Huvila ja Huussi 2026 :)
Katso lähetysajat : Huvila & Huussi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (828)
Ei mua Marun tutkinto hirveästi kiinnosta tai ihminen itsessään. Ihmistä en siis arvioi, kun sanon, ettei hänen suunnittelemiensa remonttien lopputulokset ole hirveän onnistuneita. Marun esiintyminen telkussa on ollut ihan miellyttävää katsoa, mutta jos tarkoitus on saada aikaan taidokasta ja tyylikästä jälkeä, niin se ei hänen kohdallaan toteudu.
Olihan tuo perinnehuvila pilattu ”sisustamalla” aivan täydellisesti. Mitä suunnittelija on ajatellut?
En haukkuisi klassista suomalaista Pihlgren&Ritola Juhannusruusu tapettia (jota olisi muuten saanut persikan ja vaaleansinisen värisenäkin) sillä tapetti on kaunis ja sopii kauniisti moniin tiloihin, mutta ei milloinkaan tuollaiseen perinteiseen huvilan ruokasaliin rautakauppalaattojen seuraksi.
Mauton sitä sun tätä sisustus.
Kyllä Marulla on ollut ihan onnistuneita sisustuksia tässä ohjelmassa. Ehkä tämä huvila ei ole parhaasta päästä, mutta en minä häntä sen takia pidä minään bingosta arvottuna suunnittelijana. Onhan hän toiminut alalla jo aika pitkään. Eikä tuollaiseen ohjelmaan oteta kirjekurssin käyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Marulla on ollut ihan onnistuneita sisustuksia tässä ohjelmassa. Ehkä tämä huvila ei ole parhaasta päästä, mutta en minä häntä sen takia pidä minään bingosta arvottuna suunnittelijana. Onhan hän toiminut alalla jo aika pitkään. Eikä tuollaiseen ohjelmaan oteta kirjekurssin käyneitä.
Otettiinpas kirjekurssin käynyt. Maru on luonteva esiintyjä, mutta suunnittelijana ei kaksinkertainen
Ei nyt kannata itkeä tutkintojen perään. Eräs äitini tuttava tekee varsin menestyksekkäästi sisustussuunnittelua vailla mitään koulutusta. On ollut aina kiinnostunut asiasta, on remontoinut omia kotejaan ja mökkejään ja on hankkinut tietoa ihan itse lukemalla esim. rakennusmateriaaleista, koska on ollut kiinnostunut ja halunnut oppia.
Tämä huvila oli vain väärä kohde tällaiseen ohjelmaan.
Ai nyt oli vääränlaiset seinät oikealle suunnittelijalle.
Tämä menee vain hullummaksi.
Eikö teillä ole mitään sensuuria mitä näppikselle päästätte ja miten huonoa suunnittelutyötä puolustelette.
Hohhoijaa, eikö tämä keskustelu aiheesta Maru jo riitä?
Siirrytään eteenpäin.
Jep jep, vaan tän ko. tyypin kohdalla on tullut jo 2/2 hutia... Kolmatta munausta odotellessa.