ero?
Ap
Eikö puhetta usko?
Ei oikeen usko, väittää minun nipottavan. Olen yrittänyt kertoa millaista kosketusta toivon, mutta hän sanoo että luuletko että kosken noinkaan sitten. Mies tavallaan kiristää minua sillä, että mitään hyvää ei heru jos en ota vastaan myös tätä huonoa käytöstä. Usein suostun olemaan kourittavana jotta hän olisi paremmalla tuulella. Aika kamalaa kun tätä kirjoittaessa tunnen kuinka silmät ihan avautuu. Tässä suhteessa oon ollut monta monta vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eikö puhetta usko?
Ei oikeen usko, väittää minun nipottavan. Olen yrittänyt kertoa millaista kosketusta toivon, mutta hän sanoo että luuletko että kosken noinkaan sitten. Mies tavallaan kiristää minua sillä, että mitään hyvää ei heru jos en ota vastaan myös tätä huonoa käytöstä. Usein suostun olemaan kourittavana jotta hän olisi paremmalla tuulella. Aika kamalaa kun tätä kirjoittaessa tunnen kuinka silmät ihan avautuu. Tässä suhteessa oon ollut monta monta vuotta.
No voi nyt j*malauta. Kuuluuko hänen mielestään kaikkien naisten vaan suostua kourittavaksi milloin tahansa? Ei voisi kyllä selvemmin osoittaa, että pitää sinua ihan esineenä. Miten seksikin hänen mielestään toimii, siten että nainen vaan "suostuu antamaan", vai? Onko naisilla hänen mielestään lainkaan omaa tahtoa?
Mitä mies tykkäisi, että kun isovanhemmat ovat kylässä niin pappa kourii mummua keittiössä, tekee yhdyntäliikkeitä ja kiskoo mummun pöksyjä alas? Olisko ok, vai kävisikö mielessä, että mummu ja pappa voisi jättää nämä kahdenkeskisiin tilanteisiin?
P.S. Sun mies ei kunnioita sinua. Täydellistä vajaaälyisen käytöstä koulutuksesta viis.
Tee vastaveto ja sano että nyt nussitaan kun nuin panettaa! Katsokaa lapset miten isillä seisoo! Voisi olla että loppuu härkkimiset siihen..
Jos suora puhe ei tosiaan tepsi, itse harkitsisin vahvasti sitä eroa. Täysin asiatonta, ja kamala esimerkki lapsille.