Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TOUKOT päivään 5.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emunainen: Raskausdiabeteksesta kärsivältä ei haluta vauvaa ulos yhtään ennen aikojaan, ellei koon tms. vuoksi tarpeen. Rv 39 voisi jotain tapahtua, näin mulle luvattiin. Tai siis lääkärithän ei lupaa mitään, mutta äippäpolin kätilö lupaili. Aikaisemmat vauvani on leikattu tasan laskettuna päivänä, eikä yhtään aiemmin. Eivätkä ne aiemmin ole maailmaan pyrkineet, mikäs niillä on ollessa, äidistä viis :-) Esikoinen meni päiväykselle rv 41+6.

Jahas, meniköhän edellinen nimimerkki yhtään oikein. Mutta jos saan valittaa, niin koskoo kovasti ja sataa. Lämmittäis saunan.

Olen muuten syntynyt saunassa :-) Ja isosisko ennen mua.

Minna rv 37

Vierailija
22/25 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin aloittaa että leipuri Hiiva, mutta en uskaltanutkaan etten tulisi mananneeksi mitään alapääharmeja (siis tämän enempää). Meillä on huomenna pikkutytön 2-v-juhlat kaikkien lykkäysten jälkeen ja tämä paksukainen on viettänyt lauantain keittiössä. Ajattelin ensin, etten tee mitään ite, kaupan pakasteilla vedetään juhlat läpi, mutta merkillinen hyperharvinainen energiapiikki iski: Juustokakku, suklaaleivokset ja tuulihatutut odottamassa täyttämistään meidän jääkaapissa! Olen kyllä ihan raato nyt. Täytyypä kehaista vielä: mulla on aika kehityskelpoinen yksilö siippana! Ilman kehoitusta on imuroinut, pyyhkinyt pölyt, pessyt vessan, korjannut rikkinäisen pöydän (joka tarvitaan huomenna) ja tampannut matot. Kaiken lisäksi ehtis vielä viemään pojan uimahalliin ja nyt saunottaa ipanoita (kaikki tämä vielä hymy huulillaan!). En ole huonosti valinnut =)

Onnea Janskulle huomiseen ja kaikille parhaillaan synnyttämässä oleville tai sairaalaan lähtöä suunnitteleville ja tietenkin jo siltä kotiutuneille ja kenelles vielä, vaikka ihan meille kaikille, kun tähän asti ollaan päästy!

Charme 37 huomenna, jipii! Huomisten juhlien jälkeen alkaa täys kotiin eristäytyminen, min en enää jaksa edustaaaaaaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja vasta kolme päivää yli LAan =D

Puhelin soi vähän väliä ja hyväähän ne soittajat vaan tarkoittavat, mut kun ei kokoajan jaksaisia samoja asioita jauhaa... Tyyliin:- Joo, ihan yhtenä kappaleena. Ei erikoisempia tuntemuksia jne...

Onneksi olo on hyvä, ei olis kyllä kiva vaivoineen täällä kökkiä! Hermot vaan aika tiukalla :( Miehelle sanoikin, et se saa nyt kaiken p....kan niskaan, kun viimeiset hermorippeet yritän kuluttaa lasten kanssa, etten niille rähjäis... Välillä onnistuu ja sit välillä palaa käämit!

No, ei mua ainakaan kahta viikkoa enää tässä tilassa pidetä. 41+5 on äippäpolille aika ja voihan ne sieltä vielä kotiin pistää, jos molemmat hyvin voidaan... Toivonkin, ettei tarvitsisi käynnistää, kun ei niin hyvät muistot siitä touhusta ole :(

Mun hyvään vointiin vaikuttaa varmasti " henkinenhyväolo" , kun nyt varmistui, että äitini miehensä kanssa muutta tänne meidän lähelle =D Nyt siis asuuvat 500km päässä. Äiti on ollut yksinhuoltaja ja eipä niin hirveästi ole minulle lapsuudessani aikaa riittänyt, työ ja muiden kiireiden takia, niin jotenkin nyt tuntuu tosi hyvältä, et minun(perheeni) takia muuttaavat tänne!

ALPUKALLE kovasti jaksuja sairaan lapsen hoitoon. Meillä kanssa nuorempi tekee hampaita ja en edes muista milloin oltas viimeksi hyvin nukuttu.

reemis 40+3 tytöt 11/03 09/05

Vierailija
24/25 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkkojen mukaan la 30.4

vauva laskurin mukaan la 2.5

ultran mukaan la 12.5

madam mamma ennusti poika 22.4

ennustaja elli ennusti poika 24.4

Tyttö syntyi ke 2.5 3160g, 47.5 cm, ja 33pipo

p.s en ole varmaan koskaan kirjottanu teidän keskusteluihin, mut päivittäin lukenut(monta kertaa päivässä).. =)

25/25 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille viime aikana nyyttinsä saaneille!!!

Huono muisti, kun ei muista onnitella, vaikka kyllä on lukenut... Joku oli saanut kaksosetkin, paljon voimia vanhemmille!

Tulin vaan käväisemään, kun oltiin just saunassa ja pitäis nukkumaan yrittää, mutta pyykkikone pyörii vielä hetken ja pitäis laittaa ainakin verkkarit kuivumaan, että sais aamuksi jalkaansa...

Äippä 38+6 (eikä niin mitään edistystä minkään suhteen...)