Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töiden palkat pitäisi maksaa ruokakuponkeina.

Vierailija
15.03.2026 |

Näin pienennettäisiin sitä mahdollisuutta, että joku väärinkäyttää palkkarahoja päihteisiin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaettaisiinko myös asuntokuponkeja, remonttikuponkeja, parturikuponkeja ja veikkauskuponkeja?

Vierailija
2/6 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaettaisiinko myös asuntokuponkeja, remonttikuponkeja, parturikuponkeja ja veikkauskuponkeja?

Mikä ettei. Työntekijöiden tulisi myös ottaa takkinsa hihaan keltainen tähti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kokoomus muuten ole tätä vielä ehdottanut? Tällä voitaisiin varmasti jotenkin karsia työllistämisen kuluja.

Vierailija
4/6 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No milläs maksat sitten auton polttoaineet, sähkölaskut, vesilaskut ja vuokrat? Kyllähän nyt itse ansaittua rahaa saa käyttää miten haluaa ja mihin haluaa.

Vierailija
5/6 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No milläs maksat sitten auton polttoaineet, sähkölaskut, vesilaskut ja vuokrat? Kyllähän nyt itse ansaittua rahaa saa käyttää miten haluaa ja mihin haluaa.

Valtiohan joutuu käytännössä jo nyt maksamaan tukia työssäkäyvillekin. Eikö tämä voitaisi standardisoida jotenkin?

Vierailija
6/6 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parturikupongit olisivat aivan turhia, koska parturoin itse itseni. Tosin voisin myydä sen tori.fissä. Sitten alkaisikin kupongit muuttua rahaksi. Ellei sitten tehtäisi vaihtokauppaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi