Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pyydän julkisesti temuttajilta anteeksi

Vierailija
16.03.2026 |

olin väärässä samaa sontaa se on kaikissa kaupoissa, mutta 200% kalliimmalla.

ostin 36€ maksavan ruuvimeisseli setin, kun oli alennuksessa 20€ luvattiin, että on 101 osaa no ei ollut eikä ruuvimeisseleitä koko setissä ollut kuin muutama. ne meni rikki jo yhdellä kerralla mureni terät kun ruuvasin jyskin lastulevy pöytää.

sitten ostin kuulokkeet televisioon joista piuhat meni solmuun ja suojat irtosi kesti pari käyttö kertaa hinta 20€.

ostin imurin joka 56€ maksoi ja joo en odottanut että se olisi mikään volta, mutta Tokmanni sentään on myynyt voltan imuria 60€ hintaan ja se kesti vuosia ja oli laadukas( siihen asti kunnes ei löytynyt pusseja). uusi imuri kuitenkin haisi pahalla jopa letku oli muovia ja tarrasi lattiaan kiinni niin että meinasi irrota koko muovimatto ja se suutin ei liikkunut ja pöly pussit oli minigrip pussin kokoisia ja maksoi 8€  10 kappaletta.. kusetettu olo temusta oisi saman haisevan imurin saanut varmaan parilla kympillä.

en kuitenkaan osta temusta en osta enää yhtikäs mitään paitsi käytettynä, jos on pakko. nykyajan elektroniikka haisee ihan järkyttävälle.

törkeää kusetusta nykyään myydä kaupassa kiina krääsää paljon kallimmalla ja joo olen idiootti koska en osta kallista, mutta kun ihan yhtä paskaa nekin on . hinnat jos ei tule alas menen osto lakkoon siksi aikaa .

ja ihan tarpeeseen ostin, mutta en osta enää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainosvaroitus 

Vierailija
2/5 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Temu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainosvaroitus 

en ikinä mainostaisi temua. mutta heräsin siihen, että yritykset ostaa kiinasta samoilta tehtailta kuin temu laittaa eri merkin siihen ja myy sitten kalliimmalla.

kiinan laatu on laskenut siitä mitä se oli ennen. wishistä tuli tilattua tavaraa ja olin tyytyväinen, nykyään kauppojen halpa tavarat ei vastaa eded wishin laatua.

en osta temusta enkä tule ostamaan.

mutta olin siinä käsityksessä, että suomessa laatua valvotaan ja tuotteet on tarkasti valvottuja kemikaalien suhteen, mutta ostin myös tietokoneen näppäimistön trust merkkisen ja luulin, että on ihan ok vekotin, kun maksoi kuitenkin yli 20€, mutta se haisi niin järkyttävän pahalle ja sain päänsärkyä ja huimausta oli pakko viedä se kartanolle.

olin pitkään haaveillut näppäimistöstä, no en haaveile enää.

mikä siinä on, että laatu on niin huonontunut parissa vuodessa.

tokmannilta kerran ostin tietokoneen hiiren halvan 10€ maksoi ja kestänyt jo kymmenen vuotta ilman vikoja. 

ei nykyään kestä mikään edes yhtä kuukautta. 

Vierailija
4/5 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meisselisetissä ei ehkä alussa ollu 100 osaa, mutta kuten jo totesitkin ensimmäisen käyttökerran jälkeen meni koko laite tuhansiksi kappaleiksi.

Vierailija
5/5 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T: Temu

pointti ei ollut ostakaa temua, vaan pointti oli se, että kaupat kusettaa .

ja myy huonolaatuista sontaa isolla katteella.

katsokaapa huvikseen myös trustpilot arvosteluja kuinka jokaisen kaupan arvostelut on nykyään 1 tähti yli puolet käyttäjistä.

eli jotain on selkeästi tapahtunut joku laadun heikennys kampanja eikä koske vaan kauppoja, vaan myös puhelin yrityksiä elisa mm. tyrkyttäjää ja lisää liittymiin väkisin palveluita joita ei halua tai tarvitse tai osaa käyttää ja silti pitää maksaa, ja puhelut pätkii ja lankapuhelut maksaa .

minä haluaisin puhelin liittymän jolla voi soittaa eikä mitään palvelu pakettia, jossa maksan turhasta ja laskusta erikseen 2€ maksan vaikka se on selkeästi törkeää ja jopa kuluttajalain vastaista, koska ei laskusta pitäisi koitua lisä kuluja.

uskaltaako kohta edes ruokaa ostaa kun sitäkin aletaan huonontamaan.ainiin sitä tehdään jo.. jäätelö ei ole enää jäätelöä vaan Johanneksen leipäpuu jauhe mössöä jossa tilkka maitoa ja makuaineita.

ärsyttää ihmisten kusetus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä