Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietty ikäluokka kommentoi kyllä helposti painosta

Vierailija
15.03.2026 |

Onneksi on itse hoikka, niin ei joudu kohteeksi.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja iäkkäitä mollataan. Ketäs ne ovat jotka niin tekevät? Mummot sitä ja tätä.

Vierailija
22/26 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sehän on tärkeintä miltä näyttää, eikä väliä vaikka päänsisältö täyttä huttua....

Kerropa tuo niille vanhuksille. Ap

Paska juttu, kun kaikki lihavat ovat kuolleet ennen vanhuusikää. Vanhukset ovat normaalivartaloisia niin hyvähän niiden on läskejä haukkua. Ei ole sairaalloisen ylipainoisia vanhuksia lihavia puolustamassa. 😢

Miksi minä elän? 158 cm, 79 kiloa, muutenkin ruma, seitsemästi rokotettu. ( senkin olis pitänyt lopettaa elon taival)

Niin no. Toki sinulla on ylipainoa, mutta kyllä ne ihan kunnon lihavat sinun pituudessasi painaa sen 100 kg.

Painoin 2 vuotta sitten 105 kiloa.  79-vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kun olis ruokaa, edes jotain. Mutta töihin en mene, siellä voi tulla hiki, ja dödö pettää.., ja se olisi kauheinta mitä tiedän.

Vierailija
24/26 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva. En tiedä ikäluokasta, mutta äitini kehoitti minua laihduttamaan kun kansansairaudet näkyivät labrakokeissa. Tein työtä käskettyä ja nyt pärjään ilman lääkkeitä. Olen hänelle kiitollinen ja on myös kivempaa katsoa itseä peilistä kun on normaalipainoinen eikä enää lihava.

Vierailija
25/26 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kiusaaja ikäluokka oli lapset ja nuoret kun olin koulussa. Vanhukset ei kiusanneet vaan lohdutti.

Vierailija
26/26 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhukset tietävät, että läski on ikuista 40 ikävuoden jälkeen. Normaalipainoa ei ehkä tule enää koskaan sen jälkeen, ellei sitä ole silloin. Laihdutus on harhaa vain. Hyvät ruokatottumukset on pitkäaikainen elämäntapa ja arkielämää on hyvin vaikea muuttaa. Lisäksi on makumieltymykset, jotka tulevat perimästä. Kun vanhenee, keho muuttuu vielä hankalammaksi. Vanha ihminen alkaa valua alaspäin, kun kudokset löystyvät. Vaatteet pitää olla koko ajan isommat, vaikka söisi miten ja liikkuisi. Aineenvaihdunta ei anna mitään anteeksi. Kaikki laskee läskiksi ja leipomiset yms kannattaa unohtaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi