Häpeätkö Temusta tilaamista?
En tunne ketään joka myöntäisi koskaan tilanneensa mitään Temusta. Pitävätkö Temuttajat yleensä harrastuksensa salassa?
Kommentit (23)
Tilasin kalliista Suomen kaupasta, hävettää.
En. Kyllä mä tilaan, eikä se mikään salaisuus ole. Tiedän monia muitakin. Ei siinä mitään ihmeellistä ole.
Vierailija kirjoitti:
En koska en tilaa mitään temusta
Tämä. Häpeäsin kyllä todella, jos olisin tilannut sieltä. Vain vastuuttomat luuserit temuttaa.
Hyvä kun muistutit Temusta, pitääkin mennä tilaamaan verhot sieltä kun löytyy suoraan oikeilla mitoilla eikä tarvi lyhennellä. Pakko myöntää, että on voittajafiilis kun tilaa Temusta halvalla ja laatua.
Vierailija kirjoitti:
En. Kyllä mä tilaan, eikä se mikään salaisuus ole. Tiedän monia muitakin. Ei siinä mitään ihmeellistä ole.
Hyii.
Olet köyhä joka haluaa leikkiä miljonääriä?
En häpeä, sen sijaan kiusaan sillä mielelläni moraalisesti itseään korkeammalla tasolla pitäviä. Hauska katsella sitä paheksuntaa... Ja nauraa sisäänpäin.
En häpeä. Häpeätkö sinä tällaista aloitusta?? Syytä olisi
En. Kerron tutuille. Hyvää tavaraa. Ihan samaten Kiinasta ne suomalaisten liikkeiden maahantuojatkin ostaa ja myy idiooteille 10 kertaisella katteella. Hyvälaatuisen tavaran tuottaminen on suht edullista. Tämän voi jo ihan todeta selaamalla Alibabaa, joka on yrityksille suunnattu.
On syytäkin hävetä moista itsekkyyttä ja maailman tuhoamista. Onneksi nykyään opetetaan jo varhaiskasvatuksesta saakka kestävän kehityksen periaatteita ja muutenkin hyvää ihmisyyttä - vaikka ei silläkään valitettavasti kotikasvatuksen ja sieltä saadun esimerkin vaikutuksia täysin käännetä.
Ihmiset ovat kyllä uskomattomia oman edun tavoittelijoita tänä päivänä. #koskaminähaluan voisi yhtä hyvin olla slogan narsismille.
Miksi ihmeessä pitäisi hävetä? Tyhmyyttä on ostaa 10x hinnalla samaa tavaraa ahneelta välittäjältä, joka maksaa verot ulkomaille. Juuri eilen mainostin hyviä hankintojani Temusta.
Kun hallitus laittoi minut kyykkyyn niin temusta tilaamani jousut repesi. On tuo perse levinnyt kuitenkin sen verran. Toki käyn töissä mutta töitä saisi olla enemmänkin.
En tilaa miitään kun olen jo sen ikäinen etten tarvitse lisää tavaraa. Kaveri tilasi minulle käsilaukun Temusta.
En häpeä temusta tilaamista. Tosin en tilaa sieltä krääsää vaan asioita, joita tarvin harrastukseeni. Kuten esim. sellaisia askartelutarvikkeita jota ei Suomesta saa mistään. Temu laatu on yllättävän hyvä jos jaksaa etsiä alkuperäiset kauppiaat ja tähtimyyjät kenellä on paljon myyntiä, silloin tuote on melko varmasti hyvän laatuinen. En myöskään tilaa yksittäisiä tuotteita vaan esim. kerran/pari vuodessa yhden kerran sen mitä tarvin. Temu on hyvin samanlainen kuin kaikki muutkin sekatavara kaupat. Olen nähnyt Temun tuotteita myös Suomalaisten yrittäjien kaupoissa myytävänä. Muuten ostan kaiken mahdollisen Suomesta, kotimaista mitä vain pystyy ja on ylipäätään saatavilla. Se vain, että Suomalaiset kauppiaat jostain syystä eivät aina ole kovin mielikuvituksekkaita valikoimissaan niin joudun tilamaan joskus ulkomailta.
Vierailija kirjoitti:
On syytäkin hävetä moista itsekkyyttä ja maailman tuhoamista. Onneksi nykyään opetetaan jo varhaiskasvatuksesta saakka kestävän kehityksen periaatteita ja muutenkin hyvää ihmisyyttä - vaikka ei silläkään valitettavasti kotikasvatuksen ja sieltä saadun esimerkin vaikutuksia täysin käännetä.
Ihmiset ovat kyllä uskomattomia oman edun tavoittelijoita tänä päivänä. #koskaminähaluan voisi yhtä hyvin olla slogan narsismille.
...ja se, että kauppiaat lobbaavat lainsäätäjää voidakseen tehdä kuluttajien suoraostamisen kalliiksi tai mahdottomaksi ja voidakseen myydä samaa tavaraa moninkertaiseen hintaan ei ole itsekästä?
Vierailija kirjoitti:
En häpeä temusta tilaamista. Tosin en tilaa sieltä krääsää vaan asioita, joita tarvin harrastukseeni. Kuten esim. sellaisia askartelutarvikkeita jota ei Suomesta saa mistään. Temu laatu on yllättävän hyvä jos jaksaa etsiä alkuperäiset kauppiaat ja tähtimyyjät kenellä on paljon myyntiä, silloin tuote on melko varmasti hyvän laatuinen. En myöskään tilaa yksittäisiä tuotteita vaan esim. kerran/pari vuodessa yhden kerran sen mitä tarvin. Temu on hyvin samanlainen kuin kaikki muutkin sekatavara kaupat. Olen nähnyt Temun tuotteita myös Suomalaisten yrittäjien kaupoissa myytävänä. Muuten ostan kaiken mahdollisen Suomesta, kotimaista mitä vain pystyy ja on ylipäätään saatavilla. Se vain, että Suomalaiset kauppiaat jostain syystä eivät aina ole kovin mielikuvituksekkaita valikoimissaan niin joudun tilamaan joskus ulkomailta.
Tilaa vaan. Tiimarit konkurssiin.
En. Suomen verotuksen takia ei ole mitään syytä hävetä.
Tilasin temusta autoni tuulilasin pyyhkijät, tosi halvalla muutama euro 3 kpl
En koska en tilaa mitään temusta