Mistä köyhä ja työtön voi löytää kumppanin?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Mitä annettavaa sulla on kumppanille? Jos olisit hyvä ja varteenotettava kumppani, joka on muille mukava ja hydöyllinen, sinulla olisi jono. Jos et anna mitään ja riistät ja otat, niin sinua vältellään. TAidat kuulua jälkimmäisiin
Mistä nämä ehdokkaat tietäisivät tulla mun ovelle?
Ap
Ruokajonosta? Lähiökuppilasta? Aa kerhosta? Puistonpenkiltä? Seiskan lukijamatkalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi joku toinen köyhä ja työtön. Voitte jakaa säästövinkkejä keskenänne ja aikaa kummallakin on seurusteluun reilusti
MISTÄ?
Ap
Haluat köyhän ja työttömän miehen r aiskaamaan ja kiusaamaan sinua? Oletko tärähtänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sun koko identiteetti on titteli tai pankkitilin saldo niin et saa mitään myöskään silloin jos olisit joku varatoimitusjohtaja jolla sata miljoonaa. Saisit maksimissaan jotain psykopaattisia kullankaivajia jotka haluavat avioehdoitta naimisiin kanssasi ja sitten juonivat miten sinut saa hengiltä mahd. nopeasti.
Hohhot hoijaa. Miljoonajohtaja on itsekin psykopaatti ja tottunut jakelemaan rahojaan alaisilleen. Miten paljastaa olevansa köyhä luuseri kertomatta että on köyhä luuseri
Kuten edellinen postaaja sanoi, jos koko identiteettisi on "mulla on rahaa" etkä tarjoa yhtään mitään muuta, et vedä puoleesi mitään muuta kuin hyväksikäyttäjiä jotka katoavat sillä sekunnilla kun lopetat kuppaamisyritykset ja kalliiden lahjojen ostelun seuraa vasten. Ne ovat maksettuja seuralaisia.
99% ihmisistä oli sotien jälkeen köyhiä ja niin vaan silloinkin syntyivät suuret ikäluokat. Älkää syytelkö rahaa siitä miksette saa seuraa.
Miksei Tinder olisi vaihtoehto? Kyllähän sielläkin roikkuu paljon työttömiä, köyhiä työssäkäyviä, ym.
Mutta omissa piireissäni nettipelit ovat osoittautuneet tehokkaimmaksi tavaksi löytää kumppani. Pitää toki pelata sellaisia pelejä/sellaisessa porukassa, jossa sukupuolijakauma on suunnilleen 50/50.
"Jatka vaan swaippailua. Itse pyyhin pois varmaan pari tuhatta vonku-venkulaa ennen kuin löysin mieheni sieltä. Ja se oli jo ennen koronaa ja olemme edelleen yhdessä ja lapsia. Ei kannata luovuttaa vaikka myönnän että pääosin tarjonta on kamalaa."
Nykyään tarjonta on vielä ohuempaa. Viime vuosikymmenellä vielä pystyi Tinderistäkin löytämään jotain normaalia, nykyään ei enää onnistu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä annettavaa sulla on kumppanille? Jos olisit hyvä ja varteenotettava kumppani, joka on muille mukava ja hydöyllinen, sinulla olisi jono. Jos et anna mitään ja riistät ja otat, niin sinua vältellään. TAidat kuulua jälkimmäisiin
Ap
Ai fantasia-työttömät-hyvät-miehet? Jaa-a, minä luulen että ne ovat siellä huoneessa kanssasi jo ihan niin todellisina kuin niitä tulee koskaan näkymään.
Ulosottohenkilö/vouti tarjoaa tuttavuuttaan eneen kuin toivookaan.
Vierailija kirjoitti:
Ruokajonosta? Lähiökuppilasta? Aa kerhosta? Puistonpenkiltä? Seiskan lukijamatkalta?
Itse löysin Hinge-appistä ja mies oli ihan tavallinen töissäkäyvä mukavapersoonainen mies. Ja ketjun inceleille tiedoksi ettei ollut mikään mallimies vaan ihan perus 180cm sopusuhtainen tavismies.
Vierailija kirjoitti:
"Jatka vaan swaippailua. Itse pyyhin pois varmaan pari tuhatta vonku-venkulaa ennen kuin löysin mieheni sieltä. Ja se oli jo ennen koronaa ja olemme edelleen yhdessä ja lapsia. Ei kannata luovuttaa vaikka myönnän että pääosin tarjonta on kamalaa."
Nykyään tarjonta on vielä ohuempaa. Viime vuosikymmenellä vielä pystyi Tinderistäkin löytämään jotain normaalia, nykyään ei enää onnistu.
Ap
Miksi olet siis heittänyt nämä normaalit aikanaan roskikseen? Miksi jumalan pitäisi jaella sinulle aina vaan uutta ja uutta, kun et pidä huolta vanhoistakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ai fantasia-työttömät-hyvät-miehet? Jaa-a, minä luulen että ne ovat siellä huoneessa kanssasi jo ihan niin todellisina kuin niitä tulee koskaan näkymään.
Suomessa on 2026 mm. 1400 pitkäaikaistyötöntä tohtoria. Ei nykyajan työmarkkinoilla työttömyys sellaisenaan kerro ihmisestä mitään, kun jutun ihmisiä ei kelpuuteta hakemisesta huolimatta edes siivoamaan.
Ryhdy somevaikuttajaksi. Bonuksena pääset vielä telkkariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään, ei ole varaa tehdä mitään.
Suomessa on väh. satoja harrastuksia joita voi tehdä ilmaiseksi tai muutamilla kympeillä kuussa siitä 600e perusturvasta. Ei jää kenelläkään muusta kuin viitsimisestä kiinni. Myös kehoaan voi kehittää ja kuntoa kohottaa minimaalisella budjetilla. Ainoa isompi kuluerä on riittävä proteiinin saanti.
Proteiinimeemi on valetta.
Lihasmassa siis kasvaa pyhällä hengellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään, ei ole varaa tehdä mitään.
Suomessa on väh. satoja harrastuksia joita voi tehdä ilmaiseksi tai muutamilla kympeillä kuussa siitä 600e perusturvasta. Ei jää kenelläkään muusta kuin viitsimisestä kiinni. Myös kehoaan voi kehittää ja kuntoa kohottaa minimaalisella budjetilla. Ainoa isompi kuluerä on riittävä proteiinin saanti.
Se perusturva on 595 euroa kuussa ja kun siitä vähentää 450 euron yhtiövastikkeen ja lopusta muut laskut ja ruuvan niin ei todellakaan jää rahaa mihinkään, ei edes ehjiin vaatteisiin tai kenkiin!
Eikös Tinder ole ilmainen?
Jos kohdalle ei osu itsesi kaltaistasi köyhää ja näköalatonta henkilöä, +välillänne täytyisi olla vetovoimaakin, jokin muukin yhdistävä tekijä kuin nämä kaksi asiaa, niin mahdollisuudet tietty aika kehnot. Harva innostuu jos tietää että tuntematon henkilö täytyisi elättää. Se on ihan hirveä riski. Siinä sun täytyisi tuoda pöytään jotain sellaista erityistä että se on sen riskin arvoista. Teen sulle aamukahvit kun lähdet töihin mun puolesta ei ihan riitä.
Itse olen löytänyt poikaystävä ehdokkaita Discordin nörttiyhteisöistä, se on ilmainen. Valikoima vaan on aika kehno, kun jos minussa on vikaa tahdosta riippumaton köyhyys ja työttömyys, niin niillä miehillä on siihen päälle vielä jotain muuta isoa ongelmaa kuten mt-ongelmia tai elämänhallintaongelmia, niin emme sitten olisikaan kovin tasavertainen pari. Mutta ei voi valittaa etteikö saisi jos haluaisi, minä vaan koen yksin elämisen parempana kuin tyytymisen johonkin mistä tulee enemmän ongelmia kuin mitään hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Jos sun koko identiteetti on titteli tai pankkitilin saldo niin et saa mitään myöskään silloin jos olisit joku varatoimitusjohtaja jolla sata miljoonaa. Saisit maksimissaan jotain psykopaattisia kullankaivajia jotka haluavat avioehdoitta naimisiin kanssasi ja sitten juonivat miten sinut saa hengiltä mahd. nopeasti.
Ei nyt ole kyse mistään identiteetistä vaan siitä, ettei ole varaa käydä missään sellaisissa paikoissa, joissa voisi tavata ihmisiä.
Ap
Työttömänä on koko päivä aikaa kierrellä missä vaan. Ihmisiä on joka puolella, ei tarvi kuin kotiovesta ulos mennä ja alkaa ihmisiä tulla vastaan. Hyväntuulinen asenne yms. vetää puoleensa.
Ne omat kiinnostuksen kohteet myös kannattaa miettiä, minkälaista ajankulua sitä haluaisi harrastaa mahdollisen kumppanin kanssa ja sellaisiin paikkoihin sitten mennä silmät avoinna ja kivalla aseneteella. Niistä paikoista löytyy ainakin samasta asiasta kiinnostuneita. Jos vaikka tykkäät torikahvilla käydä, niin semmoiseen sitten suuntaat menosi säitten salliessa. Tai jos tykkäät uimisesta, niin uimahalliin ja kesällä rannalle. Sinun pitää itse miettiä, millaista seuraa haet.
Monet menee sinne tinderiin tai baariin, vaikka eivät edes olisi sen tyyppisiä, että jaksaisivat juurikaan aikaa kuluttaa somessa, esitellä naamaansa ja esittäytyä siten kuin somessa esittäydytään, tai tykkäisivät juurikaan baarielämästä. Miksi sitten kuluttaa semmoisen kautta aikaansa sen kumppanin hakemiseen? Ei teitenkään kannata.
Esimerkiksi minä en missään nimessä seurustelisi koiraihmisen kanssa, koska en ole kiinnostunut koirista lemmikkinä yhtään. Sen takia en vilkuilisi jonkun koirapuiston suuntaan, vaikka kuinka kiinnostava tyyppi siellä olisi hurttansa kanssa, koska en ikinä huolisi sitä hurttaa sen tyypin lisäksi.
278 000 työttömän joukosta ei siis löydy? Kannattaa alentaa pikkasen rimaa!
Vierailija kirjoitti:
278 000 työttömän joukosta ei siis löydy? Kannattaa alentaa pikkasen rimaa!
Voisi hyvinkin löytyä, mutta en pääse tapaamaan heitä missään. Hekin istuvat suurimman osan ajasta kotona.
Ap
Jatka vaan swaippailua. Itse pyyhin pois varmaan pari tuhatta vonku-venkulaa ennen kuin löysin mieheni sieltä. Ja se oli jo ennen koronaa ja olemme edelleen yhdessä ja lapsia. Ei kannata luovuttaa vaikka myönnän että pääosin tarjonta on kamalaa.