TPS keskustelu osoitti yhteiskunnan 100% homovastaisuuden
Suuri yhteiskunnallinen ongelma ovat homo-ongelmaiset. Minusta on hyvä, että HS-media on ottanut tämän asiakseen. Jos määrätään pakkohomopaita, niin silloin se pitäisi myös pitää päällä ilman mitään vastalauseita, koska vasemmistolaisessa suvaitsevaisessa yhteiskunnassa asiat nyt vain ovat näin.
Sinä homo-ongelmainen, sinun pitäisi hävetä sitä, että olet hetero, ja piste. Minusta vasemmistolaisena olisi hyvä, jos lapsilla olisi esimerkiksi tällaiset paidat päällä joka päivä koulussa. Myös etnisesti eurooppalaiset lapset voisivat pyytää anteeksi olemassaoloaan maahanmuuttajataustaisilta. Tämä olisi oikeudenmukaista.
Tähän keskusteluun ei tarvita persufasisteja tai muitakaan, jos he eivät osaa hävetä olemassaoloaan silloin, kun eivät ole homoja tai vasemmistolaisia.
Kommentit (24)
Tätä yhteiskunnan ongelmaa ei pidä unohtaa joten äänestä vasemmistoliittoa tai demareita!
Tämä keskustelu oli minulle merkki siitä, että on aika häipyä tältä palstalta. Oli virhe käväistä täällä. Täällä on vaan mielenterveyskuntoutujia ja ransuja, enkä halua hukata ainutkertaista elämääni täällä. Tsemppiä!
Suomella on siis ehkä sittenkin toivoa...
Niin, ihan järkytyin kun huomasin miten moni lesbo/homo on itsekin homovastainen kun olivatkin ko pelaajan puolella asiassa. Jännää, eikö?
Juuri tuo on se ongelma tuossa pride-pakotuksessa. Homoilu nostetaan jalustalle, se on ylpeyden aihe ja hienompaa kuin heteirolu, vaikka pitäisi olla tasa-arvoista. Koska olen tasa-arvon kannattaja, en mitään pride-paitaa pukisi edes pakotettuna.
Olen persu. Äitini oli CP-vammainen. Isästä ei ole varmuutta, mutta lääkäri oli kertonut syntymäni jälkeen, että isä on äitini lähisukulainen.
t. Ap
Se, että ei ole jonkin asian puolesta ei tarkoita, että olisi sitä vastaan. Onneksi emme ole (vielä) kuin Pohjois-Korea.
Suurin osa tässä ketjussa on sitä mieltä, että lakeja saa rikkoa mennen tullen. Mihin olemme kansakuntana joutuneet?
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuo on se ongelma tuossa pride-pakotuksessa. Homoilu nostetaan jalustalle, se on ylpeyden aihe ja hienompaa kuin heteirolu, vaikka pitäisi olla tasa-arvoista. Koska olen tasa-arvon kannattaja, en mitään pride-paitaa pukisi edes pakotettuna.
Aidosti tasa-arvoinen pukee sekä Pride että Heteropaidat päälleen.
Ei voi kannattaa vain toista koska silloin syrjii toista.
Minkähänlainen meteli syntyisi jos prideväelle pakkopuettaisiin heteropaitoja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tasa-arvoinen, vaan sellainen ihminen, jolla ei ole periaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Minkähänlainen meteli syntyisi jos prideväelle pakkopuettaisiin heteropaitoja...
Aito avioliitto -paita pakolliseksi parillisille viikoille, ja sateenkaariroina parittomille viikoille.
Sillähän tämä ratkaistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On toinenkin mahdollisuus olla tasa-arvoinen. Ei pue kumpaakaan.
Niin, meillä on ajattelun- ja sananvapaus. Prideväki voi möykätä ja kitistä mitdnpaljon tahtoo, se ei kuitenkaan muuta muiden ajattelua. Aiheuttaa lähinnä myötähäpeää.
VMP
mitä väliä pitääkö joku totain paitaa vai ei ja silläkään ei ole väliä mitä mieltä itsekukin asiasta on.Täysin yhdentekevä asia josta taas joku alkoi riekkua sekä suuntaan että toiseen. Jollei muuta ole, niin siitä vaan sitten, jatkakaa
Mtäs siitä sanotte kun mulla on kirkkaan keltaiset kumisaapaat
Miksi et voi pukea päällesi paitaa jossa lukee "Rakastan työntyä Peräsuoleen".
En ymmärrä että joku voi olla niin homovastainen ja suvaitsematon?
Toivottavasti demarit voittavat vaalit niin yhteiskunta muuttuu oikeudenmukaisemmaksi heti kerralla!