Kysyin mieheltä oisko meillä normaali seksielämä jos oisin laihempi
Taustaa sen vertaa että miehellä aikoinaan TOSI monta vuotta sitten lerpahti kesken seksin, oli kuulemma niin väsyny silloin.
Tästä sillä alko seisokki ongelma joka on kestäny jo ainaki 10vuotta.
Seksiä meillä ei oo ollu tuon jälkeen. Joskus pientä yritystä mutta viimesimmästä yrityksestäki jo monta vuotta.
Oon sitte aina aatellu että mies ei vaan halua mua koska oon ylipainonen. En mikää 200kg sentään mutta jonkun verran on ylipainoa kyllä. Ollu aina, enempi tai vähempi.
Mies on AINA sanonu että se ei johdu mun ulkonäöstä.
Nyt sitte laitoin sille yhen alastoman, hyväkroppasen naisen kuvan ja kysyin että oisko meillä normaali seksielämä jos näyttäisin tuolta?
Mies vastas että "En tiiä", kysyin sitte että miten niin et tiiä?? Mies siihen että "Tuo tuohon riviin 10 tuollasta naista niin katotaan sitte, en minä tiiä mitä tuo mun veitikka aattelee"
Sanoin sitte että "Joo eli mun ulkonäössähän se vika on, oonhan mää sen aina tienny". Mies sitte suuttu ja sano jotaki että "Älä viitti". Lähin sitte vaan pois.
Eli miks aina on sanonu ettei vika oo mussa mutta nytpä ei ookaa varma?
Miks monilla muilla ylipainosilla naisilla on normaali seksielämä ja niiden miehet haluaa ja himoitsee niitä mutta mää oon jostain syystä niin oksettava että mua ei mun mies halua?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän siitä sinulle pitkässä juoksussa kyllä haittaa ole, jos olisit laihempi. Jos sen sivutuotteena tulee miehesi himot sinua kohtaan niin kyllähän sitä kannattaa kokeilla.
Itse ainakin tykkään laihemmista naisista ja varmaan useammat miehet myös.Jos mun ylipaino ei oo mulle itelle ongelma, niin en todellakaan ala laihduttamaan jonku miehen takia. Ja vaikka oiski ongelma, niin kyllä laihduttamiset tehdään oman ittensä vuoksi, ei muiden.
Suomi on täynnä laihoja ja normaalipainosia naisia. En oo miestä pakottanu olemaan mun kanssa. Sen kun ettii laihemman jos haluaa.
AP
Näyttää ylipainosi olevan molemmille ongelma. Miehesi kulli ei seiso, kun olet lihava ja sinua vituttaa, kun miehesi kulli ei seiso koska olet olet lihava.
Olet vain laiska vätys, joka ei saa laiduttamista aikaiseksi, vaikka ilmiselvästi molempien elämä paranee kun laihduttaisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän siitä sinulle pitkässä juoksussa kyllä haittaa ole, jos olisit laihempi. Jos sen sivutuotteena tulee miehesi himot sinua kohtaan niin kyllähän sitä kannattaa kokeilla.
Itse ainakin tykkään laihemmista naisista ja varmaan useammat miehet myös.Jos mun ylipaino ei oo mulle itelle ongelma, niin en todellakaan ala laihduttamaan jonku miehen takia. Ja vaikka oiski ongelma, niin kyllä laihduttamiset tehdään oman ittensä vuoksi, ei muiden.
Suomi on täynnä laihoja ja normaalipainosia naisia. En oo miestä pakottanu olemaan mun kanssa. Sen kun ettii laihemman jos haluaa.
AP
Näyttää ylipainosi olevan molemmille ongelma. Miehesi kulli ei seiso, kun olet lihava ja sinua vituttaa, kun miehesi kulli ei seiso koska olet olet lihava.
Olet vain laiska vätys, joka ei saa laiduttamista aikaiseksi, vaikka ilmiselvästi molempien elämä paranee kun laihduttaisit.
Painu sinä trolli v*ttuun
AP
Silloin kun mullakin oli hetkellisesti jonkin verran ylipainoa miehellä tuli ongelmia alakertaan. Ei muka johtunut musta. Kuitenkin nyt taas kun olen ollut normaalipainoinen niin ongelmia ei ole ollut. Onneksi siinä välissä oli myös miehiä ketkä musta tykkäsi ja ihanasti oli ja ne kävi ihan kuumana. Ei ollut sitten niin kamalaa kun kotona oli semmoinen mies. Mutta sitten kuitenkin ihan itseni takia halusin laihduttaa taas normaali painoon missä mä oon melkein aina ollutkin. En miehen takia. Miks ku aina on joku kuka kävi silti kuumana. Seksiä saa muualtakin jos oma ei anna.
Ap, itse olen fitness-kunnossa. Olen treenannut aktiivisesti 20 vuotta. Mitat on 170/57. Munkaan miehellä ei seiso. Ei se ole ainakaan mun painosta kiinni. Mahdollisesti miehen painosta kylläkin, hänellä kun sitä mahaa on.
Antakaa miehet, sitä nautintoa edes naiselle, jos ette itse pysty saamaan!
ei näytä siltä että tätä kannatettais.
Jokin tässä nyt mättää. Tiedän että AP hyökkää kimppuun ja haukkuu mutta jotenkin nyt on tullut sellainen kuva että se on hänelle ominainen tapa reagoida negatiivisiin asioihin, kritiikkiin. Kumpaakin tuon suhteen osapuolta tuntuu vaivaavan itsetunnon puute ja keskinäinen epäkunnioitus. Mies vaikuttaa kyvyttömältä ja haluttomalta puhumaan, ehkä pelkää puolison reaktiota joka kaikesta päätellen voi olla kitkerä. Tuolla menolla ei selviä syyt eikä löydy ratkaisua.
Ikävä kyllä se omalta osaltani vaikuttaa, jos nainen on ylipainoinen. Minkäs sille mahtaa. Minulle ulkonäkö/muoto on tärkeä asia.
Vierailija kirjoitti:
Taas oletuksena, että ei seksiä ilman kalua ja sen seisomista.
Seksiä voi harrastaa oikein hyvin myös ilman kalua, ei sitä naiset välttis tarvii.
Mutta tämä on just sitä että mies ja sen kalu ovat ykkösasia seksissä, itsekästä.
Ei siis miehelle tule mieleenkään tyydyttää sitä vaimoaan, mutta jos en itse saa ei saa vaimokaan...
Kiitos tästä lesbo näkökannastasi.
Jos olet aina noin veemäinen, niin ei ihmekkään ettei seksi miestä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Analyysi oli täys kymppi. Mun ei tarvi laihduttaa vaikka miehen kulli ei seiso sen takia. Kyllä sen pitää seisoa, vaikka läski olisinkin. Kyllä sen pitää seisoa, koka minä haluan niin!
Ap on läski ja vielä sen lisäksi sisältäkin ruma. Ei ihme, että jopo ei keuli.
Tämä kysymys nostattaa tunteitanne ja rakkauttanne?
:)
Mies on lähes kalju möhömaha, ja sillä ei seiso, mikä ainoastaan ilahduttaa! Eipä ole mikään pakko ollasen lihakasan panossa, joka ei edes onnistu.
Nyt voin tehdä omalle seksilleni mitä haluan.
Ukko vetäkööt kaljaa mahaansa ja hiplatkoon minipiliään, kuinka haluaa.
Miksi toisilla miehillä on lerppu? Itsellä ei ole ollut ikinä sitä ongelmaa ja olen jo keski ikäinen vanhempi mies. Kauheinta katsoa viihdettä jossa nainen yrittää kaikkensa saada matoa "suoraksi" ja sitten sitä löysää matoa yritetään johonkin koloon.
Vierailija kirjoitti:
Mies on lähes kalju möhömaha, ja sillä ei seiso, mikä ainoastaan ilahduttaa! Eipä ole mikään pakko ollasen lihakasan panossa, joka ei edes onnistu.
Nyt voin tehdä omalle seksilleni mitä haluan.
Ukko vetäkööt kaljaa mahaansa ja hiplatkoon minipiliään, kuinka haluaa.
Onko sinulla miestä vai olet mies?
Vierailija kirjoitti:
Miksi toisilla miehillä on lerppu? Itsellä ei ole ollut ikinä sitä ongelmaa ja olen jo keski ikäinen vanhempi mies. Kauheinta katsoa viihdettä jossa nainen yrittää kaikkensa saada matoa "suoraksi" ja sitten sitä löysää matoa yritetään johonkin koloon.
Isommissa peleissä on ongelmana, ettei veri tahdo riittää koko komeuteen ja jää vähän veltoksi. Pienemmät kapineet ovat kovempia. Ongelma korostuu mitä vanhemmaksi mies tulee.
...ja miksi pitää miehen vuoksi mitään minnekkään miehen mieliksi työntää, kun ei se nainen siitä saa yhtikäs.
Läskivänkääjillä ja "minä ainakin pidän hoikasta"-tyypeillä menee tässä metsään siinä, että AP on ilmeisesti aina ollut lihava? Jos pidätte hoikasta ja valkkaatte hoikan niin good for you. Jos valkkaatte läskin vaikka läski ei paneta niin joudatte lietesammioon.
Minulla on parista haluttomasta miehestä kokemusta. Toinen olikin bi joka jotenkin rankaisi minua kun "estin" häntä kokemasta miehiä, kertoi tämän itse myöhemmin. Miehiä hän taas ei voinut kokeilla tai edes puhua asiasta, koska hän olisi halunnut että vain hän käy painamassa muita ja minä odotan kotona.
Toinen oli paljon lyhyempi suhde, jossa mies oli tosi ihastunut minuun, mutta seksi alkoi aika pian tajuta ja tiesin vaistomaisesti että jokin vika on nyt nimenomaan minun ulkonäössä. Niin olikin. Miestä ällötti isot rinnat ja pehmeä massu. (Mittani olivat tuolloin 160cm/~54kg) Hän kuulemma kiihottuu parhaiten pienitissisistä, tosi hoikista, pitkistä naisista jotka ottaa ohjat........
Miksi sitten mennä yhteen tänmallisen sub-naisen kanssa?? Mene ja tiedä mutta tämä vuosia sinkkuna viihtynyt minua selkeästi vanhempi sankari siis ajatteli, että jatkamme yhdessä, hän kyllä tyytyy minuun koska "olen muuten niin paljo kauniimpi kuin mitä hän yleensä saa" :DD juu ei jatkettu. Ja kyllä, itsetuntoni otti tuosta aivan hirveän kolauksen ja myös iski jonkinlainen epäusko ja epätoivo, että miten vammaisiin juonenkäänteisiin sitä pitää varautua.
Että joo. Jos vaimo ei kiinnosta niin miksi jäädä vuosikymmeneksi murjottamaan. Tai miksi jäädä miehen kanssa joka ei halua sinua? Fyysinen kyvyttömyys yhdyntään ei myöskään selitä miksi kaikki läheisyys ja flirtti lopetetaan.
N36
Antakaa miehet, sitä nautintoa edes naiselle, jos ette itse pysty saamaan!