Prismajohtaja ei suosittele palvelukassan käyttämistä isojen ostosten kanssa
Isoissa kaupoissa tehdään paljon suuria ruokaostoksia. Sekä Kättö että Hertell hyödyntäisivät niiden tekemiseen teknologiaa ruuhkien ja vaivan välttämiseksi.
Kättö esimerkiksi veisi kassoille enää vain pienemmät ostokset. Muuten hän hyödyntäisi useista suurista kaupoista löytyviä skannereita. Niillä tuotteiden viivakoodit voi lukea jo kaupassa sisällä. Näin myös ostosten pakkaamisen voi hoitaa jo ennen maksamista.
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000011873988.html
Kommentit (71)
Käyttäkää normaalia kassapalvelua,jos haluatte kunnon palvelua!Ei konemaista ja epäkäytännöllistä palvelua.Missä ei ole edes elävä ihminen vastapäätä sinua.
Minä lupaan että tuo skanneritouhu johtaa hävikin lisääntymiseen siinä määrin että skannereista luovutaan aika pian.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan asioida palvelukassalla.Missä on osaavaa palvelua lähes aina.Minä en aio tyytyä enkä käyttää mitään itsepalvelua..Oli minulla ostoksia kuinka paljon tahansa.Haluan elävän ihmisen olevan kassalla,joka hoitaa minun ostokset niin kuin tähänkin asti on tehnyt.Se on ollut kiitettävää ja ennen kaikkea hyvää palvelua!Useat kassapalvelussa olevat työntekijät ovat ystävällisiä ja osaavat palvella suurella kunnioituksella ja sydämellä asiakasta.Siitä saa aina hyvän mielen!Kiitos teille jotka tekee hyvää työtä,palvelemalla ihmisiä kassalla.Ja kiitos myös muillekin myyjille mm.avusta ja monista hyvistä neuvoista kaupassa
Palvelua jossain Prisman kassalla?
Onhan tämä parodiaa, onhan?
Vierailija kirjoitti:
Ihan tyypillisiä pihejä ja rahan ahneita kaupoista on taas haastateltu.
"Asiakas tee meille enemmän töitä ja vaadi vähemmän palvelua vaikka se ei hinnoissa mitenkään näy mitenkään"
"Asiaks älä kokeile onko hedelmä jo pilalla siellä kauoassa vaan osta se ja kokeile vasta kotona että meille ei synny hävikkiä ja me saamme enemmän myyntiä"
"Asiakas tuo oma kauppakassi vaikka me kohtelemme sinua kuin varasta ja vaadimme saada tutkia kassisi"
Tuon kauppakassijutun takia ei muuten voi enää spontaanisti piipahtaa kauppaan vaan pitää olla kassit mukana ja valmistautunut. Tajusin kun kesä taas tulee ja on enemmän ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan asioida palvelukassalla.Missä on osaavaa palvelua lähes aina.Minä en aio tyytyä enkä käyttää mitään itsepalvelua..Oli minulla ostoksia kuinka paljon tahansa.Haluan elävän ihmisen olevan kassalla,joka hoitaa minun ostokset niin kuin tähänkin asti on tehnyt.Se on ollut kiitettävää ja ennen kaikkea hyvää palvelua!Useat kassapalvelussa olevat työntekijät ovat ystävällisiä ja osaavat palvella suurella kunnioituksella ja sydämellä asiakasta.Siitä saa aina hyvän mielen!Kiitos teille jotka tekee hyvää työtä,palvelemalla ihmisiä kassalla.Ja kiitos myös muillekin myyjille mm.avusta ja monista hyvistä neuvoista kaupassa
Palvelua jossain Prisman kassalla?
Onhan tämä parodiaa, onhan?
No totta vitussa on. Prisman kassa ja PALVELUA SUURELLA SYDÄMELLÄ 🤣😆😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta hemmetissä pomo toivoo noin, voi laittaa kassahenkilöt veks. Elämä on kaikkialla itsepalvelua ja tekoäly korvaa loputkin työpaikat. Pomot vois ollakin ekana siinä listalla.
Kassatyöskentely on sellaista paskaduunia että yhdenkään ihmisen ei pitäisi sitä tehdä. On ihmiskunnan riemuvoitto kun viimeinen ruokakaupan kassa lopettaa.
Älkää sitten valittako näillä palstoilla miten paljon työttömiä Suomessa on. Ai mut niin, eihän kassahommia kehtaa tehdä kun pitäisi saada olla somevaikuttaja, joku hiton influesseri tai ö-luokan kardashhiaani jo heti peruskoulusta päästessä.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos asiakas tekee virheen ja se havaitaan pistotarkastuksessa, asiakas leimataan varkaaksi.
Eiköhän sinun ole aika muuttaa palvelutaloon?
Vierailija kirjoitti:
Hei! Kahdeksankymmentäseitsemän euroa, 25 senttiä! Mukavaa viikonloppua, heihei! Tämä kaikki suurella kunnioituksella sydämellä.
Vierailija kirjoitti:
Skanneri ja itsepalvelukassa ovat kaksi eri asiaa.
Saako niistä kolikoita takaisin?
Scannerista näkee heti tuotteen hinnan joten tarjoukset eivät "vahingossa" jää pois kassalla. Käytän siis oikein mielelläni prisman scanneria. Ei tarvitse jonottaakkaan niin pitkään kun ei niitä palvelukassoja ole kuitenkaan auki kuin yksi tai kaksi.
Vierailija kirjoitti:
En tee kassan töitä kaupoissa.
Sitten maksat jatkossa ostoksistaai enemmän kuin me jotka osaamme itsepalvelun.
Itsensä orjuuttaminen ilmaiseksi ei houkuttele. Rahanarvoinen etu itsensä orjuuttamisesta tarvitaan. Ajansäästö ei ole minulle syy itseni orjuuttamiseen ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei! Kahdeksankymmentäseitsemän euroa, 25 senttiä! Mukavaa viikonloppua, heihei! Tämä kaikki suurella kunnioituksella sydämellä.
Mutta kun mummo haluaa kaikki lääkärillä käynnit ja muuta asiat kertoa sille vuokrapalvelusta kassalle töihin tulleelle. Jota ginost iha vitust.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ryhdy tekemään Prisman kassahenkilön töitä, kun minulle ei siitä makseta.
Työllistäkööt vaan tarpeeksi ihmisiä kassoille.
Onhan sinulle sitten ok, että Kulta-Mokka maksaa 14 e /500 g?
Minulle olisi ok, että jatkossa kauppias maksaa omasta taskustaan palkat, ei asiakkaiden.
Vierailija kirjoitti:
Itsensä orjuuttaminen ilmaiseksi ei houkuttele. Rahanarvoinen etu itsensä orjuuttamisesta tarvitaan. Ajansäästö ei ole minulle syy itseni orjuuttamiseen ilmaiseksi.
Mikset tilaa ostoksia ovelle?
En tykkää äppeistä, eikä niitä skannereita pysty käyttämään ilman äppiä.
Alan ostamaan ruokani suoraan maatiloilta jos kaupassa ei voi asioida ilma äppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tee kassan töitä kaupoissa.
Sitten maksat jatkossa ostoksistaai enemmän kuin me jotka osaamme itsepalvelun.
Luuletko että se itsepalvelu on ilmaista kauppiaalle?
Laitteet ovat kalliita ja varkaudet lisääntyvät. Hävikki kasvaa ja samoin vartiointikulut.
Mikä lienee isojen ostosten määrä? 20 tuotetta? 50? Aion taas torstaina pakkautua jonoon kuten ennenkin. Kyllähän siinä kestää, kun henkilökuntaa ei ole. Samalla tavalla on jono pikakassoille ja siellä sitä vasta onkin kärryn kanssa ahtaalla.
Tai sitten heillä voisi olla tarpeeksi kassoja auki, että ostokset ehtii pakata rauhassa. Itsepalvelusta jos saisin kolikoita takaisin niin voisin varmaan käyttää.