Oletko kokeillut mitään huumeita?
Kommentit (10)
Ja ystävissä on osa käyttänyt jopa. Itse en ole koskaan edes kokeillut mitään (paitsi alkoholia). Ystävät eivät ole edes tarjonneet, koska tietävät täysin kielteisen kantani.
siellähän kaikki polttaa, tai ainakin lähes kaikki vaikka se on kiellettyä ja voipa joutua linnaankin n. 4kk jos kinni jää.
Tuli vaan mieleen että olikohan se Omer pöllytellyt kun aloitti sen Libanonin sodan, vaikka muut siitä häntä varoitteli. Siitä tulee niin kaikkivoipa tunne. ;)
En ole koskaan oikein tykännyt olla pilvessä, mutta silti on tullut polteltua ehkä 5-10 kertaa. Viimeisestä kerrasta on kyllä jotain 7 vuotta aikaa.
Buranaa ja lippistä teininä.
Aika idioottimaista.
halpaa ja pahaa valkoviiniä, jota tuli teininä juotua.
Lista kokeilemistani:
Kannabis
Kokaiini
Speed
Extasy
Eri mielialalääkkeitä viinan kanssa
Nimenomaan kokeillut teininä...kun muutkin. Menin tosi helposti mukaan typeryyksiin muiden yllytyksestä. En onneksi kuitenkaan käyttänyt mitään, eikä tarvinnut jäädä mihinkään koukkuun.
Olin jossain spiidipippaloissa...kannabista myös jonkun kauden testailin yms. Uskon, että eräs hallusinaatiokokemus eräästä aineesta aiheutti minulle (ainakin osittain) paniikkihäiriön. Onneksi olen nyt pääsemässä eroon siitä, jotta voin unohtaa ne typeryydet.
Viimeisestä kerrasta on 9 vuotta. Kuopukseni on nyt 7v. Olin 13 kun aloitin käyttämisen ja 16 kun lopetin.
Itse olen kokeillut
*pilveä
*vauhtia
*essoja
*rauhottavia
Itse en kyllä koskaan ostanut, vaan ainoastaan jos joku tarjosi. Raskaaksi tultua se tietenkin jäi.